Vilket lag det än blir så kommer dom förstår att man inte ska ha honom i sitt lag, börjar det gå lite dåligt så kommer han sänka dom ännu mera.antondahlback skrev: ↑2026-07-28 20:45:58 Såg att HN skrev att det stod mellan ajk och löven nu och är ett jäkla drag på lövens forum om att han är klar haha
Edit; skulle vara det sjukaste sveket någonsin när det verkar som att råttorna faktiskt skramlat ihop ett maffigt 4:a årskontrakt. Lika lite som jag vill ha han i löven så vore det också kul att se folk implodera av att han väljer bort solna
Silly Season 2026/27
Silly Season 2026/27
Silly Season 2026/27
Missminner jag mig helt, men hade inte han en klausul från LHC som gjorde att han inte fick gå till annat shl lag?antondahlback skrev: ↑2026-07-28 20:39:24 Vad tror ni? Använder kovac löven för att pressa ajk till att kirra kontraktet han vill ha eller finns det en chans att han lirar i löven nästa säsong?
Silly Season 2026/27
Nu blev väl förra säsongen förvisso äcklets poängmässigt bästa i karriären, men det borde ju nästan vara en no-no värvning för just löven i det här läget. Om man ska ha in en dyr spelare så måste man väl kunna hitta något annat än en som kommer att visa sig vara totalt lagillojal om det börjar blåsa och sen inte kan garantera att han kommer producera bättre i en sämre omgivnging än den han hade i Linköping.fryppe skrev: ↑2026-07-28 20:51:22Vilket lag det än blir så kommer dom förstår att man inte ska ha honom i sitt lag, börjar det gå lite dåligt så kommer han sänka dom ännu mera.antondahlback skrev: ↑2026-07-28 20:45:58 Såg att HN skrev att det stod mellan ajk och löven nu och är ett jäkla drag på lövens forum om att han är klar haha
Edit; skulle vara det sjukaste sveket någonsin när det verkar som att råttorna faktiskt skramlat ihop ett maffigt 4:a årskontrakt. Lika lite som jag vill ha han i löven så vore det också kul att se folk implodera av att han väljer bort solna
Men vafan, skulle nästan vara kul att se det där gå i lås bara för att se råttorna ska få frispel igen, denna gång för att han inte ens hade kunde ta lite Schweizstålar utan väljer Umeå före "hemma" i Mordor
Jag vill minnas att det snackades om att diverse klausuler förhandlades bort när han ville lämna.
-
Osten östlund
Silly Season 2026/27
Till annat SHL lag, så var det en summa på 1- 1,5 millioner ( något sådant ) till LHC. Enligt HN så är Björklöven redo att betala den summan. Samt ge han en top lön i SHL.Felix.32 skrev: ↑2026-07-28 21:59:19Missminner jag mig helt, men hade inte han en klausul från LHC som gjorde att han inte fick gå till annat shl lag?antondahlback skrev: ↑2026-07-28 20:39:24 Vad tror ni? Använder kovac löven för att pressa ajk till att kirra kontraktet han vill ha eller finns det en chans att han lirar i löven nästa säsong?
Men mitt tips är råtta.
Silly Season 2026/27
Sätt honom i Blötröven, älskar att se honom fumla bort sig mot oss för han vill så mycket att det låser sig totalt!
"Jag kan verkligen inte hitta en enda match där ett lag skjutit 29 skott i en period och gjort 0 mål." (detta över 33000 perioder).
Silly Season 2026/27
Ryktas om en utköpsklausul på 1.5 millar som Linköping ska ha om han signar för ett annat SHL-lag. Ryktas även att Löven har erbjudit en utav SHLs fetaste kontrakt någonsin för att locka Kovacs till Umeå.Felix.32 skrev: ↑2026-07-28 21:59:19Missminner jag mig helt, men hade inte han en klausul från LHC som gjorde att han inte fick gå till annat shl lag?antondahlback skrev: ↑2026-07-28 20:39:24 Vad tror ni? Använder kovac löven för att pressa ajk till att kirra kontraktet han vill ha eller finns det en chans att han lirar i löven nästa säsong?
350-400/mån + 1.5 millar i utköp för en psykiskt störd strulpelle som helst vill vara någon annanstans. Hade velat se Soldatens reaktion om vi hade gjort något liknande.
-
Donkels-3.0
- Medlem: Ja, vanlig medlem
- Säsongskort: Ja