DIF Fotboll
DIF Fotboll
Fallenius och Åslund lika dåliga som vanligt i första. In med Okkels och Nino.
"98% av alla svenskar är djurgårdare, resten ljuger"
-Rolle Stoltz
-Rolle Stoltz
DIF Fotboll
Vid inmarschen så fick jag direkt samma frånvarande känsla som jag upplevde några gånger under hockeyns fjolår. Jag märkte direkt på spelarnas uttryck att nu är vi inte riktigt där mentalt. Bla inför Färjestad hemma 1-0 minns jag där Hellberg gav oss den vinsten. Exakt samma känsla vid båda och båda stämde.
Bara jag som la märke till nåt?
Bara jag som la märke till nåt?
DIF Fotboll
Man tappar 60 minuter med dessa spelare på planen. Fallenius har aldrig varit en startspelare, han är bäst som inhoppare. Störst skillnad var när Nino kom in istället för Åslund. Man börjar skapa lite i alla fall på högerkanten och inte bara tappa bollen som Åslund gör hela tiden.
"98% av alla svenskar är djurgårdare, resten ljuger"
-Rolle Stoltz
-Rolle Stoltz
DIF Fotboll
Denna upplagan av DIF fotboll är otroligt frustrerande. Så fort man får ihop några bra resultat och får häng på topplagen så levererar man en plattmatch likt denna.
Avgå Jocke.
- BOMBOM BOUCHARD
- Tipsmästare 2010/11
- Medlem: Ja, vanlig medlem
DIF Fotboll
En sak är säker. Vi trivs inte på vanligt gräs.
Sedan verkar vi få vattenskalle så fort vi gör en bra prestation.
Svårt att bli ett absolut topplag då om hungern sviker efter lite framgång med resultaten.
Vart ska detta ta vägen?
Sedan verkar vi få vattenskalle så fort vi gör en bra prestation.
Svårt att bli ett absolut topplag då om hungern sviker efter lite framgång med resultaten.
Vart ska detta ta vägen?
För att vara en felbyggd trupp av Bosse måste man ju ändå säga att han gjort det jävligt bra.