eliaus skrev:Men då är han väl med på ett hörn? Aja, hoppas de blir hyffsat stor klack iaf.
"Med på ett hörn" syftar på att man kanske är med "lite", eller "en aning". Tror Frasses poäng var att han, trots sittplats, skall sjunga för fulla muggar. Dvs rejält.
Ser ifram emot denna match som fasen, inte mött Brynäs hemma iår heller. Finns fina chanser till lapp på luckan också vilket är jävligt bra!
Hoppas Ragge och Ronnie är tillbaka, det behövs. ALLA TILL HOVET!
"Matte Alba har ingen näsa tack vare Håkan Södergren."
Äntligen en vecka med hockey på hemmaplan att se fram emot. Mycket folk ser det ut att bli på dessa matcher. Så surra med polarn och köp din biljett nu.
En match som troligtvis blir mycket jämn! Ska dit!
_____________________________________________________________________________ www.carlssonshockeyzon.se.dinstudio.se
Nu med ett eget forum http://angushockey.forum24.se/
________________________________________________________________________________ DIF= Stolthet DIF= Vilja
Här är det 3 pinnar som räknas om vi vill hålla oss undan från kvalplats. Hoppas och tror vi kan ta en vinst här, krävs dock en jävla uppryckning från senast. Bra mycket mer fart under grillorna och en allmänt bättre inställning efterlyser jag starkt.
DIF väljer att inte fira Ottossons 500:e match imorgon då de ska hylla Kenneth som avled för några dagar sedan.
Med all respekt till Kenneth så tycker jag att detta är totalfel då Otto aldrig kommer att göra sin just 500:e match igen , det blir ju inte det samma om man nu väljer att han får lira med tröja nr:500 nästa match då det blir hans 501:a.
Jag tycker att man firar Ottos 500 på denna match och sen kan vi hedra Kenneth matchen efter eller vad tycker ni?
Tror inte Otto bryr sig nämnvärt. Tror absolut han kommer tycka att det är lika härligt på torsdag. Publikmässigt är det nog bättre också, brynäs drar ju nästan alltid duktigt med folk. Hyllningar av trogna spelare detsamma. Särskilt om DIF (och vi supportrar) gör ordentligt med reklam om det innan. Ottosson är en spelare som fan ska hyllas rejält. Mer sympatiskt och ödmjuk spelare får man leta efter. Att han samtidigt varit en viktig kugge under dom senaste tunga åren + hans SM-Guld gör att han bör få massiva applåder.
Jag tycker att DIF gör rätt. Kanske magin försvinner en aning, men vem bryr sig om magi (förutom linkans passningar).
Tjenare.
En liten fråga bara. Om man har biljetter till sektion A 18 ungdom eller om man har A15 närmast klacken, är det okey då att gå in i klacken
och stå och sjunga där?
Inte jag som köpte biljetterna, därför undrar jag.
tobwid skrev:Tjenare.
En liten fråga bara. Om man har biljetter till sektion A 18 ungdom eller om man har A15 närmast klacken, är det okey då att gå in i klacken
och stå och sjunga där?
Inte jag som köpte biljetterna, därför undrar jag.
samiam skrev:DIF väljer att inte fira Ottossons 500:e match imorgon då de ska hylla Kenneth som avled för några dagar sedan.
Med all respekt till Kenneth så tycker jag att detta är totalfel då Otto aldrig kommer att göra sin just 500:e match igen , det blir ju inte det samma om man nu väljer att han får lira med tröja nr:500 nästa match då det blir hans 501:a.
Jag tycker att man firar Ottos 500 på denna match och sen kan vi hedra Kenneth matchen efter eller vad tycker ni?
Flera av de tidigare 500-spelarna har spelat i tröja nummer 500 i match 501 och kanske även 502. Då har skälet varit att match 500 varit en bortamatch, men det visar ju bara att i Djurgården så bär man tröja nummer 500 för att fira att man uppnått den milstolpen, även om det sker efter match nummer 500.
Dessutom har jag svårt att tro att Kristofer Ottosson, som jobbat för Djurgården ungefär lika länge som Kenneth, har någon större lust att dra på sig tröja nummer 500 och sorgband direkt efter en tyst minut.
samiam skrev:Jag tycker att man firar Ottos 500 på denna match och sen kan vi hedra Kenneth matchen efter eller vad tycker ni?
Kenneths bortgång är mycket viktigare.
Tror inte som Jerker skrev, att Otto har någon lust att dra på sig en tröja med nummer 500 i denna match. Bättre att hylla honom någon annan dag, när det inte är sorgens dag.
Hockeyligan.se skrev:Marcus Ragnarsson, Niklas Anger och Ronnie Pettersson har inte spelat match den senaste veckan på grund av skador och sjukdomar. På måndagens träning gick alla för fullt och till tisdagens match är samtliga spelare i truppen tillgängliga.
Låter bra det!! Ses på Hovet imorrn detta ska bli kul!
"Matte Alba har ingen näsa tack vare Håkan Södergren."