Hur många förväntade du dig skulle dyka upp i en arena som tar in 2600 pers?
Hockeyallsvenskan
Hockeyallsvenskan
Visste inte att den endast tog 2600. Innebandyhallen i Uppsala tar fler..Fragglepot skrev: ↑2026-04-06 18:50:35Hur många förväntade du dig skulle dyka upp i en arena som tar in 2600 pers?![]()
-
Fragglepot
Hockeyallsvenskan
Haha nej jag förstår det. Enda anledningen att jag vet det är att Sportstats-appen uppger snitt och kapacitet. Men kände ändå att jag ville försvara Kalmar lite…tadaa123 skrev: ↑2026-04-06 20:02:27Visste inte att den endast tog 2600. Innebandyhallen i Uppsala tar fler..Fragglepot skrev: ↑2026-04-06 18:50:35Hur många förväntade du dig skulle dyka upp i en arena som tar in 2600 pers?![]()
- Lee Harvey Oswald
Hockeyallsvenskan
Alltså årets HA-"slutspel", det är ju ett skämt
Framförallt MoDo-BIKBOK, vilken uselt såsig matchserie det är.
Och när BIK framstår som det skickligare av de två lagen, ja då förstår man nivån
Neej, ge Löven SHL-biljetten nu och lägg ner detta
Och när BIK framstår som det skickligare av de två lagen, ja då förstår man nivån
-Det är en ganska kort tid man lever, med tanke på hur länge man ska vara död sedan
Hockeyallsvenskan
Löven-Modo kan ändå bli en kul final.Lee Harvey Oswald skrev: ↑2026-04-07 19:22:45 Alltså årets HA-"slutspel", det är ju ett skämt
Och när BIK framstår som det skickligare av de två lagen, ja då förstår man nivån![]()
Avgå Jocke.
-
Donkels-3.0
- Medlem: Ja, vanlig medlem
- Säsongskort: Ja
Hockeyallsvenskan
Hoppas Modoröv ryker mot BikBok älskar att se när hela ”modoadeln” får spelet när Modo chokar
- Hepsnastian
- Medlem: Ja, vanlig medlem
Hockeyallsvenskan
Hahaha alltså jag dör cringe-döden tamefan..
Löven sjunger alltså "den som inte hoppar han är tälje svin" efter att slutsignalen..
Löven sjunger alltså "den som inte hoppar han är tälje svin" efter att slutsignalen..
Delägare