Skulle gärna se Lettieri ansluta. Men jag tror nog tyvärr att han hamnar någon annanstans. HV kommer väl ösa pengar över honom och trappa upp priset enormt. Eller så hamnar han i KHL vilket vore hjärndött.Knickedick skrev: ↑2026-06-11 15:29:28 Jag tror inte att Wiken är intresserad Alexander Nylander. Jag tror inte Alex kommer spela i Sverige. Jag tror att han trivs för bra med att bo i Toronto med sin bror.
Däremot tror jag att Vinni Lettieri från Marlies kan vara på väg hit. Ryktats till Sverige tidigt men det har tystnat kring honom lika mycket som det tystnat om spelare till oss.
Silly Season 2026/27
Silly Season 2026/27
Silly Season 2026/27
Du får lita på att sudden styr honom rätt dådaaviid skrev: ↑2026-06-11 16:27:05Skulle gärna se Lettieri ansluta. Men jag tror nog tyvärr att han hamnar någon annanstans. HV kommer väl ösa pengar över honom och trappa upp priset enormt. Eller så hamnar han i KHL vilket vore hjärndött.Knickedick skrev: ↑2026-06-11 15:29:28 Jag tror inte att Wiken är intresserad Alexander Nylander. Jag tror inte Alex kommer spela i Sverige. Jag tror att han trivs för bra med att bo i Toronto med sin bror.
Däremot tror jag att Vinni Lettieri från Marlies kan vara på väg hit. Ryktats till Sverige tidigt men det har tystnat kring honom lika mycket som det tystnat om spelare till oss.
-
Knickedick
- Medlem: Ja, vanlig medlem
Silly Season 2026/27
KHL ja! Borde man inte förbjuda den jävla ligan med livstids avstängning från alla andra ligor i världen om man väljer att spela där?daaviid skrev: ↑2026-06-11 16:27:05Skulle gärna se Lettieri ansluta. Men jag tror nog tyvärr att han hamnar någon annanstans. HV kommer väl ösa pengar över honom och trappa upp priset enormt. Eller så hamnar han i KHL vilket vore hjärndött.Knickedick skrev: ↑2026-06-11 15:29:28 Jag tror inte att Wiken är intresserad Alexander Nylander. Jag tror inte Alex kommer spela i Sverige. Jag tror att han trivs för bra med att bo i Toronto med sin bror.
Håller med om HV, dom verkar gå på allt som rör sig. Men Noah Philp ryktas ju vara klar för dem, tror vi då att dem tar Lettieri också?
- BOMBOM BOUCHARD
- Tipsmästare 2010/11
- Medlem: Ja, vanlig medlem
Silly Season 2026/27
Ja.
Saik förstärkte med Bryggman och Krogdahl
Och så gnäller vi över Vejdemo.
Men då kan korparna såklart komma och kraxa ifall Vejdemo får en tyngre säsong till vintern.
Undra vad en del förväntar sig för center som skulle vara bättre in för oss än Vejdemo?
Någon får gärna droppa ett namn, gärna realistiskt, som vore bättre.
Tycker han var Leksands bästa spelare i kvalet och en av deras bästa sett över säsongen.
Snart är alla ligor klara, så nog börjar man bli lite orolig. De första namnen på MDB's listor är nog strukna.
Får se vad som finns kvar på smörgåsbordet när värvningskalaset är över.
Eller finns chansen att bara detaljer i det praktiska återstår till något riktigt smaskigt in på sista pusselbitarna?
För att vara en felbyggd trupp av Bosse måste man ju ändå säga att han gjort det jävligt bra.
Silly Season 2026/27
Om det är spets som ska in får du antagligen vänta till efter 1a juli. Typ alla spelare av hög klass inväntar free agency.BOMBOM BOUCHARD skrev: ↑2026-06-11 18:57:57Ja.
Saik förstärkte med Bryggman och Krogdahl![]()
Och så gnäller vi över Vejdemo.![]()
Men då kan korparna såklart komma och kraxa ifall Vejdemo får en tyngre säsong till vintern.
Undra vad en del förväntar sig för center som skulle vara bättre in för oss än Vejdemo?
Någon får gärna droppa ett namn, gärna realistiskt, som vore bättre.
Tycker han var Leksands bästa spelare i kvalet och en av deras bästa sett över säsongen.
Snart är alla ligor klara, så nog börjar man bli lite orolig. De första namnen på MDB's listor är nog strukna.
Får se vad som finns kvar på smörgåsbordet när värvningskalaset är över.
Eller finns chansen att bara detaljer i det praktiska återstår till något riktigt smaskigt in på sista pusselbitarna?