Silly Season 2026/27
Silly Season 2026/27
Väldigt lovande värvning. För mig som följt Islanders genom åren var han en jättetalang som folk trodde extremt mycket på med bra skott och var bra i sina första säsonger i NHL. Skadade sen knäet som tog bort mycket av hans speed där det sen gått utför och blivit rätt brännmärkt av det i nordamerika. Får han ordning på grejerna hos oss finns det rejäl potential där, och kanske inte den första som NHL-lagen rycker i igen heller.
Silly Season 2026/27
Noll koll på honom men ser bra ut enligt siffror, plus att han verkar vara lite åt det tuffare hållet också!
"Jag kan verkligen inte hitta en enda match där ett lag skjutit 29 skott i en period och gjort 0 mål." (detta över 33000 perioder).
Silly Season 2026/27
Snajper, rightare, stor, lång och svensk.
Alla kvinnors våta dröm?
Stort fan av vad jag sett av Hartmann hittils, tror denna nystart är riktigt bra för han och att han kommer konkurrera ut Gunler i andra kedjan. Men första kedjan med Snively - Åman - Wahlström är för bra för att förbises.
30+ mål Wahlström. Åman och Snively båda 40+ poäng.
Alla kvinnors våta dröm?
Stort fan av vad jag sett av Hartmann hittils, tror denna nystart är riktigt bra för han och att han kommer konkurrera ut Gunler i andra kedjan. Men första kedjan med Snively - Åman - Wahlström är för bra för att förbises.
-
Detblir3poäng
Silly Season 2026/27
Otroligt spännande profil på honom!! Och måste verligen ses som en stark värvning i detta skedet. Hoppas bara att vi fortsätter att sälja slut på våra hemma matcher, för det är ingen billig silly som Due-boje drar till med....
Silly Season 2026/27
Whaat!? Vilken bomb av MDB. Trodde in Wahlström var aktuell ens. 26 bast, spets, nästan svensk. Övriga sportchefer står med byxorna nere och röven bar gång efter annan.
Silly Season 2026/27
Lägg till hur mycket storlek vi plussat i FW-sidan jämfört förra året. Det här börjar likna något.
Silly Season 2026/27
Herre jösses vilken värvning trodde inte att en som är av så hög klass och bara 26år skulle komma till sverige.
- diftobbe89
- Medlem: Ja, vanlig medlem
Silly Season 2026/27
Ouuff, vilka nyförvärv Due-Boje lyckats med. Fan vad fint med höst och hockeysäsong.
Spela fult
Silly Season 2026/27
Svårt att se att kedjan med Snively-Åman-Hartmann kommer att brytas nu början när dom producerat. Men går det segt så kommer det hända.aljb10 skrev: ↑2026-09-15 20:35:00 Snajper, rightare, stor, lång och svensk.
Alla kvinnors våta dröm?
Det fina är att kör den kedjan så kommer vi ha ännu en toppkedja med Hudon-JJ/Vejdemo-Wahlström. Är ju två förstalinor i dagsläget innan man hittat fullt ut vilka som passar bäst.
In Wikegård we trust!
-
antondahlback
Silly Season 2026/27
Exakt!
Tror man inte på något i stil med:
Snively - åman - Hartmann
Wahlström - JJ - hudon
Stockselius - vejdemo - gunler
Petterssen - Kruger - Salsten
Tror fan stenhårt på JJ i år och tror inte det är helt dumt med stockselius - Vejde - gunler i en tredje. Med detta kan vi ha tre producerande kedjor. Gillar verkligen kemin som har vuxit fram mellan snively - Åman - Hartmann.
Alla kedjorna får en blandning av tyngd och skills.
Edit: fan blomman ska ju in också.... Ojojoj
Tror man inte på något i stil med:
Snively - åman - Hartmann
Wahlström - JJ - hudon
Stockselius - vejdemo - gunler
Petterssen - Kruger - Salsten
Tror fan stenhårt på JJ i år och tror inte det är helt dumt med stockselius - Vejde - gunler i en tredje. Med detta kan vi ha tre producerande kedjor. Gillar verkligen kemin som har vuxit fram mellan snively - Åman - Hartmann.
Alla kedjorna får en blandning av tyngd och skills.
Edit: fan blomman ska ju in också.... Ojojoj
Silly Season 2026/27
Tim Heed värkar befinna sej i SthlmGULD skrev: ↑2026-09-13 16:37:18Boven skrev: ↑2026-09-13 13:37:18 https://swisshockeynews.ch/en/shn/men/s ... 30-million
Ambri Piotta har stora skulder. Kanske betyder att dom behöver göra sig av med sina dyra importer.
Tim Heed R Back i slutet av en grymm karriär
Föräldrar och släkt i Sthlm
Startade upp i SSK som farsan hans
Han har 1 år kvar på kontrakt enligt EP
Varit given i landslag senaste åren
Med lite hemlängtan i medvind
Många är inne på att vi behöver en back till också
Förutom RW Forward
MDB lös hans kontrakt så han kan avsluta memma i Sthlm
The DIF ONE
-
AlltidOavsett
Silly Season 2026/27
Det tror jag inte han gör. Spelade match i Schweiz idag.GULD skrev: ↑2026-09-15 21:40:35Tim Heed värkar befinna sej i SthlmGULD skrev: ↑2026-09-13 16:37:18Boven skrev: ↑2026-09-13 13:37:18 https://swisshockeynews.ch/en/shn/men/s ... 30-million
Ambri Piotta har stora skulder. Kanske betyder att dom behöver göra sig av med sina dyra importer.
Förutom RW Forward
Silly Season 2026/27
Om klubben hans behöver stor spara är han i den åldern och tillbringar ledig tid utanför SthlmAlltidOavsett skrev: ↑2026-09-15 22:28:09Det tror jag inte han gör. Spelade match i Schweiz idag.GULD skrev: ↑2026-09-15 21:40:35Tim Heed värkar befinna sej i SthlmGULD skrev: ↑2026-09-13 16:37:18Boven skrev: ↑2026-09-13 13:37:18 https://swisshockeynews.ch/en/shn/men/s ... 30-million
Förutom RW Forward
Vår svagaste del nu är backsidan !
Visste inte att dom drog igong NL ?
The DIF ONE
- Jim Morrison
Silly Season 2026/27
Är Oliver Wahlström det högsta draftvalet (#11) vi värvat till DIF? Vi har ju juniorer som gått högre men ingen utifrån vad jag kan minnas.
Mitt i livet händer det att döden kommer och tar mått på människan. Det besöket glöms och livet fortsätter. Men kostymen sys i det tysta.