Biljettråden
Biljettråden
Hittade två ej bredvid men nära varann. Är rad 6 på A8 bra platser? Ej varit i Globen sen ombyggnad.
Har med mina döttrar som är 130 och 150 så funderar om de kommer se nåt så nära isen.
Har med mina döttrar som är 130 och 150 så funderar om de kommer se nåt så nära isen.
Senast redigerad av Henkos den 2026-08-13 10:12:27, redigerad totalt 1 gånger.
- Disciplinnämnden
- Medlem: Ja, ständig medlem
Biljettråden
Tror inte du kan bli besviken på några platser på A8. Sen är det ju inte direkt som Hovet att du typ sitter lägre än spelarna även längst fram. (kanske är ett räcke som kan skymma om någon är väldigt kort?)
https://www2.difhockey.se/bilder/995globen.gif
*Förbjud trummor på våra hemmamatcher!*
Biljettråden
Det fick bli så, tack för input. Tjejerna är ju inte så gamla så de ska nog bli nöjda ändå får vi hoppas : )
Biljettråden
Bara jag som ej kan se mina biljetter någonstans? Köpte strax efter 10.och har fått orderbekräftelse....
Biljettråden
Det tar ett tag innan de dyker upp bland biljetter.
Jag valde bästa dagen att vara bakis och sova igenom larmet. Men fördelen är väl att man får testa nya platser i globen (gillar, trots utfallen, globen).
Jag valde bästa dagen att vara bakis och sova igenom larmet. Men fördelen är väl att man får testa nya platser i globen (gillar, trots utfallen, globen).
Biljettråden
Hur hjälpte difhockeybiljetter dig? Mejlade för över en timme sedan och har endast fått ett autosvar om att jag är ett ”ärende”. Kan forfarande inte köpa biljetter!Henkos skrev: ↑2026-08-13 09:54:25Jag ringde först AXS och verkade som de skulle lösa det ganska snabbt men ej hört av därifrån.Flunk skrev: ↑2026-08-13 09:38:05Samma för mig…Henkos skrev: ↑2026-08-13 09:07:01 Försöker köpa biljetter men står att jag ej är medlem när jag väl kom fram i kön.
Köpte biljetter förra året på medlemsförtur utan problem men de verkar ha bytt system?
Har någon aning om hur man löser detta vore jag mycket tacksam.
Jag är ständig medlem btw. Vet inte om det är det som strular.
Mailade även biljetter@difhockey.se och de har löst problemet nu. Men nu finns det ju inte två biljetter bredvid varann på en vettig plats. Jävligt surt, särskilt med tanke på hur mycket det strulat innan för mig när vissa ej fick mail med länk. Förra säsongen funkade det fint dock när det räckte att vara inloggad, härligt att de byter i år igen utan att kolla så allt funkar.
Biljettråden
Jag mailade och fick direkt autosvar om ärende, efter typ 5 min fick jag svar att problemet borde vara löst och det var det. Då hade jag dock mailat medlemmar-adressen först och även suttit i telefon med AXS så klockan var 10:45 när jag kunde boka.
Har tyvärr inga kontaktuppgifter mer än att det var Anna Sjöberg som mailade mig via supportadressen.
Har tyvärr inga kontaktuppgifter mer än att det var Anna Sjöberg som mailade mig via supportadressen.
Biljettråden
Är det löst för dig? Jag köpte i samma veva som du, har orderbekräftelse i mailen men inga biljetter i varken AXS app eller DIFhockeys app... :/
"Jag kan verkligen inte hitta en enda match där ett lag skjutit 29 skott i en period och gjort 0 mål." (detta över 33000 perioder).
Biljettråden
Väntar fortfarande, var i kontakt ned någon tjomme på axs vid 14 tiden och då fick jag höra att biljetterna skulle dyka upp i appen "lite senare". Helt ǰävla otroligt...
Biljettråden
Alright tack, då chillar jag tills vidare! Keep me posted om du pallar, muchos gracias!Rigge56 skrev: ↑2026-08-13 20:31:40Väntar fortfarande, var i kontakt ned någon tjomme på axs vid 14 tiden och då fick jag höra att biljetterna skulle dyka upp i appen "lite senare". Helt ǰävla otroligt...
"Jag kan verkligen inte hitta en enda match där ett lag skjutit 29 skott i en period och gjort 0 mål." (detta över 33000 perioder).
Biljettråden
Nemas problemas, pingar om det händer nått🫡captcash skrev: ↑2026-08-13 20:34:38Alright tack, då chillar jag tills vidare! Keep me posted om du pallar, muchos gracias!Rigge56 skrev: ↑2026-08-13 20:31:40Väntar fortfarande, var i kontakt ned någon tjomme på axs vid 14 tiden och då fick jag höra att biljetterna skulle dyka upp i appen "lite senare". Helt ǰävla otroligt...
Biljettråden
För info, fick nedanstående från biljettavdelningen nyss:Rigge56 skrev: ↑2026-08-13 20:44:31Nemas problemas, pingar om det händer nått🫡captcash skrev: ↑2026-08-13 20:34:38Alright tack, då chillar jag tills vidare! Keep me posted om du pallar, muchos gracias!Rigge56 skrev: ↑2026-08-13 20:31:40Väntar fortfarande, var i kontakt ned någon tjomme på axs vid 14 tiden och då fick jag höra att biljetterna skulle dyka upp i appen "lite senare". Helt ǰävla otroligt...
Hej!
Tack för ditt mejl!
Allt ser korrekt ut och dina biljetter kommer att skickas ut senare. Vi håller just nu på att få allt på plats i våra system och appar.
Du behöver inte göra något under tiden.
Med vänlig hälsning
Anna Sjöberg | Djurgården Hockey AB
Biljettråden
Sweet, då borde man se allting imorgon med lite tur! Tack!Rigge56 skrev: ↑2026-08-13 21:10:03För info, fick nedanstående från biljettavdelningen nyss:Rigge56 skrev: ↑2026-08-13 20:44:31Nemas problemas, pingar om det händer nått🫡captcash skrev: ↑2026-08-13 20:34:38Alright tack, då chillar jag tills vidare! Keep me posted om du pallar, muchos gracias!
Hej!
Tack för ditt mejl!
Allt ser korrekt ut och dina biljetter kommer att skickas ut senare. Vi håller just nu på att få allt på plats i våra system och appar.
Med vänlig hälsning
Biljettråden
Lugntcaptcash skrev: ↑2026-08-13 21:33:34Sweet, då borde man se allting imorgon med lite tur! Tack!Rigge56 skrev: ↑2026-08-13 21:10:03För info, fick nedanstående från biljettavdelningen nyss:
Hej!
Tack för ditt mejl!
Med vänlig hälsning