Djurgårdens IF - MODO Hockey, 11/11 2008

Här diskuterar vi Djurgården Hockeys matcher.
isolerad

Re: Djurgårdens IF - MODO Hockey, 11/11 2008

Inlägg av isolerad »

Jag tror inte det är sant.

Drömmer jag?
i
Användarvisningsbild
warrant
Medlem: Ja, vanlig medlem

Inlägg av warrant »

Oddset på 7-0 var 91,67
Användarvisningsbild
Crashmash

Inlägg av Crashmash »

Samba-Djurgården!
Användarvisningsbild
Pinnen

Inlägg av Pinnen »

Helt sjuk skönt med en vinst. Finner inga ord, det är precis en sådan match jag hade önskat mig innan start.

Wesslau motade 38 skott idag och stod för ett antal räddningar med världsklass.. Får han inte förtroendet i nästa match också så är det skandal.
Printz gjorde sin bästa match för säsongen, och helt klart en av de bästa han gjort i DIF tröjan,enligt mig. Situationen i boxplay där han får upp pucken mot timander, låser fast honom, VINNER PUCKEN (skulle dessutom haft en utvisning emd sig om man frågar mig), var ju helt underbar. Riktig kämpaglöd i honom ikväll. Ölvestad kämpade på grymt mycket i slutet också, som vanligt.
Var lite rädd att Jimmy drog på sig en ny skada ikväll då han såg ut att ha rejält ont efter en smäll(?), vart riktigt lättad när jag såg honom på is igen i slutet.

Finns hur mycket som helst jag vill skriva, hade kunnat använda en hel sida, ska dock avrunda här med att säga att;
Wesslau, Printz, Honken Jr, Linkan, Enqvist, och dicken är matchens stjärnor.
Användarvisningsbild
Emil Svelander

Inlägg av Emil Svelander »

Jag tippade 6-0, jävligt nära.

Annars, vilken jävla underbar dag. Synd som fan att man stannade hemma av olika anledningar. Vilken match grabbarna gör. Första femman är otrolig idag och Wesslau likaså.

För övrigt, underbara klacken! Sambatåget tuffar vidare! :D

Åh en sådan härlig dag...
Sjunger avgå Johnny...
John älskar DIF!

Inlägg av John älskar DIF! »

Helt sjuk match, kan inte fatta det! Är för hänförd för att kunna kommentera matchen ordentligt. Men vill ändå hylla hela laget som gjorde en sjukt jävla bra match!

Klacken var grymt jävla underbar! Tåget (är det en ny grej eller har vi gjort den förut) var bland det coolaste jag sett, gåshud! Wesslau sa i tv interjuv att han inte kunde koncentrera sig när tåget drar igång, tar jag som ett bra betyg!

HÄRLIGA DJURGÅRN!!!
Användarvisningsbild
Emil Svelander

Inlägg av Emil Svelander »

John älskar DIF! skrev:Helt sjuk match, kan inte fatta det! Är för hänförd för att kunna kommentera matchen ordentligt. Men vill ändå hylla hela laget som gjorde en sjukt jävla bra match!

Klacken var grymt jävla underbar! Tåget (är det en ny grej eller har vi gjort den förut) var bland det coolaste jag sett, gåshud! Wesslau sa i tv interjuv att han inte kunde koncentrera sig när tåget drar igång, tar jag som ett bra betyg!

HÄRLIGA DJURGÅRN!!!
Tåget har tuffat några gånger tidigare. Alltid till sången Samba-Djurgårn.
Sjunger avgå Johnny...
sportfåne

Inlägg av sportfåne »

FAN VA BRA!!! <3 <3 LINKAN BÄST PRINTZ WESSLAU A.HOLMQVIST och lista nara fortsätter klockrent DJURGÅRDEN <3 SÅ JÄVLA ENKLET !
DIF <3
Jockmaniac

Inlägg av Jockmaniac »

Holmqvist gjorde tamefan 2 mål och 3 ass idag. 5 Poäng. Det här är ju helt sjukt. Dickens gudomliga mål på Linkans gudomliga förspel är också sjukt. Wesslau håller nollan. Denna kväll är sjuk.

SAMBA DJURGÅRN
100% DJURGÅRDSJ***L
Användarvisningsbild
fern
Säsongskort: Ja

Inlägg av fern »

oj oj oj vad man nu i efterhand ångrar att man inte gick på matchen... fick nöja sig med teven istället, men nog räckte det... så underbar match och när man ser grabbarna på isen kämpa som djur(tänker främst på jimmie och printz) och höra klackens underbara sång och se tåget, hahah:) så går det rysningar genom kroppen!
ÅH EN SÅDAN HÄRLIG DAG!
DIF
Sidney Crosby

Inlägg av Sidney Crosby »

Så jävla stolt över grabbarna idag! Helt sjukt härligt att skåda. Synd på lillgrabben som fick pucken i nyllet under tåget bara, men tror det gick bra med honom. Härliga Djurgårn!
Användarvisningsbild
blocco

Inlägg av blocco »

Sidney Crosby skrev:Så jävla stolt över grabbarna idag! Helt sjukt härligt att skåda. Synd på lillgrabben som fick pucken i nyllet under tåget bara, men tror det gick bra med honom. Härliga Djurgårn!
Äh, det var ju en puck som Djurgår'n lirat ut Modo med. Jag skulle betala för att få den i nyllet :)
Användarvisningsbild
-daniel-
Säsongskort: Ja

Inlägg av -daniel- »

En sådan här dag när ALLTING fungerar. Känns som nästintill varje puck studsar in (OK, några till hade vi kunnat göra men fan inte så mycket mer). Låt oss hoppas att vi inte ännu en gång denna säsong får hybris efter en bra match....

Men en kväll som denna måste vi få vara positiva rakt igenom. Sambatåget var riktigt trevligt.... :lol:
Användarvisningsbild
warrant

Inlägg av warrant »

Ante gjorde 2 mål och 2 assists..
Hela den femman var grymt bra..

Schneider bör träna på passningar..Undrar hur många han slog ut under pp
Användarvisningsbild
X3M

Inlägg av X3M »

Man får fan gåshud! Underbara Djurgården!!!
Skriv svar