Silly Season 2026/27
- Mattias_87
- Medlem: Ja, ständig medlem
- Säsongskort: Ja
Silly Season 2026/27
Varje säsong så brukar det ju levereras en riktig bomb. Nu har jag ganska svårt att se den där riktiga bomben :S men jag hoppas.
Avskaffa tre mot tre
Silly Season 2026/27
Det som säger att det blir en bomb är att det bara är NHL och AHL som fortfarande spelar. men jag håller med vi behöver pricka rätt med 3 sista platserna.Mattias_87 skrev: ↑2026-05-23 17:16:00 Varje säsong så brukar det ju levereras en riktig bomb. Nu har jag ganska svårt att se den där riktiga bomben :S men jag hoppas.
-
Knickedick
- Medlem: Ja, vanlig medlem
Silly Season 2026/27
Kanske VM-spelare? Dom spelar ju fortfarande…fryppe skrev: ↑2026-05-23 17:33:23Det som säger att det blir en bomb är att det bara är NHL och AHL som fortfarande spelar. men jag håller med vi behöver pricka rätt med 3 sista platserna.Mattias_87 skrev: ↑2026-05-23 17:16:00 Varje säsong så brukar det ju levereras en riktig bomb. Nu har jag ganska svårt att se den där riktiga bomben :S men jag hoppas.
-
Osten östlund
Silly Season 2026/27
Enligt Madhawk var vi på både Juuso Välimäki brunsås, Oskar Olausson fisk och Koblar Rögle. Så är nog bara Gunler som är klar. Samt ett "gäng krokar ut". Där vi förmodligen inte är alt 1?
Silly Season 2026/27
Förra året var vi sist in på marknaden och levererade bomber i Juni, sp inget stress direkt.Knickedick skrev: ↑2026-05-23 18:04:18Kanske VM-spelare? Dom spelar ju fortfarande…fryppe skrev: ↑2026-05-23 17:33:23Det som säger att det blir en bomb är att det bara är NHL och AHL som fortfarande spelar. men jag håller med vi behöver pricka rätt med 3 sista platserna.Mattias_87 skrev: ↑2026-05-23 17:16:00 Varje säsong så brukar det ju levereras en riktig bomb. Nu har jag ganska svårt att se den där riktiga bomben :S men jag hoppas.
In Wikegård we trust!
Silly Season 2026/27
Ja eller vet expressen inte allt, vi kanske har 3 klara redan vem vet?Osten östlund skrev: ↑2026-05-23 19:00:08 Enligt Madhawk var vi på både Juuso Välimäki brunsås, Oskar Olausson fisk och Koblar Rögle. Så är nog bara Gunler som är klar. Samt ett "gäng krokar ut". Där vi förmodligen inte är alt 1?
-
Osten östlund
Silly Season 2026/27
Är inte mycket media vetfryppe skrev: ↑2026-05-23 19:11:09Ja eller vet expressen inte allt, vi kanske har 3 klara redan vem vet?Osten östlund skrev: ↑2026-05-23 19:00:08 Enligt Madhawk var vi på både Juuso Välimäki brunsås, Oskar Olausson fisk och Koblar Rögle. Så är nog bara Gunler som är klar. Samt ett "gäng krokar ut". Där vi förmodligen inte är alt 1?
Silly Season 2026/27
Vilka bomber tänkte du kom i juni? Bomberna kom väl i juli? (Snively, Hudon och Petersen) Hoppas vi inte sitter och hoppas på ”bomber” så sent denna gång.Nypovich skrev: ↑2026-05-23 19:10:55Förra året var vi sist in på marknaden och levererade bomber i Juni, sp inget stress direkt.Knickedick skrev: ↑2026-05-23 18:04:18Kanske VM-spelare? Dom spelar ju fortfarande…fryppe skrev: ↑2026-05-23 17:33:23Det som säger att det blir en bomb är att det bara är NHL och AHL som fortfarande spelar. men jag håller med vi behöver pricka rätt med 3 sista platserna.Mattias_87 skrev: ↑2026-05-23 17:16:00 Varje säsong så brukar det ju levereras en riktig bomb. Nu har jag ganska svårt att se den där riktiga bomben :S men jag hoppas.
Silly Season 2026/27
Free agency öppnar 1 juli. Så du får nog leva med att bomberna smäller sent.Rutger skrev: ↑2026-05-23 20:02:46Vilka bomber tänkte du kom i juni? Bomberna kom väl i juli? (Snively, Hudon och Petersen) Hoppas vi inte sitter och hoppas på ”bomber” så sent denna gång.Nypovich skrev: ↑2026-05-23 19:10:55Förra året var vi sist in på marknaden och levererade bomber i Juni, sp inget stress direkt.Knickedick skrev: ↑2026-05-23 18:04:18Kanske VM-spelare? Dom spelar ju fortfarande…fryppe skrev: ↑2026-05-23 17:33:23Det som säger att det blir en bomb är att det bara är NHL och AHL som fortfarande spelar. men jag håller med vi behöver pricka rätt med 3 sista platserna.Mattias_87 skrev: ↑2026-05-23 17:16:00 Varje säsong så brukar det ju levereras en riktig bomb. Nu har jag ganska svårt att se den där riktiga bomben :S men jag hoppas.
-
Knickedick
Silly Season 2026/27
Det började smälla kommande vecka förra året.Rutger skrev: ↑2026-05-23 20:02:46Vilka bomber tänkte du kom i juni? Bomberna kom väl i juli? (Snively, Hudon och Petersen) Hoppas vi inte sitter och hoppas på ”bomber” så sent denna gång.Nypovich skrev: ↑2026-05-23 19:10:55Förra året var vi sist in på marknaden och levererade bomber i Juni, sp inget stress direkt.Knickedick skrev: ↑2026-05-23 18:04:18Kanske VM-spelare? Dom spelar ju fortfarande…fryppe skrev: ↑2026-05-23 17:33:23Det som säger att det blir en bomb är att det bara är NHL och AHL som fortfarande spelar. men jag håller med vi behöver pricka rätt med 3 sista platserna.Mattias_87 skrev: ↑2026-05-23 17:16:00 Varje säsong så brukar det ju levereras en riktig bomb. Nu har jag ganska svårt att se den där riktiga bomben :S men jag hoppas.
Silly Season 2026/27
Juni/juli… Sen fick även Kylington och Holm senare vid starten av shö. Vid det tillfället var det bomber och kunde bli succé på riktigt. Holm var ju bra åtminstone.Rutger skrev: ↑2026-05-23 20:02:46Vilka bomber tänkte du kom i juni? Bomberna kom väl i juli? (Snively, Hudon och Petersen) Hoppas vi inte sitter och hoppas på ”bomber” så sent denna gång.Nypovich skrev: ↑2026-05-23 19:10:55Förra året var vi sist in på marknaden och levererade bomber i Juni, sp inget stress direkt.Knickedick skrev: ↑2026-05-23 18:04:18Kanske VM-spelare? Dom spelar ju fortfarande…fryppe skrev: ↑2026-05-23 17:33:23Det som säger att det blir en bomb är att det bara är NHL och AHL som fortfarande spelar. men jag håller med vi behöver pricka rätt med 3 sista platserna.Mattias_87 skrev: ↑2026-05-23 17:16:00 Varje säsong så brukar det ju levereras en riktig bomb. Nu har jag ganska svårt att se den där riktiga bomben :S men jag hoppas.
In Wikegård we trust!
-
Knickedick
Silly Season 2026/27
Kanske dags att värva lite Norrmän 
Silly Season 2026/27
Thoresen kanske har en poäng .... hint hint
Silly Season 2026/27
Utifrån vad Wikegård sa i.senaste videon. Det är alltså 3 platser till han vill fylla.
Dvs Gunler + en till fw och en back ?.Ska vi uppfatta det så ?
Då är.ju laget mer eller mindre klart. Stockselius och Viggo spelar med oss nästa säsong..Om nu bara Gumler och en till fw ska in.
15 fw.
Hudon Viggo Ny
Snively Vejdemo Gunler
Stockselius Josefson Nordmark
Pettersen Kruger Blomgren
( H.Erikson Salsten Grewe )
Det enda.som händer på fw sidan med det här laget,.förutsatt att alla är hela, är att vår 4e line blir bättre. Sen är det ganska mycket jämt skägg mot förra året tycker jag.
Men Levererar inte importerna likt förra säsongen, och är inte Gunler och Vejdemo minst lika bra som Eklund och Frondell så är vi sämre än förra året.
Känns som att det krävs väldigt lite för att vår fw sida ska vara lika tafatta som förra säsongen..skört värre.
Hoppas verkligen att Kimby vågar köra Nordmark från start med Stockselius och JJ. Dom är så sjukt mycket bättre än Pettersen Hank och Grewe.
Krüger måste köra vidare och få 2 rikligt starka skridskåkare på kanterna.. Kruger/Blomgren behöver stoppa det läckage vi hade bakåt med vår 4e line.
Tycker att spetsen både blir för tunn och för dålig. Jag hade gärna sett att man gjorde sig av med/lånat ut Pettersen eller Grewe, alternativt inte tagit in Hank. Och satsat på en topp 6 fw till.
Bort med en i botten, en in till toppen.
Då är.ju laget mer eller mindre klart. Stockselius och Viggo spelar med oss nästa säsong..Om nu bara Gumler och en till fw ska in.
15 fw.
Hudon Viggo Ny
Snively Vejdemo Gunler
Det enda.som händer på fw sidan med det här laget,.förutsatt att alla är hela, är att vår 4e line blir bättre. Sen är det ganska mycket jämt skägg mot förra året tycker jag.
Men Levererar inte importerna likt förra säsongen, och är inte Gunler och Vejdemo minst lika bra som Eklund och Frondell så är vi sämre än förra året.
Känns som att det krävs väldigt lite för att vår fw sida ska vara lika tafatta som förra säsongen..skört värre.
Hoppas verkligen att Kimby vågar köra Nordmark från start med Stockselius och JJ. Dom är så sjukt mycket bättre än Pettersen Hank och Grewe.
Krüger måste köra vidare och få 2 rikligt starka skridskåkare på kanterna.. Kruger/Blomgren behöver stoppa det läckage vi hade bakåt med vår 4e line.
Tycker att spetsen både blir för tunn och för dålig. Jag hade gärna sett att man gjorde sig av med/lånat ut Pettersen eller Grewe, alternativt inte tagit in Hank. Och satsat på en topp 6 fw till.
Silly Season 2026/27
En genuin fråga, vad gör Pettersen som är så dåligt att han inte platsar i ditt lag? Fattar inte riktigt vad folk har emot honom alltså.SkallePer skrev: ↑2026-05-24 12:56:18 Utifrån vad Wikegård sa i.senaste videon. Det är alltså 3 platser till han vill fylla.
15 fw.
Hudon Viggo Ny
Snively Vejdemo Gunler
In Wikegård we trust!