Silly Season 2026/27
-
Osten östlund
Silly Season 2026/27
Iochmed att DIF media har tagit semester, eller är tondöva för tillfället? Så får vi väll hjälpas åt här. Göra det bästa av situationen.
Mål av Gunler inatt, länk nedan.
https://www.flohockey.tv/video/15848261 ... n-vierling
Mål av Gunler inatt, länk nedan.
https://www.flohockey.tv/video/15848261 ... n-vierling
Silly Season 2026/27
Då det råder nån form av permafrost gällande rykten och kommunikation från Djurgårn får man väl rock loss här…!
Fribourg vann guld. Wallmark ryktas hem till Björka.
Vore det -helt- omöjligt att Sören, som då vunnit ett guld och är äldre än Wallmark, kan tänkas komma hem?
Ja. Det är det såklart, men svältfödd på rykten och det som kommit ut är väl inte det sexigaste jag hört i sillyväg…
Fribourg vann guld. Wallmark ryktas hem till Björka.
Vore det -helt- omöjligt att Sören, som då vunnit ett guld och är äldre än Wallmark, kan tänkas komma hem?
Ja. Det är det såklart, men svältfödd på rykten och det som kommit ut är väl inte det sexigaste jag hört i sillyväg…
Det är alltid kul att spela match. Så enkelt är det.
-
Osten östlund
Silly Season 2026/27
Sillychatt Expressen.
Erik Gustafsson ser jag som väldigt trolig, utifrån det vi hör. Lucas Carlsson är helt klar, det stämmer.
Mattias Persson
Erik Gustafsson ser jag som väldigt trolig, utifrån det vi hör. Lucas Carlsson är helt klar, det stämmer.
Mattias Persson
Silly Season 2026/27
Spekulationerna har pågått länge utan att ha mynnat ut i ett konkret besked - och där är vi fortfarande. Men mycket tyder på att Eric Gustafsson spelar sin ishockey i Djurgården i höst. Det finns saker kvar att lösa, men båda parter jobbar på en överenskommelse. Som närmar sig.Osten östlund skrev: ↑2026-05-01 15:39:48 Sillychatt Expressen.
Mattias Persson
Silly X
The DIF ONE
Silly Season 2026/27
Klocka 19.00
Kovacs, som de snackats om här?
Kovacs, som de snackats om här?
Silly Season 2026/27
sjukt om det är liam att han får en klocka och vejdemo inte fick en
-
Osten östlund
Silly Season 2026/27
Lucas på 4 år!
Fin fint!
Fin fint!
- Philly Flu
- Medlem: Ja, vanlig medlem
- Säsongskort: Ja
Silly Season 2026/27
Gud hör bön. Sillyn är igång. Nu öppnar dammluckorna.
Silly Season 2026/27
EG, Lucas, Liam, Scissons, Holm & BlixtGULD skrev: ↑2026-05-01 16:37:42Spekulationerna har pågått länge utan att ha mynnat ut i ett konkret besked - och där är vi fortfarande. Men mycket tyder på att Eric Gustafsson spelar sin ishockey i Djurgården i höst. Det finns saker kvar att lösa, men båda parter jobbar på en överenskommelse. Som närmar sig.Osten östlund skrev: ↑2026-05-01 15:39:48 Sillychatt Expressen.
Mattias Persson
Silly X
Det blir många leftare
Delägare i DIF Hockey Partners Sweden AB
-
AlltidOavsett
- Medlem: Ja, vanlig medlem
Silly Season 2026/27
4 år alltså, riskabelt måste man ändå säga. Om han inte lever upp till förväntningarna så har vi 2 svindyra långkontrakt på backsidan, Carlsson och Lindström. Men tror starkt på denna värvning och att Lindström höjer sig efter omställningen från Nordamerika.