DIF i Media

Här diskuteras allt om Djurgården Hockey.
Skriv svar
Osten östlund

DIF i Media

Inlägg av Osten östlund »

Torpeden skrev: 2026-07-29 17:13:31
Mattias_87 skrev: 2026-07-29 16:40:42 Ja nu börjar det verkligen bli segt över hur dålig sommarinfon är. Man har inte skrivit ett enda ord om hur säsongskortsförsäljningen har gått. Nyheten att det går att förlänga stämmer inte, chansen att köpa säsongskort försvann för flera veckor sedan. Råttorna har släppt biljetter till premiären och hypar över att snart 9500 redan är sålda. När släpps våra till premiären?

Börja hypa säsongen för fan.
Hur är det med medlemsinfo? Har det gått ut några mail nyligen? Har inte fått något på länge och vill definitivt vara med när förturen till biljetter går ut.
Inte ett skit, plikttroget så pröjsade man årsavgiften igår iallfall.
Senast redigerad av Osten östlund den 2026-07-29 17:35:56, redigerad totalt 1 gånger.
Användarvisningsbild
fryppe

DIF i Media

Inlägg av fryppe »

litet video klipp på grewe idag på fina 50sekunder.
Bengan08
Säsongskort: Ja

DIF i Media

Inlägg av Bengan08 »

fryppe skrev: 2026-07-29 17:24:06 litet video klipp på grewe idag på fina 50sekunder.
Hahaha ja jösses, det MÅSTE HÖJAS rejält här, otroligt dåligt medialt. Kämpa Eken
Knickedick
Medlem: Ja, vanlig medlem

DIF i Media

Inlägg av Knickedick »

Har man ens lagt ut ett schema över träningsmatcherna?
Känns som att alla i DIF haft semester sen i April.
Även om man försöker eller vill skapa något nytt sätt att kommunicera med supportrar och medlemmar kan man ju inte sluta med det gamla innan man har något nytt klart.
Säsongen känns fan död innan den ens har börjat.
Döden
Medlem: Ja, vanlig medlem

DIF i Media

Inlägg av Döden »

Hoppas verkligen dom har någon sorts plan att "launcha" någon ny sorts media/content inramning inom kort, och att dom planerat och organiserat detta under sommaren.
(Ja, jag är.fortfarande lack för att jag inte ens fick en intervju när jag sökte mediajobbet :))
Men med tanke på hur länge sen den rekryteringen var så är det under all kritik att inget hänt, eller är det en felrekrytering?
... och nej, det är inte Ekem som ska skapa content, hoppas jag...
Skriv svar