Sista försäsongsmatchen.
HV71 - Djurgården 14:00
Husqvarna Garden, Jönköping
FRI ENTRÉ.
Försäsong 26/27: HV71 - Djurgården 12/9
- Mattias_87
- Medlem: Ja, ständig medlem
- Säsongskort: Ja
Avskaffa tre mot tre
Någonstans tycker jag det är lite irriterande med dessa ”skavanker”. Visst att det är vad det är och spelare måste få vara hela. Det kanske blir skitbra senare men vi måste väl få igång killarna och kedjor? Det vill man ju inte hålla på med mot under brinnande säsong.. Blev ju galen med alla olika laboreringar Kimby höll på med förra säsongen
Spännande att se Zirath igen
- Remy Lebeau
Du talar väl lite emot dig själv.Difsky skrev: ↑2026-09-12 08:27:11 Någonstans tycker jag det är lite irriterande med dessa ”skavanker”. Visst att det är vad det är och spelare måste få vara hela. Det kanske blir skitbra senare men vi måste väl få igång killarna och kedjor? Det vill man ju inte hålla på med mot under brinnande säsong.. Blev ju galen med alla olika laboreringar Kimby höll på med förra säsongen
Vad ska Kimby göra om en spelare är småskadad?
Riskera att det blir värre och att spelarna missar delar av säsongen istället?
Kimby gör vad han kan med det han förfogar över.
Blir ett överdrivet driv mot honom hela tiden.
"Jag älskar Sverige och Djurgården" - José Theodore
Försöker inte skapa ett drev.Remy Lebeau skrev: ↑2026-09-12 09:30:25Du talar väl lite emot dig själv.Difsky skrev: ↑2026-09-12 08:27:11 Någonstans tycker jag det är lite irriterande med dessa ”skavanker”. Visst att det är vad det är och spelare måste få vara hela. Det kanske blir skitbra senare men vi måste väl få igång killarna och kedjor? Det vill man ju inte hålla på med mot under brinnande säsong.. Blev ju galen med alla olika laboreringar Kimby höll på med förra säsongen
Ventilerar mest vad jag känner kring situationen därav att jag vrider och vänder på det. Nyktert ser jag det men känslan blir en annan
Idag handlar det väl snarare om att Hudon och Krüger gjorde sina första matcher för säsongen för bara två dagar sedan. Man vill väl inte överbelasta dom nu när dom äntligen kan börja bidra på isen. Är nog inget konstigare än så. Rätt att vila dessa två idag.Difsky skrev: ↑2026-09-12 09:48:51Försöker inte skapa ett drev.Remy Lebeau skrev: ↑2026-09-12 09:30:25Du talar väl lite emot dig själv.Difsky skrev: ↑2026-09-12 08:27:11 Någonstans tycker jag det är lite irriterande med dessa ”skavanker”. Visst att det är vad det är och spelare måste få vara hela. Det kanske blir skitbra senare men vi måste väl få igång killarna och kedjor? Det vill man ju inte hålla på med mot under brinnande säsong.. Blev ju galen med alla olika laboreringar Kimby höll på med förra säsongen
Ventilerar mest vad jag känner kring situationen därav att jag vrider och vänder på det. Nyktert ser jag det men känslan blir en annan
Eller är det några andra du syftar på?