DIF Fotboll
DIF Fotboll
Hoppas Degen från Värmland gör något nu.
"98% av alla svenskar är djurgårdare, resten ljuger"
-Rolle Stoltz
-Rolle Stoltz
DIF Fotboll
Tänk om Hegland, Lien och Theno skulle bli skadade. De tre absolut viktigaste.
-Rolle Stoltz
-Rolle Stoltz
DIF Fotboll
Men snälla testa någon annan än Åslund.
-Rolle Stoltz
-Rolle Stoltz
DIF Fotboll
Läggmatch av degen? Självmålet såg lite misstänkt ut. 
–Ni gömmer er som ubåtar där ute, men inte du, Fimpen. Du ligger och flyter som en död jävla planka
DIF Fotboll
Är åslund bedrövlig eller är jag bara anti-åslund.
Varför får ingen annan en chans kan jag undra
Varför får ingen annan en chans kan jag undra
Never argue with stupid people. They will drag you down to their level and beat you with experience
DIF Fotboll
Nej han är lika dålig som vanligt. Man borde testa Rosenqvist direkt nästa match. Däremot älskar jag att Honkevaara inte faller för trycket om Malik och fortsätter med Okkels. En mycket mer komplett spelare.
-Rolle Stoltz
-Rolle Stoltz
- Lee Harvey Oswald
DIF Fotboll
Om vi är med efter derbyt, då går vi verkligen för guldet.
Hade svårt att se detta efter förnedringen mot solna
Sirius möter bajen, DIF och IFK-Fisk sista omgångarna, så dom kommer tappa sina poäng.
Komiskt att det ständigt klagas på laguttagningar när vi har staplat upp 15p och 12-0 i målskillnad senaste 5 matcherna
Sirius möter bajen, DIF och IFK-Fisk sista omgångarna, så dom kommer tappa sina poäng.
Komiskt att det ständigt klagas på laguttagningar när vi har staplat upp 15p och 12-0 i målskillnad senaste 5 matcherna
-Det är en ganska kort tid man lever, med tanke på hur länge man ska vara död sedan
DIF Fotboll
Plus att Honka tydligen är kass och borde avgå om man får tro det lågpannade för ett par veckor sedan.Lee Harvey Oswald skrev: ↑2026-09-15 18:21:34 Om vi är med efter derbyt, då går vi verkligen för guldet.
Komiskt att det ständigt klagas på laguttagningar när vi har staplat upp 15p och 12-0 i målskillnad senaste 5 matcherna![]()
Sen tycker jag i och för sig inte att vårat spel direkt reflekterar 15p och 12-0. Det är väldigt mycket Lien och Hegland där. Samt Rinne och Piotr även om segrarna känns ganska okej.
- This is not a penalty this is a thing of beauty. If you don't like it change the channel.
DIF Fotboll
Jag tycker fortfarande att Honkavaara är kass trots att vi ligger tvåa och går som tåget. Tycker mest att han gör konstiga val av spelare.
Hade det gått ännu bättre med nån annan istället för Åslund exempelvis, kanske kanske inte, men hur får man veta om man aldrig provar
Hade det gått ännu bättre med nån annan istället för Åslund exempelvis, kanske kanske inte, men hur får man veta om man aldrig provar
Never argue with stupid people. They will drag you down to their level and beat you with experience