En back och två forwards. En forward för topp-6 och en för mellankedjorna(Hartmann gissningsvis).
Silly Season 2026/27
Silly Season 2026/27
Ingen slump att Gunler och Hartmann presenteras typ samtidigt. Kanske kommer någon till spelare bekräftas dom närmsta dagarna.
Silly Season 2026/27
Klocka igen så det är Hartmann då.
- DIF_Soldier
- Inlägg: 7961
- Blev medlem: 2006-12-02
- Medlem: Ja, vanlig medlem
- Ort: Stockholm.
Silly Season 2026/27
Som sagt, inga problem med Hartmann om det innebär att vi bryter med Grewe, Stockan eller Pettersen.
Saknas fortfarande en center och en vinge till topp 6.
Är han tänkt som topp 6 är detta MDB:s första panikvärvning vi bevittnar.
Sorgligt överlag att Stockholms stolthet tar över en reject från Sundsvall HK. Storstan får äta resterna.
Saknas fortfarande en center och en vinge till topp 6.
Är han tänkt som topp 6 är detta MDB:s första panikvärvning vi bevittnar.
Sorgligt överlag att Stockholms stolthet tar över en reject från Sundsvall HK. Storstan får äta resterna.
Senast redigerad av DIF_Soldier den 2026-06-22 13:32:24, redigerad totalt 1 gånger.
Säg den glädje som varar
Silly Season 2026/27
3 år med hartmann är väl lite väl ?
- Jim Morrison
- Inlägg: 11526
- Blev medlem: 2009-12-01
Silly Season 2026/27
Treårskontrakt med en 32-åring?
Mitt i livet händer det att döden kommer och tar mått på människan. Det besöket glöms och livet fortsätter. Men kostymen sys i det tysta.
-
Donkels-3.0
- Inlägg: 1811
- Blev medlem: 2021-09-08
- Medlem: Ja, vanlig medlem
- Säsongskort: Ja
Silly Season 2026/27
Idioti
- DIF_Soldier
- Inlägg: 7961
- Blev medlem: 2006-12-02
- Medlem: Ja, vanlig medlem
- Ort: Stockholm.
Silly Season 2026/27
”Crippes grabb” slutar bli en merit lagom till att man passar bron vid Globen shopping. Nepotismen i den här föreningen är hårresande.
Känns som Mattias Carlsson all over again. Förvånad om Hartmann gör plus tio pinnar
Senast redigerad av DIF_Soldier den 2026-06-22 13:39:44, redigerad totalt 1 gånger.
Säg den glädje som varar
Silly Season 2026/27
Ger man 3 år till en 32åring kan man nästan garantera att de inte kommer gå för fullt, de är ju "safe för resten av karriären" nu så jag har svårt att se de kommer kämpa så de blöder för sin plats.
Mycket meeeeeh över Hartmann, helt OK med Gunler dock. Fortsatt extremt osexig silly.
Mycket meeeeeh över Hartmann, helt OK med Gunler dock. Fortsatt extremt osexig silly.
"Jag kan verkligen inte hitta en enda match där ett lag skjutit 29 skott i en period och gjort 0 mål." (detta över 33000 perioder).
Silly Season 2026/27
Man ser klart och tydligt den röda tråden i värvningarna hittills, tyngd något vi saknad förra året men vi kan ju inte bara slänga in tyngd måste ha någon som kan göra mål också.........
Silly Season 2026/27
Känns som om MDB och Wiken pressat filmen Moneyball och fått lite inspiration!
- Jim Morrison
- Inlägg: 11526
- Blev medlem: 2009-12-01
Silly Season 2026/27
Förutom med Gunler då
Mitt i livet händer det att döden kommer och tar mått på människan. Det besöket glöms och livet fortsätter. Men kostymen sys i det tysta.
-
Knickedick
- Inlägg: 3979
- Blev medlem: 2014-05-13
- Medlem: Ja, vanlig medlem
Silly Season 2026/27
Vad innebär värvningen av Hartmann för resten av laget?
Stockselius lär inte komma tillbaka nu och det trodde jag inte innan heller. Kan detta vara ett beslut som får Nordmark att dra över pölen redan nu?
Hamnar Blomgren i kläm här eller är Grewe så pass skadad att han inte kommer kunna spela i början av säsongen?
Handlar det bara om att få in en Rightare så ge en chans till Drott?!
Stockselius lär inte komma tillbaka nu och det trodde jag inte innan heller. Kan detta vara ett beslut som får Nordmark att dra över pölen redan nu?
Hamnar Blomgren i kläm här eller är Grewe så pass skadad att han inte kommer kunna spela i början av säsongen?
Handlar det bara om att få in en Rightare så ge en chans till Drott?!
Senast redigerad av Knickedick den 2026-06-22 14:09:01, redigerad totalt 1 gånger.
Silly Season 2026/27
Känslan från alla uttalanden är ju att Grewe är en bra bit bort ändå. Väldigt förvånad om han spelar direkt i höst.Knickedick skrev: ↑2026-06-22 14:00:46 Vad innebär värvningen av Hartmann för resten av laget.
Stockselius lär inte komma tillbaka nu och det trodde jag inte innan heller. Kan detta vara ett beslut som får Nordmark att dra över pölen redan nu?
Hamnar Blomgren i kläm här eller är Grewe så pass skadad att han inte kommer kunna spela i början av säsongen?
Märklig längd, men man får väl lita på ledningen här. Delar ju deras upplevelse om våran extrema brist på tyngd och grit ifjol. Snudd på parodiskt att se Malmös karlar kasta runt våra små pojkspolingar som om det var det enklaste i världen.
Men problemet är ju att Salsten, Pettersen osv finns kvar.
Silly Season 2026/27
Haha kommenterade på denna, ser inte ut som en värvning som någon analytiker skulle säga "HONOM SKA VI HA!"
