Silly Season 2026/27
Silly Season 2026/27
Tycker absolut vi behöver en back till. I dagsläget har vi endast sex backar som håller någorlunda eller bra SHL-klass, enligt mig (Lucas Carlsson inräknat). Blixt är på gränsen och Liam Pettersson kommer nog lånas ut till HA.
- Jim Morrison
Silly Season 2026/27
Backar kan spela såpass många minuter att jag tycker nog det är rätt rimligt uppdelat. Ge tunga minuter på de bästa backarna, top4, och ha ett avlastningspar längst ned.
Sedan två backar utanför som sömlöst kan täcka upp vid frånvaro.
Mitt i livet händer det att döden kommer och tar mått på människan. Det besöket glöms och livet fortsätter. Men kostymen sys i det tysta.
- BOMBOM BOUCHARD
- Tipsmästare 2010/11
- Medlem: Ja, vanlig medlem
Silly Season 2026/27
Just dessa 3 , tillsammans med JJ , Hellberg och Vejdemo kommer se till att ingen faller ur ramen och börjar räkna pengar eller längta efter sommarlov.
Värvningen av Hank och förlängningen med Kruger gör att jag sover lugnt. 2 oerhört viktiga människor i laget, ovärderliga för Djurgården hockey.
För att vara en felbyggd trupp av Bosse måste man ju ändå säga att han gjort det jävligt bra.
- diftobbe89
Silly Season 2026/27
Det handlar ju lite om taktkänsla, i en hemmapremiär mot Björklöven som kommer innehålla mycket känslor och adrenalin ska både Hank och Grewe spela. Dom kommer förmodligen vara bland dom bättre i laget. I ett bortamöte mot Timrå kanske inte Hank är lika viktig att ha ombytt, där skiner Stockselius enklare.
Sånt får jag ändå för mig att Kimby har god känsla för så jag litar på att Hank spelar premiären.
Sånt får jag ändå för mig att Kimby har god känsla för så jag litar på att Hank spelar premiären.
Spela fult
-
AlltidOavsett
Silly Season 2026/27
Wikegård har börjat följa Kole Lind på Instagram….
- Jim Morrison
Silly Season 2026/27
Det vore en jäkla värvning!
Mitt i livet händer det att döden kommer och tar mått på människan. Det besöket glöms och livet fortsätter. Men kostymen sys i det tysta.
-
antondahlback
Silly Season 2026/27
Luktar ju kole lind då...
Om alla är friska och krya känns det jäkligt intressant med
Snively - åman - hudon
Kole - vejdemo - gunler
Gunler behöver jobba för sin plats. Nedanför är det ruskigt trångt om platserna....
Snively - åman - hudon
Kole - vejdemo - gunler
Gunler behöver jobba för sin plats. Nedanför är det ruskigt trångt om platserna....
Senast redigerad av antondahlback den 2026-09-05 17:25:51, redigerad totalt 1 gånger.
Silly Season 2026/27
Bra silly-snokat!
Vore en fin värvning. Bra att han är rightare.
Senast redigerad av Boven den 2026-09-05 17:49:12, redigerad totalt 1 gånger.
Silly Season 2026/27
antondahlback skrev: ↑2026-09-05 17:21:17 Luktar ju kole lind då...
Snively - åman - hudon
Kole - vejdemo - gunler
Är inte det super tokigt stt sätt 2st LW i en
Och 2 RW nästa
Med tanke på skott osv
The DIF ONE
- Jim Morrison
Silly Season 2026/27
Hyfsad start på säsongen med sju poäng på två matcher och ledare av poängligan. Finska ligan är väl på väg nedåt men skulle vara intressant att se Wernblom i framtiden.Jim Morrison skrev: ↑2026-04-16 20:14:07 Skulle hellre slå en signal till Lukas Wernblom då. Samma profil men framtiden för sig och större offensiv uppsida.
- DIF_Soldier
Silly Season 2026/27
Följde Texas en del under slutspelet förrförra säsongen när Hellberg var klar.
Lind var genomgående en av deras bästa offensiva spelare.
Även Emilio ingick i det laget.
Lite tråkig plus/minus men utöver det en riktigt spännande spelare. Även om Saad kittlar än mer
Säg den glädje som varar