Silly season 2008/09 - nyförvärv, förluster och lagbygget
Re: Silly season 2008/09 - nyförvärv, förluster och lagbygget
jaa riktig djurgårdare där..Som douglas murray..hoppas han också kmr till nästa säsong men det är inte alls troligt..
Nä, kan man inte säga. Har för mig också att han nyss skrev på ett fyraårs-kontrakt med San José så vi får vänta ett tag på honom.Vipul skrev:jaa riktig djurgårdare där..Som douglas murray..hoppas han också kmr till nästa säsong men det är inte alls troligt..
Men jag är helt övertygad om att han i framtiden kommer tillbaka till DIF. Han har till och med sagt det själv.

-
- Medlem: Ja, vanlig medlem
- Säsongskort: Ja
Vad glad man blir. Det viktigt att djurgårn forsätter att ha bra kontakt med lirare som, Ekman, Nilson, bröderna Kronwall, bröderna Tjärnqvist, Tellqvist o.s.v.Remy Lebeau skrev:Det kan mycket väl bli så att jag flyttar hem nästa säsong och gör jag det så är det Djurgården som gäller. Inget snack om saken, säger Nilson när SPORT-Expressen träffar honom efter Tre Kronors isträning i Hartwall Arena i Helsingfors.
Matte Tjärnqvist verkar ju aktuell för DIF igen...Bäst-i-stan skrev:Vad glad man blir. Det viktigt att djurgårn forsätter att ha bra kontakt med lirare som, Ekman, Nilson, bröderna Kronwall, bröderna Tjärnqvist, Tellqvist o.s.v.Remy Lebeau skrev:Det kan mycket väl bli så att jag flyttar hem nästa säsong och gör jag det så är det Djurgården som gäller. Inget snack om saken, säger Nilson när SPORT-Expressen träffar honom efter Tre Kronors isträning i Hartwall Arena i Helsingfors.
Hur menar du då?odburt skrev:Matte Tjärnqvist verkar ju aktuell för DIF igen...Bäst-i-stan skrev:Vad glad man blir. Det viktigt att djurgårn forsätter att ha bra kontakt med lirare som, Ekman, Nilson, bröderna Kronwall, bröderna Tjärnqvist, Tellqvist o.s.v.Remy Lebeau skrev:Det kan mycket väl bli så att jag flyttar hem nästa säsong och gör jag det så är det Djurgården som gäller. Inget snack om saken, säger Nilson när SPORT-Expressen träffar honom efter Tre Kronors isträning i Hartwall Arena i Helsingfors.
Alltid oavsett - förevigt Djurgården.
att ofta han väljer Djurgården han har ju valt bort oss minst 2 ggr 

DIF <3
Men han skojade bara! snubben innan skrev bröderna tjärnqvist och så va han ironisk och sa att matte tjärnqvist va påväg till DIF
Jo, jag anade det, men bäst att dubbelkollaVipul skrev:Men han skojade bara! snubben innan skrev bröderna tjärnqvist och så va han ironisk och sa att matte tjärnqvist va påväg till DIF

Alltid oavsett - förevigt Djurgården.
- -daniel-
- Medlem: Ja, vanlig medlem
Hoppas så inihelskotta mycket att Mackan kommer hem nästa säsong... Han var riktigt grym idag i Karjala cupmatchen mot Finland. Han är utan snack etta på listan över lirare att plocka hem om möjligheten finns.Remy Lebeau skrev:Det kan mycket väl bli så att jag flyttar hem nästa säsong och gör jag det så är det Djurgården som gäller. Inget snack om saken, säger Nilson när SPORT-Expressen träffar honom efter Tre Kronors isträning i Hartwall Arena i Helsingfors.
Det värmer att höra dom orden från Mackan. Skulle bli en riktigt viktig spelare för laget nästa år. Sedan kan man hoppas på Thoresen och Ekman, men det är nog mindre troligt.
Dags att förlänga med A.Holmqvist eller?;)
Ja! Han sa förut att han vill spela säsongen ut här i DIF!Vipul skrev:Dags att förlänga med A.Holmqvist eller?;)
"Matte Alba har ingen näsa tack vare Håkan Södergren."
- Frasse
- Medlem: Ja, ständig medlem
Kontraktet löper ut den 29/11 och enligt Andreas själv så har han gett sin agent uppdraget att förhandla fram ett nytt tillsammans med Janne Järfeldt.
Mesta Mästarna är här, Djurgårdens IF
1926, 1950, 1954, 1955, 1958, 1959, 1960, 1961, 1962, 1963, 1983, 1989, 1990, 1991, 2000, 2001
1926, 1950, 1954, 1955, 1958, 1959, 1960, 1961, 1962, 1963, 1983, 1989, 1990, 1991, 2000, 2001
Fan att DIF ska ha sån liten kassa. Ska fan tänka på detta varje hemmamatch och köp mig en extra kaffe eller nåt.
Född till sportchef.
Micheal Holmqvist Forward..21 matcher 9 poäng
Andreas Holmqvist Back..7 matcher 9 poäng
Micheal låter som en flopp eller så är andreas bara gryymt bra
Andreas Holmqvist Back..7 matcher 9 poäng
Micheal låter som en flopp eller så är andreas bara gryymt bra
Michael har aldrig varit en poängkung utan är en stor och stark skicklig defensiv center. Mitt intryck är att han brister i det offensiva spelet för att han främst tänker hemåt. Rätta mig om jag har fel. Jag gillar iaf Micke.