Daniel Fernholm

Här diskuteras allt om Djurgården Hockey.
Användarvisningsbild
Remy Lebeau

Re: Daniel Fernholm

Inlägg av Remy Lebeau »

Instämmer fullständigt i att ramsorna mot Fernholm och hans mor är väldigt överdrivna. Tror Fernholms mor var på matcherna i slutspelet, på Hovet? Finns alltid personer som tar sport på blodigt allvar, så dom kommer nog finnas kvar. Skönt att slippa vara i Sverige och skämmas över dom i alla fall.

Väl mött i framtiden.
"Jag älskar Sverige och Djurgården" - José Theodore
Användarvisningsbild
Lee Harvey Oswald

Inlägg av Lee Harvey Oswald »

-daniel- skrev:
Håller dock inte med om att de pubertala Fernholm-ramsorna vår klack bidrar med verkar vara "interna skämt". Hur internt kan det bli när 500+ står och vrålar massa okvädningsord om en spelares mamma? Och hur mycket "skämt" är det? Personligen tycker jag det är pinsamt, och förresten anser inte jag att Fernholm är värd all den uppmärksam vi ger honom.

Gå vidare.
Agree 100%

i 1:a & möjligen 2:a mötet med lhc var det kanske berättigat & försvarbart, iaf en naturlig reaktion.
Endats i 6-0 matchen 26/1 fick psykningarna nån effekt.
Nu känns det mest som löjligt låg nivå.
Låt ämnet "din-mamma/judas/hora/svikare/Fernholm" vara utagerat, färdigt & förbi nu

Daniel kan ju få för sig att han är bättre än vad han egentliogen är när DIF:s fans alltid ger honom sån uppmärksamhet
-Det är en ganska kort tid man lever, med tanke på hur länge man ska vara död sedan
Användarvisningsbild
-daniel-
Medlem: Ja, vanlig medlem
Säsongskort: Ja

Inlägg av -daniel- »

Lee Harvey Oswald skrev: Agree 100%

i 1:a & möjligen 2:a mötet med lhc var det kanske berättigat & försvarbart, iaf en naturlig reaktion.
Endats i 6-0 matchen 26/1 fick psykningarna nån effekt.
Nu känns det mest som löjligt låg nivå.
Låt ämnet "din-mamma/judas/hora/svikare/Fernholm" vara utagerat, färdigt & förbi nu

Daniel kan ju få för sig att han är bättre än vad han egentliogen är när DIF:s fans alltid ger honom sån uppmärksamhet
Ja, dessutom blir det tillslut bara patetiskt med 500 "bittra, sårade Djurgårdare som sörjer sin stora hjältes svek". Som du säger kan det väl kanske vara acceptabelt initialt med en reaktion, det förstår jag men det är hög tid att släppa honom. För gott.
#25 SuperMicke Johansson

Inlägg av #25 SuperMicke Johansson »

Micke Håkansson är varmt välkommen tillbaka.
Fick inte nytt kontrakt gick tillbaka till Södertälje där han kom ifrån, Lockades av Linköping..
Håkansson har inte gjort något fel i mina ögon.
Blev faktiskt ratad av DIF.

Lillhoran Daniel Fernholms stora svek är oförglömligt!
Användarvisningsbild
Rocker

Inlägg av Rocker »

Varför ens bry sig om Fernholm? Jag tycker att han är grymt överskattad och grät inte direkt floder när han stack till plastklubben.
lilleman

Inlägg av lilleman »

En jävla busvisellorkan räcker för mig!

Daniel Fernholm är i alla fall för mig aldrig, ALDRIG, välkommen tillbaka!!
Lycka är, trots allt, att vara Djurgårdare.
gadden78
Medlem: Ja, vanlig medlem

Inlägg av gadden78 »

Väx upp nu grabbar! Fernholm är en klass spelare en Djurgårdare, som många andra "Djurgårdare" ute i Elitserien! Man spelar väl där det betalar mest om man kan? Tyvärr är Djurgården efter rejält i Hockeyn, kolla tabellen! Djurgården har inga pengar så länge vi inte har en arena! Vi skulle få hem så många klass spelare som tyvärr är ute i andra lag och känar stålar! Va inte Thomas Johansson i linköping tex men avslutade sin karriär i DIF..? Ja just ja avslutade sin karriär i sin moderklubb då inte pengar är det viktiga då man vill lägga ner istället för att hålla kvar dom då dom har sina toppar!? Tyvärr får vi se DIF i botten av tabellen så länge vi inte har en egen arena med spelare som är påväg att lägga av eller junisar som försvinner direkt! Tänk innan ni kastar skit på Fernholm!
Skriv svar