Haha, missat konversationen ovanför?
Biljettråden
- Disciplinnämnden
- Medlem: Ja, ständig medlem
Biljettråden
Syns inget ännu iaf.
Är det någon på "axs" som sitter manuellt och ploppar in varje stol till varje användare i något system innan det skall synas i appen eller? Detta är ju löjligt segt.
Lägg ner både trummor på läktarna och biljettsystemet! Inte något av det är okej.
*Förbjud trummor på våra hemmamatcher!*
Biljettråden
Verkar onekligen lite struligt i biljettförsäljningen.
Fick precis återbetalning av 150 kr per biljett för matchen mot FBK utan någon förklaring. Antar att det blivit fel prisklass på biljetterna eller något...
Fick precis återbetalning av 150 kr per biljett för matchen mot FBK utan någon förklaring. Antar att det blivit fel prisklass på biljetterna eller något...
Biljettråden
Fick mail nyss, dina biljetter finns i appen, 30 timmar senare
Biljettråden
Vill inte göra folk oroliga men våra biljetter syns i appen.
- This is not a penalty this is a thing of beauty. If you don't like it change the channel.
Biljettråden
Nu dök en placeholder upp i AXS, matchdag osv och det står att QR biljetterna dyker upp närmare matchdagen.
"Jag kan verkligen inte hitta en enda match där ett lag skjutit 29 skott i en period och gjort 0 mål." (detta över 33000 perioder).
- Mattias_87
- Säsongskort: Ja
Biljettråden
Kan ni logga in på AXS i nya DIF appen? Står fel lösenord för mig men samma lösenord fungerar i AXS appen och deras hemsida.
Avskaffa tre mot tre
Biljettråden
Samma jävla skit.... precis som i våras när de skulle förlängas.Mattias_87 skrev: ↑2026-08-14 16:30:57 Kan ni logga in på AXS i nya DIF appen? Står fel lösenord för mig men samma lösenord fungerar i AXS appen och deras hemsida.
Felanmält det å en massa skit i nya appen...dela inbjudan till app
"Sprid till dina vänner och dela din kärlek till DIF-Hockey" ...å hjärtan i svart och guld...
Idioter.
Yeah, I’m cocky and I am arrogant. But that doesn’t mean I’m not a nice person.
- Jeremy Roenick -
- Jeremy Roenick -
- Disciplinnämnden
Biljettråden
Kom ett mail ifrån AXS ikväll för mig som det stod att nu skall dom vara synliga i appen. Kikade och det är dom. Inget jag hade felanmält eller så men nu borde det nog funka för alla då kanske.
*Förbjud trummor på våra hemmamatcher!*