Kryddar ju ännu mer att han själv ville till SthlmAlberget1891 skrev: ↑2026-07-21 21:53:33 https://rakapuckar.com/frolunda-gick-miste-om-aman/ tråkigt,verkligen, jättetråkigt![]()
framför Fisk och Saab
Kryddar ju ännu mer att han själv ville till SthlmAlberget1891 skrev: ↑2026-07-21 21:53:33 https://rakapuckar.com/frolunda-gick-miste-om-aman/ tråkigt,verkligen, jättetråkigt![]()
Vi var ju en klubb i förfall som skulle tappa all publik och sponsorerna?GULD skrev: ↑2026-07-21 22:05:11Kryddar ju ännu mer att han själv ville till SthlmAlberget1891 skrev: ↑2026-07-21 21:53:33 https://rakapuckar.com/frolunda-gick-miste-om-aman/ tråkigt,verkligen, jättetråkigt![]()
framför Fisk och Saab
Drömmen att hitta en duktig framspelare att para ihop hudon och åman med. Tror hudon kan bli otroligt fin om han får mer zontid och hittar kemi med någon som kan sätta han i lägenamb81 skrev: ↑2026-07-21 21:40:45Tror inte Kryckan är med från start. Hoppas men trorninte Kimby särar på Hudon och Snively. Åman playmaker i ena kedjan och Snively i andra. Starta säsongen typ så här? Hoppas sista forwarden är en rivig snabb spelare.AlltidOavsett skrev: ↑2026-07-21 21:33:57 Otroligt fin värvning! Hoppas MDB kan lösa en riktig målgörare på sista FW-platsen. Då tycker jag att det ser väldigt spännande ut:
Ny-Åman-Hudon
Snively-Vejdemo-Gunler
Pettersen-JJ-Hartmann
Blomgren-Kruger-Salsten
Sen får Nordmark och Stockselius spela in sig.
Hudon-Åman-Ny
Snively-Vejdemo-Gunler
Emilio-Josef-Hartmann
Theo-Salsten-Blomgren
Nordmark/Grewe/Hank
Man förstår dom på ett sätt, såg mörkt ut på kameruns avbytarbänk när viggo lämnade, men man måste ge MDB och teamet cred här det är inte över förens det är över!diftobbe89 skrev: ↑2026-07-21 22:11:09 Fortsätt spotta på ledningen, era kräldjur.
Eller så väntar man till truppen är satt.
Oavsett vad så hoppas jag man jobbar mycket tätare med Jonas Tegnér som kan ge input på vilka kedjor som fungerar bra ihop sett till underliggande och sedan köra på dom mer kontinuerligt. Förhoppningsvis slipper vi kedjetombolan kommande säsong.mb81 skrev: ↑2026-07-21 21:40:45 Tror inte Kryckan är med från start. Hoppas men trorninte Kimby särar på Hudon och Snively. Åman playmaker i ena kedjan och Snively i andra. Starta säsongen typ så här? Hoppas sista forwarden är en rivig snabb spelare.
Hudon-Åman-Ny
Snively-Vejdemo-Gunler
Emilio-Josef-Hartmann
Theo-Salsten-Blomgren
Nordmark/Grewe/Hank
Spela in sig..? Det är samma visa varje år. Folk verkar inte förstå att många av juniorerna redan är bättre än vissa med A lags kontrakt.AlltidOavsett skrev: ↑2026-07-21 21:33:57 Otroligt fin värvning! Hoppas MDB kan lösa en riktig målgörare på sista FW-platsen. Då tycker jag att det ser väldigt spännande ut:
Ny-Åman-Hudon
Snively-Vejdemo-Gunler
Pettersen-JJ-Hartmann
Blomgren-Kruger-Salsten
Sen får Nordmark och Stockselius spela in sig.
ska väl vara mackan till kaffe då men 36år........Knickedick skrev: ↑2026-07-21 22:32:06 Det här känns faktiskt lite som ett statement av oss att vi plockar LC, Åman och Vejdemo i hård konkurrens. Både LC och Åman känns väl som de bästa hemvändarna hittills denna säsong?
Jag skulle säga att dom är uppe i toppen. Sen finns det även andra fina hemvändare som Marcus Johansson, Wallmark och Fagemo.Knickedick skrev: ↑2026-07-21 22:32:06 Det här känns faktiskt lite som ett statement av oss att vi plockar LC, Åman och Vejdemo i hård konkurrens. Både LC och Åman känns väl som de bästa hemvändarna hittills denna säsong?
glömde wallmark, fagemo har jag inte så mycket för.AlltidOavsett skrev: ↑2026-07-21 22:37:53Jag skulle säga att dom är uppe i toppen. Sen finns det även andra fina hemvändare som Marcus Johansson, Wallmark och Fagemo.Knickedick skrev: ↑2026-07-21 22:32:06 Det här känns faktiskt lite som ett statement av oss att vi plockar LC, Åman och Vejdemo i hård konkurrens. Både LC och Åman känns väl som de bästa hemvändarna hittills denna säsong?
Marcus Johansson. Calle Järnkrok ryktas fortfarande starkt till Brynäs.Knickedick skrev: ↑2026-07-21 22:32:06 Det här känns faktiskt lite som ett statement av oss att vi plockar LC, Åman och Vejdemo i hård konkurrens. Både LC och Åman känns väl som de bästa hemvändarna hittills denna säsong?
japp men alla är 35+Jim Morrison skrev: ↑2026-07-21 22:40:31Marcus Johansson. Calle Järnkrok ryktas fortfarande starkt till Brynäs.Knickedick skrev: ↑2026-07-21 22:32:06 Det här känns faktiskt lite som ett statement av oss att vi plockar LC, Åman och Vejdemo i hård konkurrens. Både LC och Åman känns väl som de bästa hemvändarna hittills denna säsong?
Brynäs måste väl förövrigt vara klubben som dragit mest nytta av sina gamla juniorer de senaste 2-3 säsongerna.
Jo men det är ju knappast Due-Bojes fel att NHL rensar vår trupp på juniorer, det vår ledning har kunnat påverka och göra något åt har dom ju gjort med bravur, varenda senior ut kontra in är ju kraftigt uppgraderad.fryppe skrev: ↑2026-07-21 22:22:31Man förstår dom på ett sätt, såg mörkt ut på kameruns avbytarbänk när viggo lämnade, men man måste ge MDB och teamet cred här det är inte över förens det är över!diftobbe89 skrev: ↑2026-07-21 22:11:09 Fortsätt spotta på ledningen, era kräldjur.
Eller så väntar man till truppen är satt.
Fagermo ger jag inte heller så mycket för. Mackan håller jag med om. Wallmark trodde jag var på nedåtgående innan slutspelet denna säsong i NLA.fryppe skrev: ↑2026-07-21 22:40:05glömde wallmark, fagemo har jag inte så mycket för.AlltidOavsett skrev: ↑2026-07-21 22:37:53Jag skulle säga att dom är uppe i toppen. Sen finns det även andra fina hemvändare som Marcus Johansson, Wallmark och Fagemo.Knickedick skrev: ↑2026-07-21 22:32:06 Det här känns faktiskt lite som ett statement av oss att vi plockar LC, Åman och Vejdemo i hård konkurrens. Både LC och Åman känns väl som de bästa hemvändarna hittills denna säsong?