Säsongen 2025/26: Återkomsten
Frågan är om Brodda blir kvar i Löven vid uppflytt. Han ser ju pånyttfödd ut där och det skulle vara skumt värre att se honom spelande mot oss. 
- This is not a penalty this is a thing of beauty. If you don't like it change the channel.
-
Fragglepot
Det har han ju gjort förr, i Brynäs.
Men helt ärligt är man mest glad för hans skull att det går så pass bra. Kändes ju tveksamt när gick dit från början, även lövens fans var väl rätt frågande i början vill jag minnas. Nu är det ingen som ifrågasätter det längre…
-
Knickedick
- Medlem: Ja, vanlig medlem
Brodda kommer näta mot oss i premiären. Det står skrivet i stjärnorna.
Men han är ju en slutspelsspelare. Det har han alltid varit, så inte konstigt att det går bra nu när han har kontinuerlig speltid och har fått komma in i matchtempo och matchform.
De Haan blir först boardad och sedan boardad + huvudtacklad, Växjö-publiken skriker filmare. Jävla äckelförening och supportrar.
Tillbaks till Hockeyettan tack.
Tillbaks till Hockeyettan tack.
- BOMBOM BOUCHARD
- Tipsmästare 2010/11
Fast han är ju mer än lovligt klantig när han tigger om den tacklingen.
Vet inte om jag sett sämre action av en back beträffande att skydda sig själv.
Jag tycker faktiskt han får skylla sig helt själv.
Växjöspelaren gör helt rätt som går för kropp, det är ju hockey.
Publiken deras lämnar mig oberörd.
Där är jag med dig.
Ludvig Rensfeldt, min hjälte och förebild.
Det där med att publik ska skrika ”Filmare, filmare” så fort en spelare blir synbart påverkad av fysisk kontakt…
Ett jävla virus som den svagbegåvade Luleåklacken drog igång.
Sprids ibland svagt på hovet. Det måste stävjas.
Fantasilöst och ofta otroligt respektlöst. Och så jävla bonnigt. Spyr på det.
Det är alltid kul att spela match. Så enkelt är det.
-
Art Vandelay
Nu har jag för första gången hört Viggos namn nämnas i kanadensisk sportradio i samband med draften. 
Kanske inte när det skriks till Larmi dock ...DIFLuWi skrev: ↑2026-04-17 06:05:04Det där med att publik ska skrika ”Filmare, filmare” så fort en spelare blir synbart påverkad av fysisk kontakt…
Ett jävla virus som den svagbegåvade Luleåklacken drog igång.
Sprids ibland svagt på hovet. Det måste stävjas.
Fantasilöst och ofta otroligt respektlöst. Och så jävla bonnigt. Spyr på det.
They actually did it...
Blomqvist fick gå
Blomqvist fick gå
Dessa karuseller. Noll kontinuitet. HV kan få det tufft nästa säsong också om det nu är så turbulent.
- This is not a penalty this is a thing of beauty. If you don't like it change the channel.
Jo det håller jag med om. Tacklingen var ren och De Haan sätter sig i en dålig position, men såklart det gör ont att bli golvad sådär. Då ska man skrika filmare? Noll logik.BOMBOM BOUCHARD skrev: ↑2026-04-16 22:00:41Fast han är ju mer än lovligt klantig när han tigger om den tacklingen.
Vet inte om jag sett sämre action av en back beträffande att skydda sig själv.
Jag tycker faktiskt han får skylla sig helt själv.
Växjöspelaren gör helt rätt som går för kropp, det är ju hockey.
Publiken deras lämnar mig oberörd.
Där är jag med dig.
- DIF_Soldier
Lika lyrisk som man kan vara över Brodn nu lika förbannad kan man vara hur tjock han varit säg senaste 1,5 säsongerna. Bevisar ju bara att han haft dålig inställning snarare än att han varit fysiskt slut.Knickedick skrev: ↑2026-04-16 09:03:14Brodda kommer näta mot oss i premiären. Det står skrivet i stjärnorna.
Men han är ju en slutspelsspelare. Det har han alltid varit, så inte konstigt att det går bra nu när han har kontinuerlig speltid och har fått komma in i matchtempo och matchform.
Ingen liten lön han har åkt runt och såsat med heller.
Senast redigerad av DIF_Soldier den 2026-04-17 19:52:58, redigerad totalt 1 gånger.
Säg den glädje som varar
Linköping verkar också turbulent, inte ens Kovacs vet om han vill vara kvar eller dra utomlands.
Skönt, då kan de fortsätta brottas i botten.
Bortsett från att han är gnagare, vem fasen vill ha en sån spelare i sitt lag? Visst om man har noll självrespekt och bara vill ha poäng så visst. Men alla klubbar han hamnar i får ju problem med hans beteende/uttalanden… Liksom, sitta på kontrakt med lhc och sen säga rakt ut att man inte vet om man kommer va kvar (vilket förmedlar att man inte vill). Är ju att pissa på klubben rakt av… Är väl Örebro och Växjö kvar med noll skam kvar att avverka.
In Wikegård we trust!