NHL

Här diskuteras vi andra DIF-föreningar, övrig hockey och annan sport.
Skriv svar
Användarvisningsbild
diftobbe89
Medlem: Ja, vanlig medlem

NHL

Inlägg av diftobbe89 »

Mash skrev: 2026-03-24 20:38:49
diftobbe89 skrev: 2026-03-24 19:52:48
Mash skrev: 2026-03-24 19:51:11
diftobbe89 skrev: 2026-03-24 13:35:47 Kan Frondell göra NHL-debut inatt månne, får sitta uppe och kika, fan vad kul om han lirar.

Frondell vs Schaefer
Frondell officellt med ikväll, första linan :D
Såg det precis. Helvete vad mäktigt. Blir lätt att sitta uppe.
Det måste vara en sinnessjuk känsla för grabben. Han slutade SHL-säsongen i lördags, ikväll skrinar han ut i NHL för första gången. Gäller ju att hålla nerverna i skick och sätta avtryck första matchen.
Mäktigt. #15 kommer han bära där borta.
Spela fult
Simpan
Säsongskort: Ja

NHL

Inlägg av Simpan »

Frondell assist! Kanske inte hans svåraste någonsin, men fan vad kul!
Mash

NHL

Inlägg av Mash »

Började med -1 första bytet, kämpar på och drar till med en assist i FÖRSTA PERIODEN! Jävla kung
Användarvisningsbild
diftobbe89

NHL

Inlägg av diftobbe89 »

Mash skrev: 2026-03-25 00:43:53 Började med -1 första bytet, kämpar på och drar till med en assist i FÖRSTA PERIODEN! Jävla kung
Gött med poäng direkt, nu är de bara att fälla ned axlarna och köra.
Spela fult
DIFLuWi

NHL

Inlägg av DIFLuWi »

Simpan skrev: 2026-03-25 00:42:36 Frondell assist! Kanske inte hans svåraste någonsin, men fan vad kul!
Kanske inte svåraste, men jävla kyla att få pucken i det läget och friställa en spelare på det sättet.
Tycker att det visar en jävla hockeysense och mogenhet.

Frondell går mot en enormt fin karriär.

Perfekt att dessutom få spela i ett lite sämre lag, men med en av NHLs förmodade storstjärnor bredvid sig. De kommer kunna lyfta varandra.

Ser vi en kommande Crosby/Malkin duo?
Det är alltid kul att spela match. Så enkelt är det.
Användarvisningsbild
captcash

NHL

Inlägg av captcash »

Stor-fimpen till Ottawa, skumt att Sharks tradeade bort honom känner jag men men.
"Jag kan verkligen inte hitta en enda match där ett lag skjutit 29 skott i en period och gjort 0 mål." (detta över 33000 perioder).
B.I.B.A

NHL

Inlägg av B.I.B.A »

captcash skrev: 2026-06-24 07:16:46 Stor-fimpen till Ottawa
Christian?
Avgå Jocke.
Boven

NHL

Inlägg av Boven »

B.I.B.A skrev: 2026-06-24 08:48:29
captcash skrev: 2026-06-24 07:16:46 Stor-fimpen till Ottawa
Christian?
Nog för att han sett rätt bra ut i IAHL men det här var en väldigt oväntad comeback.
Erik af Sibirien

NHL

Inlägg av Erik af Sibirien »

Hur skaffar man enklast och säkrast biljetter till NHL-matcher?

Vi skall vara i Washington/New York en vecka i höst och har försökt fixa biljetter till Capitals, men verkar misslyckas med en strulig app och någon sorts förmedlingssida där man kan köpa och sälja biljetter. Ingen svarar på mail vid uppståndna problem.

Finns det någon biljettlucka a´ la 1900-talet på plats, med riktiga människor att tala med?
Användarvisningsbild
Disciplinnämnden
Medlem: Ja, ständig medlem

NHL

Inlägg av Disciplinnämnden »

Erik af Sibirien skrev: 2026-08-12 08:44:01 Hur skaffar man enklast och säkrast biljetter till NHL-matcher?

Vi skall vara i Washington/New York en vecka i höst och har försökt fixa biljetter till Capitals, men verkar misslyckas med en strulig app och någon sorts förmedlingssida där man kan köpa och sälja biljetter. Ingen svarar på mail vid uppståndna problem.

Finns det någon biljettlucka a´ la 1900-talet på plats, med riktiga människor att tala med?
Går det inte att gå in på lagets hemsida och ta det den vägen? Så gjorde jag senast jag var på en NHL-match men det var i Florida och hmm.. Ja, nästan 10-årsedan.
*Förbjud trummor på våra hemmamatcher!*
Erik af Sibirien

NHL

Inlägg av Erik af Sibirien »

Disciplinnämnden skrev: 2026-08-12 10:47:30
Erik af Sibirien skrev: 2026-08-12 08:44:01 Hur skaffar man enklast och säkrast biljetter till NHL-matcher?

Går det inte att gå in på lagets hemsida och ta det den vägen? Så gjorde jag senast jag var på en NHL-match men det var i Florida och hmm.. Ja, nästan 10-årsedan.
Jag provade lite snabbt, men hamnade på NHLs sida i stället, varifrån man blev skickad till nämnda sida. Får kolla vidare efter klubbarnas hemsidor. Tack så länge.
Användarvisningsbild
Disciplinnämnden
Medlem: Ja, ständig medlem

NHL

Inlägg av Disciplinnämnden »

Erik af Sibirien skrev: 2026-08-12 11:51:57
Disciplinnämnden skrev: 2026-08-12 10:47:30

Jag provade lite snabbt, men hamnade på NHLs sida i stället, varifrån man blev skickad till nämnda sida. Får kolla vidare efter klubbarnas hemsidor. Tack så länge.
Minns att jag var lite väl tidigt ute och fick vänta på att spelschemat skulle släppas men vi var där på våren. Kan det vara någon skillnad att försöka boka från vanlig dator, ej mobil? Kikade in och ja det verkar som att alla lag har hemsidorna på "NHL.com". Men kikar jag på Panthers så finns ju menyn "Tickets" och under den "Single Game Tickets" och där ser man ju lite olika matcher med "buy now" knappar och då kan det ju typ vara ticketmaster.com eller liknande beroende på vilket lag som man verkligen bokar hos. (detta från jobbdatorn).

Lycka till iaf och hoppas det löser sig med plåtar.
*Förbjud trummor på våra hemmamatcher!*
Skriv svar