Bra bra. Vi delar samma tankar i första stycket.-daniel- skrev: Jag gräver ner stridsyxan och säger förlåt. Vet självklart att det finns många som gör ett förjävla bra jobb men blir bara så irriterad på dessa tattare som står i klacken för att de tycker det är "coolt" (eller nåt...). Det hade väl varit OK om vi inte haft någon ambition av att vara bäst, men vi är ju DIF så såklart strävar vi efter att vara bäst.
Måste få rikta min aggression mot något dock. Nån som har nåt förslag? Tror jag riktar in mig på Herrar Montén / Johansson. Ja, det låter bra.
AVGÅ. NU! SLUTA FLINA I BÅSET. KÄKA TAGGTRÅD OCH BLI FÖRBANNAD! När vi har ett - så på pappret - bra lag skall vi fan kunna leverera något bättre än detta. Tycker allt varit för jävla hattit den här säsongen....
Får vi stryk på torsdag också så MÅSTE något ske...det måste väl förfan vem som helst inse? 3 gånger torsk i rad mot Pisslunda på hemmais blir liksom för mycket.
Sen undrar jag om det bara är jag som noterat att vi är nere i hörnet och grottar denna säsong, istället för bakom målet som förra säsongen, mycket bättre/farligare som det var förra säsongen.
Ses på torsdag hoppas jag!