Osten östlund skrev: ↑2026-04-21 06:04:50
Umeå kommer bli en pigg nykomling. Med hela staden bakom sig. Madhawk ställde upp deras centersida.
-Wallmark
- Ny
- Otto
- Lundin.
Om vi inte plockar in en ny top 6 C, så är det friskt vågat ifrån MDB.
- Björck
- Vejdemo
- JJ
- Salsten/Kruger
Förlänger Krüger tycker jag den centersidan är riktigt fin.
Om Krüger förlänger räknar jag inte med 52 matcher för honom. Inte heller för JJ. Räkna sen bort Björk för JVM.
Skulle sova betydligt bättre om nätterna om vi plockade in en toppcenter utöver denna uppsättning.
Umeå kommer bli en pigg nykomling. Med hela staden bakom sig. Madhawk ställde upp deras centersida.
-Wallmark
- Ny
- Otto
- Lundin.
- Björck
- Vejdemo
- JJ
- Salsten/Kruger
Om Krüger förlänger räknar jag inte med 52 matcher för honom. Inte heller för JJ. Räkna sen bort Björk för JVM.
Skulle sova betydligt bättre om nätterna om vi plockade in en toppcenter utöver denna uppsättning.
Man börjar undra om skadehistoriken är ett krav för att vi ska slå till?
Känns som att vi dras mot spelare som är äldre och inte spelar mer än 70% av säsongen.
Lucas Carlsson med hans knä är också ett orosmoln.
-Wallmark
- Ny
- Otto
- Lundin.
- Björck
- Vejdemo
- JJ
- Salsten/Kruger
Tror chansen att Krüger spelar snudd på fullt är större än att Josefson gör det. Marcus har innan ifjol haft förhållandevis bra närvaro. Josefson har ju aldrig haft det typ!