VM är charmigt. Det är inte OS fel att Hallam är oduglig.Lee Harvey Oswald skrev: ↑2026-05-15 16:08:06 Ett Kanada på halvfart är dubbelt så bra som denna upplaga av Tre Kronor, ser ut som en försäsongsmatch denna "viktiga första match"
Neej, ge fan i att arrangera VM när det är OS-år
Landslagshockey
Landslagshockey
Avgå Jocke.
Landslagshockey
Fan vad kul för Viggo att få näta!
-
Alberget1891
- Medlem: Ja, vanlig medlem
Landslagshockey
Björck är så cool. En fröjd att se.
Landslagshockey
Yngst i Tre Kronor någonsin.
Har ändå haft koll på bla Viggo sedan ish 2017 och jag är.helt sjukt imponerad. Hade någon sagt till mig för 2-3 år sedan att han skulle centra en förstakedja i Djurgården och sticka ut i Tre Kronor mot seniormotstånd hade jag sagt att vederbörande var tokig. Inte för att han var dålig som ung men utvecklingen är helt fenomenal. Idrottsman deluxe som gallerlirare.
- This is not a penalty this is a thing of beauty. If you don't like it change the channel.
- Mattias_87
- Medlem: Ja, ständig medlem
- Säsongskort: Ja
Landslagshockey
Salsten väldigt bra idag. 2 ass också.
- Disciplinnämnden
- Medlem: Ja, ständig medlem
Landslagshockey
Ehh, sänds hockey-vm (Sveriges matcher) bara på typ 300:-i månaden versionen av Viasat och ej 6:an, 10:an etc?
Vilket jävla skämt. Hockeyförbundet och kanalbolagen kan dra åt helvete. Detta blir bojkott!
Vilket jävla skämt. Hockeyförbundet och kanalbolagen kan dra åt helvete. Detta blir bojkott!
*Förbjud trummor på våra hemmamatcher!*
Landslagshockey
Sämsta skiten jag varit med om. Först ska man betala 500 spänn i månaden för SHL, nu 300 för VM? Aldrig i livet!Disciplinnämnden skrev: ↑2026-05-18 09:47:25 Ehh, sänds hockey-vm (Sveriges matcher) bara på typ 300:-i månaden versionen av Viasat och ej 6:an, 10:an etc?
Om man kunde köpa endast VM för typ 50-100kr hade jag nog gjort det..
Landslagshockey
Det är ju inte samma kanal som sänder dom men förstår dig.tadaa123 skrev: ↑2026-05-18 16:48:55Sämsta skiten jag varit med om. Först ska man betala 500 spänn i månaden för SHL, nu 300 för VM? Aldrig i livet!Disciplinnämnden skrev: ↑2026-05-18 09:47:25 Ehh, sänds hockey-vm (Sveriges matcher) bara på typ 300:-i månaden versionen av Viasat och ej 6:an, 10:an etc?
Om man kunde köpa endast VM för typ 50-100kr hade jag nog gjort det..
Landslagshockey
Tjeckiens 1-0-mål är fan något av det mest turliga jag sett på flera år tror jag. Herrejösses...
- Lee Harvey Oswald
Landslagshockey
Samhall fortsätter vara sin mästerskapsvana trogen, inled VM uselt, för svåraste möjliga kvartsfinalmotstånd.
Bra koncept om man till varje pris vill undvika semifinal
Hellberg är ju inte In The Zone direkt heller, då hade han tagit 3:an (tappade in en till puck, som blev bortdömd)
Hellberg är ju inte In The Zone direkt heller, då hade han tagit 3:an (tappade in en till puck, som blev bortdömd)
-Det är en ganska kort tid man lever, med tanke på hur länge man ska vara död sedan
Landslagshockey
Håller med men kanske är bra att det blir hans sista match i årets VM så kan han inte gå sönder.Lee Harvey Oswald skrev: ↑2026-05-18 20:11:37 Samhall fortsätter vara sin mästerskapsvana trogen, inled VM uselt, för svåraste möjliga kvartsfinalmotstånd.
Landslagshockey
Många matcher i år där man behövt tycka synd om Hellberg när han spelat för DIF, men den här matchen är uppe på toppen av matcher där allting framför honom går åt helvete. Visst ska han ha den tredje pucken, men både första som är en flaxstyrning och nu fjärde, där han blir intacklad av egen spelare när han har pucken... Stackare 
Landslagshockey
Nu mötte Norge Italien men Salsten var ändå grym igen. Pettersen lite lik sitt DIF spel.
Båda hade 1 assist.
Båda hade 1 assist.
- DIF_Soldier
- Medlem: Ja, vanlig medlem
Landslagshockey
Notan låter verkligen helt väck när han pratar. Han kan ju inte ens slutföra meningar. För många hjärnskakningar under karriären?
Kombinerat med toddler-språk som "därför det" istället för "för att", måste invänta repris för att ge sin syn på spelet och annat sluddrande är det nästan tragiskt
Kombinerat med toddler-språk som "därför det" istället för "för att", måste invänta repris för att ge sin syn på spelet och annat sluddrande är det nästan tragiskt
Säg den glädje som varar