För att åka med Reseklubben (Järnkaminerna) måste du vara medlem i JK.tobwid skrev:man ska vara medlem i jk eller difhockey för att få åka med va?
Brynäs IF - DIF, 13/12 2008 - JK arrangerar resa!
-
- Medlem: Ja, vanlig medlem
- Säsongskort: Ja
Re: Brynäs IF - DIF, 13/12 2008 - JK arrangerar resa!
Slår vi LHC borta i mars 07 blir jag förvånad. Jag dagdrömmer fortfarande om hur plastboyzen skrinnade ut i kaskader av burop och hur Cloettas sittplats höll på att skita ner sig.Emil Svelander skrev:Järnkaminernas fetaste resa någonsin i grundserien. Detta blir galet!
Tagga!
angående medlemskap i jk.
hur man kan bli medlem där nu när järnkaminerna bara har sin temporära hemsida?
kan man bli medlem i jk på DIF shopen i Globen?
tack på förhand
tack på förhand
The only thing that´s worse then one is none!
Djurgårn tills jag DÖR!!!!!!
Djurgårn tills jag DÖR!!!!!!
-
- Medlem: Ja, vanlig medlem
- Säsongskort: Ja
Se gärna över dina inlägg så blir det lättare att läsa dom.tobwid skrev:angående medlemskap i jk.
tack på förhand

Angående din fråga så går det inte som du säger att bli medlem för tillfälle på deras hemsida eller i DIF Hockey Consept Store.
Enda alternativet att bli medlem förtillfälle är att besöka JK's bås bakom klacksektionern på matcherna.
Nu har biljetterna kommit! Du köper dom i JK's bås på matcherna från och med morgondagens match mot modo.
Alla till gävle!
Faan, ja e bara 14 o får såklart inte åka själv, o farsan vill inte! Hur ska jag göra??:S
Alltid Oavsett! Förevigt Djurgården!
Du får fråga runt i din bekantskapskrets. Har du inga äldre syskon? Farbror? Dom flesta som åker upp kommer säkerligen dricka en del rusdrycker. Kan bli jobbigt att ha med en 14-åring. (tvivlar inte på att du är mogen för din ålder, du är ju djurgårdare). Men med tanke på diverse pubregler osv.
Född till sportchef.
joo så är det. ja har inte så stor släkt o de som jag har bor i andra delar av landet. jag vill verkligen gå på den här matchen! Jag måste komma på nååt sätt!
Är det någon/några från Örebro som tänkte åka upp till matchen ?
Alltid oavsett
YEah, biljetterna inhandlade till ståplats nu! Bussinfo kommer upp på JK:s hemsida senare, lär kosta runt 200kr bussfärden från Stockholm..
"Matte Alba har ingen näsa tack vare Håkan Södergren."
Det här kommer bli GALET!
Inhandlar min biljetter mot Brynäs på tisdag.
Inhandlar min biljetter mot Brynäs på tisdag.
Men varför satsar man på så korta restider, det hinner aldrig blir nåt riktigt röj när de är så korta.
Färjestad/HV71 är ganska lagom, så även Timrå. Börjar man glida över 4-5 timmar kan det bli lite halvsegt.
Färjestad/HV71 är ganska lagom, så även Timrå. Börjar man glida över 4-5 timmar kan det bli lite halvsegt.
Håller med om att det är för kort resa, men det är nog för att det är svårt att hitta så här lukrativt erbjudande som det finns i Gävle att få ut så mycket biljetter. Mycket svårt på andra ställen.odburt skrev:Men varför satsar man på så korta restider, det hinner aldrig blir nåt riktigt röj när de är så korta.
"Matte Alba har ingen näsa tack vare Håkan Södergren."
Jag tror att det blir tufft att överrösta brynäsklacken:

Starkt bortafölje också:

Deras TUNGA grabbar: (Tur att dom har censurerat)

Bjuder på en bild på deras mest röststarka supporter de senaste åren, jag ger er TRUMMAN:

Starkt bortafölje också:

Deras TUNGA grabbar: (Tur att dom har censurerat)

Bjuder på en bild på deras mest röststarka supporter de senaste åren, jag ger er TRUMMAN:

Född till sportchef.
Detta ska bli så soft 

Haha, farsan har fixat biljetter på långsidan(sittplats). Ska bli kul att filma klacken och att skratta åt alla sorgliga brynässupportrar på deras egen sittplats:D