Mäktigt. #15 kommer han bära där borta.Mash skrev: ↑2026-03-24 20:38:49Det måste vara en sinnessjuk känsla för grabben. Han slutade SHL-säsongen i lördags, ikväll skrinar han ut i NHL för första gången. Gäller ju att hålla nerverna i skick och sätta avtryck första matchen.diftobbe89 skrev: ↑2026-03-24 19:52:48Såg det precis. Helvete vad mäktigt. Blir lätt att sitta uppe.Mash skrev: ↑2026-03-24 19:51:11Frondell officellt med ikväll, första linandiftobbe89 skrev: ↑2026-03-24 13:35:47 Kan Frondell göra NHL-debut inatt månne, får sitta uppe och kika, fan vad kul om han lirar.
Frondell vs Schaefer![]()
NHL
- diftobbe89
- Medlem: Ja, vanlig medlem
NHL
Spela fult
NHL
Kanske inte svåraste, men jävla kyla att få pucken i det läget och friställa en spelare på det sättet.
Tycker att det visar en jävla hockeysense och mogenhet.
Frondell går mot en enormt fin karriär.
Perfekt att dessutom få spela i ett lite sämre lag, men med en av NHLs förmodade storstjärnor bredvid sig. De kommer kunna lyfta varandra.
Ser vi en kommande Crosby/Malkin duo?
Det är alltid kul att spela match. Så enkelt är det.
NHL
Stor-fimpen till Ottawa, skumt att Sharks tradeade bort honom känner jag men men.
"Jag kan verkligen inte hitta en enda match där ett lag skjutit 29 skott i en period och gjort 0 mål." (detta över 33000 perioder).
-
Erik af Sibirien
NHL
Hur skaffar man enklast och säkrast biljetter till NHL-matcher?
Vi skall vara i Washington/New York en vecka i höst och har försökt fixa biljetter till Capitals, men verkar misslyckas med en strulig app och någon sorts förmedlingssida där man kan köpa och sälja biljetter. Ingen svarar på mail vid uppståndna problem.
Finns det någon biljettlucka a´ la 1900-talet på plats, med riktiga människor att tala med?
Vi skall vara i Washington/New York en vecka i höst och har försökt fixa biljetter till Capitals, men verkar misslyckas med en strulig app och någon sorts förmedlingssida där man kan köpa och sälja biljetter. Ingen svarar på mail vid uppståndna problem.
Finns det någon biljettlucka a´ la 1900-talet på plats, med riktiga människor att tala med?
- Disciplinnämnden
- Medlem: Ja, ständig medlem
NHL
Går det inte att gå in på lagets hemsida och ta det den vägen? Så gjorde jag senast jag var på en NHL-match men det var i Florida och hmm.. Ja, nästan 10-årsedan.Erik af Sibirien skrev: ↑2026-08-12 08:44:01 Hur skaffar man enklast och säkrast biljetter till NHL-matcher?
*Förbjud trummor på våra hemmamatcher!*
-
Erik af Sibirien
NHL
Jag provade lite snabbt, men hamnade på NHLs sida i stället, varifrån man blev skickad till nämnda sida. Får kolla vidare efter klubbarnas hemsidor. Tack så länge.Disciplinnämnden skrev: ↑2026-08-12 10:47:30Går det inte att gå in på lagets hemsida och ta det den vägen? Så gjorde jag senast jag var på en NHL-match men det var i Florida och hmm.. Ja, nästan 10-årsedan.Erik af Sibirien skrev: ↑2026-08-12 08:44:01 Hur skaffar man enklast och säkrast biljetter till NHL-matcher?
- Disciplinnämnden
- Medlem: Ja, ständig medlem
NHL
Minns att jag var lite väl tidigt ute och fick vänta på att spelschemat skulle släppas men vi var där på våren. Kan det vara någon skillnad att försöka boka från vanlig dator, ej mobil? Kikade in och ja det verkar som att alla lag har hemsidorna på "NHL.com". Men kikar jag på Panthers så finns ju menyn "Tickets" och under den "Single Game Tickets" och där ser man ju lite olika matcher med "buy now" knappar och då kan det ju typ vara ticketmaster.com eller liknande beroende på vilket lag som man verkligen bokar hos. (detta från jobbdatorn).Erik af Sibirien skrev: ↑2026-08-12 11:51:57Jag provade lite snabbt, men hamnade på NHLs sida i stället, varifrån man blev skickad till nämnda sida. Får kolla vidare efter klubbarnas hemsidor. Tack så länge.Disciplinnämnden skrev: ↑2026-08-12 10:47:30Går det inte att gå in på lagets hemsida och ta det den vägen? Så gjorde jag senast jag var på en NHL-match men det var i Florida och hmm.. Ja, nästan 10-årsedan.Erik af Sibirien skrev: ↑2026-08-12 08:44:01 Hur skaffar man enklast och säkrast biljetter till NHL-matcher?
Lycka till iaf och hoppas det löser sig med plåtar.
*Förbjud trummor på våra hemmamatcher!*