Jag ska vara ärlig och säga att jag inte förstår vad den stora hypen är med Malik. Varför har han inte kommit längre som 23 åring än engelska div. 5 om han ska vara så bra.
"98% av alla svenskar är djurgårdare, resten ljuger"
-Rolle Stoltz
klintan85 skrev: ↑2026-09-10 19:33:43
Jag ska vara ärlig och säga att jag inte förstår vad den stora hypen är med Malik. Varför har han inte kommit längre som 23 åring än engelska div. 5 om han ska vara så bra.
???
- This is not a penalty this is a thing of beauty. If you don't like it change the channel.
daaviid skrev: ↑2026-09-10 19:13:43
Fallenius tar ju inte dom bästa besluten direkt. Skjut är ju en idé annars.
Fallenius problem verkar vara att han vill för mycket och spänner sig och det blir något beslut mitt i mellan.
Där slutade jag hoppas på att det ska lossna redan för ett par år sedan.
En bra Allsvensk inhoppare så länge han inte betalas för mer än just det.
Men en gedigen startspelare för ett topplag blir han ju knappast.
För att vara en felbyggd trupp av Bosse måste man ju ändå säga att han gjort det jävligt bra.
Han kommer nog göra avtryck.
Kanske det men för de pengarna ifrån den divisionen. Och den hajpen har jag aldrig sett för en spelare knappt.
"98% av alla svenskar är djurgårdare, resten ljuger"
-Rolle Stoltz