Silly Season 2026/27
Silly Season 2026/27
Kan ju inte va en kioskvältare att man lägger 2 timmar på att svara på frågor från oroliga supportrar. Vårt andra år i SHL är livsviktigt att överleva. Har vi spelare klara men inte presenterats..???
Kom igen nu DIF-hockey..
Kom igen nu DIF-hockey..
Silly Season 2026/27
De sitter inne med något.
Blir någon jävla livesänd monstershow i juli där fyra spetslirare i rad presenteras
Blir någon jävla livesänd monstershow i juli där fyra spetslirare i rad presenteras
-
Knickedick
- Medlem: Ja, vanlig medlem
Silly Season 2026/27
Finns ingen plats för flera breddspelare nu, undrar faktiskt om vi har någon eller om vi får vänta tills juli igen ?
-
Knickedick
Silly Season 2026/27
Med tanke på att man via intervjuer och informationskanaler fick höra att vi var tidigare igång med lagbygget inför denna säsong än förra säsong och fick hintar om att det var namn redan klara så undrar man ju om de namnen ”bara” var Lucas Carlsson och Liam Pettersson?
Vejdemo och Hank tolkar jag som att de blivit klara nu efter säsong.
Eller spelar de som det hintats om fortfarande slutspel i NHL, AHL eller i KooKoo eller Tappara?
Silly Season 2026/27
Haha sluta med finnsurret nu. Jag får paniksvettningar.Knickedick skrev: ↑2026-05-11 17:17:58Med tanke på att man via intervjuer och informationskanaler fick höra att vi var tidigare igång med lagbygget inför denna säsong än förra säsong och fick hintar om att det var namn redan klara så undrar man ju om de namnen ”bara” var Lucas Carlsson och Liam Pettersson?
Eller spelar de som det hintats om fortfarande slutspel i NHL, AHL eller i KooKoo eller Tappara?
-
Knickedick
Silly Season 2026/27
Boven skrev: ↑2026-05-11 17:22:23Haha sluta med finnsurret nu. Jag får paniksvettningar.Knickedick skrev: ↑2026-05-11 17:17:58Med tanke på att man via intervjuer och informationskanaler fick höra att vi var tidigare igång med lagbygget inför denna säsong än förra säsong och fick hintar om att det var namn redan klara så undrar man ju om de namnen ”bara” var Lucas Carlsson och Liam Pettersson?
Silly Season 2026/27
Brendan Shiniminimum till Linköping, en anledning till att hata det skitlaget.... iof drog ju Kovacs, så kanske plus/minus noll då.
"Jag kan verkligen inte hitta en enda match där ett lag skjutit 29 skott i en period och gjort 0 mål." (detta över 33000 perioder).
Silly Season 2026/27
Clubens värvningar har genom åren inte varit tok succé direkt. Tror deras pung hamnar i kläm med även denna värvning av skinnhuveet
-
Osten östlund
Silly Season 2026/27
Är LC och Gunler som Madhawk har bekräftat. Vejdemo och Hank är som du säger.Knickedick skrev: ↑2026-05-11 17:17:58Med tanke på att man via intervjuer och informationskanaler fick höra att vi var tidigare igång med lagbygget inför denna säsong än förra säsong och fick hintar om att det var namn redan klara så undrar man ju om de namnen ”bara” var Lucas Carlsson och Liam Pettersson?
Kolla pisslaget Örebro , kör "Netflix produktion" inför nya säsongen. Plockat en av seriens bästa slipsar och back. Nu senast Dickinson. Bra coach och stärkt upp med råttan Tony som ass sportchef.
Vi plockar från HA och är knäpptysta. Allvarligt att ev. skylla på gnälliga supportrar? Är verklighetsfrånvarande.
För mig räcker det ifall GM Wiken berättar vad fan det är som pågår? Eller börjar leverera klassförvärv, så man slipper vara nervös 80% av säsongen.
Silly Season 2026/27
Varför chillar inte folk? De är väl bara kika mot lagen i ligorna som inte spelat klart, de är väl högst troligt att spelarna som är klara fortfarande spelar slutspel och de är ju endast positivt att de gör de känner jag.
Silly Season 2026/27
När Zibanejad presenteras eni nog tysta, gnällspikar 
-
Knickedick
Silly Season 2026/27
LC är också bekräftad av oss. Dock ej Gunler…….änOsten östlund skrev: ↑2026-05-11 17:46:55Är LC och Gunler som Madhawk har bekräftat. Vejdemo och Hank är som du säger.Knickedick skrev: ↑2026-05-11 17:17:58Med tanke på att man via intervjuer och informationskanaler fick höra att vi var tidigare igång med lagbygget inför denna säsong än förra säsong och fick hintar om att det var namn redan klara så undrar man ju om de namnen ”bara” var Lucas Carlsson och Liam Pettersson?
Kolla pisslaget Örebro , kör "Netflix produktion" inför nya säsongen. Plockat en av seriens bästa slipsar och back. Nu senast Dickinson. Bra coach och stärkt upp med råttan Tony som ass sportchef.
Vi plockar från HA och är knäpptysta. Allvarligt att ev. skylla på gnälliga supportrar? Är verklighetsfrånvarande.
För mig räcker det ifall GM Wiken berättar vad fan det är som pågår? Eller börjar leverera klassförvärv, så man slipper vara nervös 80% av säsongen.
Silly Season 2026/27
Nån som är duktig och kan slänga upp potentiella värvningar från lagen som fortfarande lirar?
Inte Mitch Marner eller Mackinnon va?
Inte Mitch Marner eller Mackinnon va?
-
Osten östlund
Silly Season 2026/27
Nyförvärv ok.
Men är kommunikationen till supportrarna/medlemmarna? Efterfrågan är enorm. Släng ett öga på lag i SHL/HA. Gällande kommunikation till supportrar.