Säsongen 2025/26: Återkomsten
-
Donkels-3.0
- Medlem: Ja, vanlig medlem
- Säsongskort: Ja
Tycker åtminstone DIF Hockey kan uppmärksamma att vi har en del spelare med Djurgårn som klubbadress som representanter Tre Kronor det var ju inte igår direkt som vi hade en spelare i A-landslaget och då bortser jag naturligtvis från alla ex-Djurgårdare som figurerat i landslaget
- DIF_Soldier
- Medlem: Ja, vanlig medlem
Skönt att äntligen fler börjar inse hur jävla illa det är skött. Snart måste vi storma Sånemyrs kontor och välta skrivbordet över honom så det blir ordning nån jävla gångDonkels-3.0 skrev: ↑2026-05-04 15:01:08 Tycker åtminstone DIF Hockey kan uppmärksamma att vi har en del spelare med Djurgårn som klubbadress som representanter Tre Kronor det var ju inte igår direkt som vi hade en spelare i A-landslaget och då bortser jag naturligtvis från alla ex-Djurgårdare som figurerat i landslaget
Säg den glädje som varar
Instämmer helt, vad fan pysslar vi med?!?! Total jävla härdsmälta på kontoret...DIF_Soldier skrev: ↑2026-05-04 19:10:26Skönt att äntligen fler börjar inse hur jävla illa det är skött. Snart måste vi storma Sånemyrs kontor och välta skrivbordet över honom så det blir ordning nån jävla gångDonkels-3.0 skrev: ↑2026-05-04 15:01:08 Tycker åtminstone DIF Hockey kan uppmärksamma att vi har en del spelare med Djurgårn som klubbadress som representanter Tre Kronor det var ju inte igår direkt som vi hade en spelare i A-landslaget och då bortser jag naturligtvis från alla ex-Djurgårdare som figurerat i landslaget
- SirDIFalot
- Säsongskort: Ja
Semester för någon som sköter det? Var ju ett jävla malande (lite för mycket i min smak) om hur Frondell och Eklund åkte över och debuterade i NHL. (Som att vi var lite väl glada att dom drar)Rigge56 skrev: ↑2026-05-04 22:20:14Instämmer helt, vad fan pysslar vi med?!?! Total jävla härdsmälta på kontoret...DIF_Soldier skrev: ↑2026-05-04 19:10:26Skönt att äntligen fler börjar inse hur jävla illa det är skött. Snart måste vi storma Sånemyrs kontor och välta skrivbordet över honom så det blir ordning nån jävla gångDonkels-3.0 skrev: ↑2026-05-04 15:01:08 Tycker åtminstone DIF Hockey kan uppmärksamma att vi har en del spelare med Djurgårn som klubbadress som representanter Tre Kronor det var ju inte igår direkt som vi hade en spelare i A-landslaget och då bortser jag naturligtvis från alla ex-Djurgårdare som figurerat i landslaget
Expert.