DRC skrev: ↑2026-07-26 01:28:38
Låt Nordmark öppna säsongen dom LW1 och betta på något riktigt bra lite senare
Nej.
De senaste säsongerna har det inte funnits nåt riktigt bra senare.
Med Nils in. Så ger ju det ett lugn. Nu kan MDB vara som en " gädda i vassen ". Man vet ju ej när, samt så går snabbt när top namnen dyker upp på marknaden ( typ Åman ).
Om ni vill ha ett gott skratt i sillytider så rekommenderar jag varmt att läsa vad en del Björklöven-supportar skriver på X eller andra platformar. Inte för att det representerar en majoritet, men det är helt otroligt vilken hybris och övervärdering av laget som pågår hos vissa.
Sjukaste takes:en jag sett hittills är att de har i prinicp den bästa backsidan i hela SHL och forwardssidan redan är topp-4
Limp skrev: ↑2026-07-26 11:18:08
Om ni vill ha ett gott skratt i sillytider så rekommenderar jag varmt att läsa vad en del Björklöven-supportar skriver på X eller andra platformar. Inte för att det representerar en majoritet, men det är helt otroligt vilken hybris och övervärdering av laget som pågår hos vissa.
Sjukaste takes:en jag sett hittills är att de har i prinicp den bästa backsidan i hela SHL och forwardssidan redan är topp-4
De lär ha svagaste målvaktsparet i ligan. Fattar inte om fansen som postar sådant är seriösa.
Limp skrev: ↑2026-07-26 11:18:08
De lär ha svagaste målvaktsparet i ligan. Fattar inte om fansen som postar sådant är seriösa.
Alltså, en del måste ju naturligtvis vara ironi, men en del är nog 100% seriösa.