Alltså..... Jag tycker Hank gjorde en bra match utifrån den roll han har. Jag tror att Hank kommer stå på isen ganska många matcher. .diftobbe89 skrev: ↑2026-08-20 10:40:03Kanske. Jag tycker ju ändå både Hank och Grewe tillför något som saknas i truppen och är konsekventa i att vara fysiska och jobbiga, det behövs. Jag ser varken Salsten eller Pettersen som självskrivna och eftersom vi har så jämn bredd tycker jag det ska spelas om det. Salsten behöver hitta jämnheten i sitt spel.Jim Morrison skrev: ↑2026-08-20 09:33:30Från lineup igår ligger väl Hank, Zirath och Grewe närmast att hamna på läktaren när Hudon, Pettersen och en ny forward kommer in.
Men initialt känns det väl enklast att plocka bort Hank. Gillar ändå en fjärde med Grewe och Blomgren på varsin kant, samt istid i boxplay.
Med tanke på att både Stockselius och Blomgren visar framfötterna så kommer det bli svårt att hålla dom och Josef till botten6-platser i lineup om de fortsätter såhär.
Salstens plats är ju självskriven tills Kruger säger att han är redo för spel. Jag ser bara de två spelarna som alternativ till att centra en fjärdekedja just nu.