DIF i Media

Här diskuteras allt om Djurgården Hockey.
Skriv svar
Användarvisningsbild
BOMBOM BOUCHARD
Tipsmästare 2010/11
Medlem: Ja, vanlig medlem

DIF i Media

Inlägg av BOMBOM BOUCHARD »

Medan hockeyn i vanlig ordning har det lite trögt på mediafronten imponerar fotbollens dito mer.
Podden antagonisterna har i mina ögon vuxit fram till ett måste att se/höra varje vecka.

Programledaren Joachim har till och med fått mig att titta en del på hans andra onämnbara podd :wink: just för att man får så god insyn i Allsvenskan.
Robin håller riktigt hög klass och bär vår fana högt.
Bajens bidrag Marcus är också intressant att lyssna till även om jag upplever att han hamnar lite väl mycket i bakgrunden emellanåt.

https://www.google.com/url?sa=t&source= ... d9cMi1dLJN

Tv4's bollklubben också en favorit som höjer fotbollshaussen..

Men visst saknar man hockeysurr också, tog DIF news sommarlov?
Vore kul att höra hur lugn i båten Ribben och Falken sitter utiftån aktuellt truppbygge.
För att vara en felbyggd trupp av Bosse måste man ju ändå säga att han gjort det jävligt bra.
Användarvisningsbild
Mattias_87
Medlem: Ja, ständig medlem
Säsongskort: Ja

DIF i Media

Inlägg av Mattias_87 »

Inte ens ett litet inlägg på X eller Instagram. Något kan man väl ge oss? Det minsta lilla hype. Man kan väl ha någon som har hand om sociala medier en timme i veckan iallafall?
Avskaffa tre mot tre
Janzoo

DIF i Media

Inlägg av Janzoo »

BOMBOM BOUCHARD skrev: 2026-05-26 20:46:03 Medan hockeyn i vanlig ordning har det lite trögt på mediafronten imponerar fotbollens dito mer.
Har nästan inte ens reflekterat över att jämföra. Visst att det är stora skillnader i budget mellan hockey och fotboll, men "DIF Inifrån" har 130+ avsnitt av vad jag antar är minst godkänd kvalitet, medans vi i hockeyn förlitar oss på Jimmy på Sportbladet för att få se saker om vårat lag :lol:
Användarvisningsbild
Philly Flu

DIF i Media

Inlägg av Philly Flu »

Det kom ett nyhetsblad idag. På medlemsmötet för några månader sen så kvitterade både Sånemyhr och Wikegård att i DIF hockey måste vi äga vår berättelse. En satsning kommer och det står också i nyhetsbrevet. Bl.a. sas det att vi ska ”vara” hockeynews.
Låt det byggas fram till säsongsstart och därifrån ökar vi.
Skriv svar