Andreas Jämtin
Re: Andreas Jämtin
Jaha, nu är Jämtin tillbaka i Elitserien, denna gång i linKÖPing som betalade mer än HV.
Vad är felet med Jämtin?
http://www.carlssonshockeyzon.se.dinstudio.se
Nu med ett eget forum http://angushockey.forum24.se/
________________________________________________________________________________
DIF= Stolthet
DIF= Vilja
HEJA DJURGÅRDEN!
Nu med ett eget forum http://angushockey.forum24.se/
________________________________________________________________________________
DIF= Stolthet
DIF= Vilja
HEJA DJURGÅRDEN!
vad är det jag ser?: Hatlistor utan fernholm!?
Android "För övrigt anser jag att alla som köpt klackbiljett och inte står och sjunger pissar på DIF Hockey."
Äkta kärlek varar hela livet!
Djurgårdens IF - för evigt trogen
Äkta kärlek varar hela livet!
Djurgårdens IF - för evigt trogen
- alskar_dif
- Medlem: Ja, ständig medlem
- Säsongskort: Ja
Hade velat se han i dif.
Hellre jämtin än tim eriksson.
Hellre jämtin än tim eriksson.
Alltså, vad är det här? Folk som älskar Ledin och Jämtin, sjukt.
Håller med dig. Man börjar undra vad det är för folk som skriver på det här forumet egentligen.Crashmash skrev:Alltså, vad är det här? Folk som älskar Ledin och Jämtin, sjukt.
- alskar_dif
Grabbar,väx upp,seriöst 

-
Väx upp själv. Man skriver inte "dif". Vi heter DIF och inget annat!alskar_dif skrev:Grabbar,väx upp,seriöst
- alskar_dif
Sidney Crosby skrev:Väx upp själv. Man skriver inte "dif". Vi heter DIF och inget annat!alskar_dif skrev:Grabbar,väx upp,seriöst
Är du tolv år ?
JAG sa väx upp till Crashmash o blocco,dom klagar på folk "älskar "ledin o jämtin.Liksom vem fan bryr sig ?låt folk tycka vad dom vill.Smaken är delad som baken !
Japp, jag behöver nog växa upp eftersom jag inte riktigt förstår hur man kan vilja ha spelare som Per "nu är råttet mågat" Ledin och Andreas "gg" Jämtin i DIF. Men det kanske man lär sig när man närmar sig 30.
E: Inte för att det tillför diskussion någonting, men tror att Lill-Pelle har märken av Oduya's knogar fortfarande. Minns hur han försökte åka bort från Oduya för att rädda sitt liv, något inte Ahlén hade gjort om det spelat i olika lag
E: Inte för att det tillför diskussion någonting, men tror att Lill-Pelle har märken av Oduya's knogar fortfarande. Minns hur han försökte åka bort från Oduya för att rädda sitt liv, något inte Ahlén hade gjort om det spelat i olika lag

Nu jävlar blir jag irriterad.BIBO skrev:vad är det jag ser?: Hatlistor utan fernholm!?

-
Nej, jag är inte 12.alskar_DIF skrev:Är du tolv år ?
JAG sa väx upp till Crashmash o blocco,dom klagar på folk "älskar "ledin o jämtin.Liksom vem fan bryr sig ?låt folk tycka vad dom vill.Smaken är delad som baken !
Ja, smaken är som baken, därför har dom full rätt att reagera på det andra skriver också. Tycker också det är fullkomligt helknäppt att folk vill ha Ledin/Jämtin i laget. Visst, det är okej spelare, men aldrig att jag skulle acceptera att dem spelade i DIF.
Om DIF skulle anställa följande herrar:
Jämtin
Ledin
Stefan Pettersson
Daniel Fernholm
Så skulle jag direkt sluta att gå på hockey och manifestera kraftigt på det efterkommande styrelsemötet. Hellre hedern i behåll än sportsliga framgångar. Ni som inte resonerar så kan dra till Linköping på en gång.
Jämtin
Ledin
Stefan Pettersson
Daniel Fernholm
Så skulle jag direkt sluta att gå på hockey och manifestera kraftigt på det efterkommande styrelsemötet. Hellre hedern i behåll än sportsliga framgångar. Ni som inte resonerar så kan dra till Linköping på en gång.
- Lee Harvey Oswald
He he.odburt skrev:Hellre hedern i behåll än sportsliga framgångar. Ni som inte resonerar så kan dra till Linköping på en gång.
Du hoppade aldrig på "fotbolls-hypen" va..?
DIF Fotboll är ju fotbollsallsvenskans motsvarighet till LHC, ett genuint köpelag nästan befriat från egna produkter & helt utan själ.
Men det är klart, du slet säkert ditt hår när DIF vann 3-guld på 4år?
Under stora delar av 80-talet & hela 90-talet snodde DIF åt sig talanger, lovande & etablerade spelare från andra lag.
Det är lätt att glömma nu när DIF av ekonomiska skäl varit tvungna att satsa ungt & billigt.
-Det är en ganska kort tid man lever, med tanke på hur länge man ska vara död sedan
Jag tror nog inte att det direkt är så odburt menar. Det är skillnad på att värva talanger och att värva spelare med stort, tja ska vi kalla det känslovärde. Exempelvis tyckte jag att det kändes märkligt när en kille som Rikard Franzen värvades till DIF. Skulle jag sitta och jubla när Mr AIK gled omkring i DIF-dressen?
På liknande vis är spelare typ Ledin, Fernholm och andra redan laddade med så mycket som känns oförenligt med DIF. Jag tror att listan på spelare som känns olämpliga i vårt lag är fler än de som odburt listar. Naturligtvis måste DIF kunna värva etablerade spelare såväl som oerfarna talanger. Men man hoppas ju på att det inte värvas spelare som fansen ogillar från början.
På liknande vis är spelare typ Ledin, Fernholm och andra redan laddade med så mycket som känns oförenligt med DIF. Jag tror att listan på spelare som känns olämpliga i vårt lag är fler än de som odburt listar. Naturligtvis måste DIF kunna värva etablerade spelare såväl som oerfarna talanger. Men man hoppas ju på att det inte värvas spelare som fansen ogillar från början.