Nää, funkar inte. Har bytt lösenord flera gånger men den vill inte.mforce skrev: ↑2026-08-26 20:15:32Har bara testat på AXS webbplats. Ska testa deras app ocksåPhilly Flu skrev: ↑2026-08-26 19:33:52Jag lyckades. Kan du logga in i AXS appen och se din biljett där?
Biljettråden
Biljettråden
Biljettråden
Samma problem för migmforce skrev: ↑2026-08-27 14:57:35Nää, funkar inte. Har bytt lösenord flera gånger men den vill inte.mforce skrev: ↑2026-08-26 20:15:32Har bara testat på AXS webbplats. Ska testa deras app ocksåPhilly Flu skrev: ↑2026-08-26 19:33:52Jag lyckades. Kan du logga in i AXS appen och se din biljett där?
Biljettråden
Jag har haft samma problem med att logga in på AXS från appen. Men så försökte jag igår igen och då fungerade det helt plötsligt. Jag har inte gjort något annat än att försöka logga in vid olika tillfällen.
Jobbigt om man blir utloggad och ska in på en match och får samma problem med inloggningen.
Jobbigt om man blir utloggad och ska in på en match och får samma problem med inloggningen.
–Ni gömmer er som ubåtar där ute, men inte du, Fimpen. Du ligger och flyter som en död jävla planka
- Mattias_87
- Medlem: Ja, ständig medlem
- Säsongskort: Ja
Biljettråden
Samma här. Till slut började det fungera utan att jag förstår varför.
Avskaffa tre mot tre
Biljettråden
Får fortsätta pröva. Men biljetterna syns iaf i Axs-appenMattias_87 skrev: ↑2026-08-30 07:13:06Samma här. Till slut började det fungera utan att jag förstår varför.
- Mattias_87
- Medlem: Ja, ständig medlem
- Säsongskort: Ja
Biljettråden
AXS är verkligen speciellt. Nu loggade jag in i DIF-appen men där finns inga biljetter men dom finns via AXS appen. Samma inloggning.
Avskaffa tre mot tre
Biljettråden
När jag väl lyckades logga in i AXS via Dif-appen fanns mina biljetter där. Idag när jag loggade in och kollade fanns det inte längre några biljetter i Dif-appen. Det här går toppen.Mattias_87 skrev: ↑2026-09-01 18:26:50 AXS är verkligen speciellt. Nu loggade jag in i DIF-appen men där finns inga biljetter men dom finns via AXS appen. Samma inloggning.
–Ni gömmer er som ubåtar där ute, men inte du, Fimpen. Du ligger och flyter som en död jävla planka
Biljettråden
Samma för mig.Mattias_87 skrev: ↑2026-09-01 18:26:50 AXS är verkligen speciellt. Nu loggade jag in i DIF-appen men där finns inga biljetter men dom finns via AXS appen. Samma inloggning.
EDIT: Nu syns de i DIF-appen.
Biljettråden
Känns stabilt till premiären när det lite folk till arenan.Henkos skrev: ↑2026-09-02 07:26:16Samma för mig.Mattias_87 skrev: ↑2026-09-01 18:26:50 AXS är verkligen speciellt. Nu loggade jag in i DIF-appen men där finns inga biljetter men dom finns via AXS appen. Samma inloggning.
EDIT: Nu syns de i DIF-appen.
Biljettråden
Ja, nu funkar det för mig också. AXS är dålig UX deluxe. Ibland kan jag inte få fram biljetter om jag surfar in via Wifi, behöver stänga av det först.
Det känns som att DIF-appen hoppade över kvalitetstesterna
Det känns som att DIF-appen hoppade över kvalitetstesterna
Biljettråden
Ja, är det någon som vet var man skickar feedback ang. appen?
Biljettråden
Du måste betala för att komma åt den funktionen, 890 kr / år, 400 kr för 6 månader eller 89 kr för 1 månad.
Biljettråden
Hmm, jag är plusmedlem redan. Var hittar man det?
Om du nu inte var ironisk.
Om du nu inte var ironisk.
Biljettråden
Jag var ironisk men du hittar Hjälp under Wallet och sedan kugghjulet uppe till höger.
Biljettråden
Tjena!!
Söker biljetter till premiären
Söker biljetter till premiären