Silly Season 2026/27

Här diskuteras allt om Djurgården Hockey.
Skriv svar
Nypovich
Medlem: Ja, vanlig medlem

Silly Season 2026/27

Inlägg av Nypovich »

DIF_Soldier skrev: 2026-07-30 14:15:31
-daniel- skrev: 2026-07-30 14:05:54 Jag ber om ursäkt att jag inte var tillräckligt påläst. Men hur kan frikännas? Det låter i min värld som en rättskandal utan dess like.

Och återigen, det var ett dumt uttalande och jag ångrar det.
Därför att rättegångar inte handlar om vad som är sant utan vad du kan bevisa. Just därför är våldtäkt de svåraste av rättsfall. Inga jämförelser i övrigt, men OJ Simpson blev ju också frikänd.

Sen fattar jag din poäng, "domstolen allmänheten" är en problematisk aspekt. Därför ska man skilja på vad som faktiskt har hänt (för det vet ingen utomstående), däremot bör man diskutera hur fan FBK tänker som nu aktivt tar ställning i en fråga som de bara hade kunnat undvika.
Vi har ju inte varit överens i våra diskussioner tidigare, men här är du spot on verkligen gällande honom och kaffesumpens totalt hjärndöda agerande.

Kul ändå att årets mediedrev redan är igång och att kaffe får lida för det.
In Wikegård we trust!
Manijock

Silly Season 2026/27

Inlägg av Manijock »

Pratas redan om en förlängning av Blomgrens avtal. Går in på sista året av kontraktet. Helt riktigt! Perfekt stomspelare som redan nu är precis lagom bra. Upp med 3 år och bygg nya eran Djurgårdshjältar.
Användarvisningsbild
captcash

Silly Season 2026/27

Inlägg av captcash »

Manijock skrev: 2026-07-30 18:14:07 Pratas redan om en förlängning av Blomgrens avtal. Går in på sista året av kontraktet. Helt riktigt! Perfekt stomspelare som redan nu är precis lagom bra. Upp med 3 år och bygg nya eran Djurgårdshjältar.
Agree, han är helt ok nu, inget magiskt MEN vi behöver spelare som stannar och växer med oss samt för djurgårdsandan vidare! Han kommer bli en perfekt line2 lirare för resten av sin karriär.
"Jag kan verkligen inte hitta en enda match där ett lag skjutit 29 skott i en period och gjort 0 mål." (detta över 33000 perioder).
Skriv svar