Hehe, inte menat så!
Men man blir rätt less på att se MIF:ona snubbla med sig en massa konstiga, avgörande mål hela tiden! Skönt att det jämnar ut sig över tid!
Hehe, inte menat så!
Olagligt att ge den grabben ledigtKnickedick skrev: ↑2026-03-25 21:46:05Klart han lirar om det blir final!
Han lirar ju nu, kvartsfinal borta mot Brynäs.
Han tar aldrig ledigt, match eller ej! Och folk tror att han inte kommer bli bättre på att tekaAlberget1891 skrev: ↑2026-03-25 22:04:40Olagligt att ge den grabben ledigtKnickedick skrev: ↑2026-03-25 21:46:05Klart han lirar om det blir final!
Han lirar ju nu, kvartsfinal borta mot Brynäs.Glömde kolla på swehockey rostern.
Ruskigt besviken på Djurgårdens personal som gav sig för Leksingarna. Vi i mitt sällskap befann oss snett ovanför våran klack i kurvan, och blev alltså tillsagda att sitta ner ungefär en minut in i matchen för att Leksingar ett par rader bakom blev störda av oss....Mash skrev: ↑2026-03-25 17:04:36Instämmer, lägg därtill deras brutalt dåliga ekonomi som körts med i botten i ren idioti.Manijock skrev: ↑2026-03-25 10:35:56 Leksingar är ju de enda supportrarna som inte vill hålla ihop. Tvärtom! De har nån pervers njutning i att sprida ut sig över en hel arena och sen spela Allan på läktarna. Alternativt som i mitt fall, bussa publikvärdar på en bara för att man står och lever sig in.
Ett rent mirakel att ingen blivit rejält påpucklad.
Bägge matcherna mot Leksand stötte jag på bortafans som betedde sig som om de var i Dalarna och tyckte de blev störda på våra hemmasektioner. Storhetsvansinne.
För mig får de gärna börja om i lägre divisionerna och bygga om. Kommer ej sakna.
Vi ska välkomna bortaklack så att det blir stämning och hets under matcherna. Men detta beteende som du beskriver måste tas upp på årsmötet. Det är inte OK och leder inte till den läktarkultur vi vill skapa.Manijock skrev: ↑2026-03-26 08:04:07Ruskigt besviken på Djurgårdens personal som gav sig för Leksingarna. Vi i mitt sällskap befann oss snett ovanför våran klack i kurvan, och blev alltså tillsagda att sitta ner ungefär en minut in i matchen för att Leksingar ett par rader bakom blev störda av oss....Mash skrev: ↑2026-03-25 17:04:36Instämmer, lägg därtill deras brutalt dåliga ekonomi som körts med i botten i ren idioti.Manijock skrev: ↑2026-03-25 10:35:56 Leksingar är ju de enda supportrarna som inte vill hålla ihop. Tvärtom! De har nån pervers njutning i att sprida ut sig över en hel arena och sen spela Allan på läktarna. Alternativt som i mitt fall, bussa publikvärdar på en bara för att man står och lever sig in.
Bägge matcherna mot Leksand stötte jag på bortafans som betedde sig som om de var i Dalarna och tyckte de blev störda på våra hemmasektioner. Storhetsvansinne.
För mig får de gärna börja om i lägre divisionerna och bygga om. Kommer ej sakna.
Helt ärligt, på ett DIF-evenemang ska det uppmuntras att leva rövare så mycket man kan(inom lagens gränser). Det ska vara högljutt och snudd på aggressiv stämning. Det är våran kultur. I det här fallet ska publikvärden hälsa Leksingarna "Sorry ni har bokat biljetter på Djurgårdarnas sektioner. Ni har två alternativ. Antingen står ni här och tar seden dit ni kommer, eller så får ni röra er bort mot era egna sektioner och hoppas på överblivna stolar."
Aldrig blivit så besviken på en Djurgårdsläktare innan. Jävla jippo-fjäsk.
Ja det är ju sinnessjukt att man inte står upp för det som heter aktiv sittplats på biljetten.Manijock skrev: ↑2026-03-26 08:04:07Ruskigt besviken på Djurgårdens personal som gav sig för Leksingarna. Vi i mitt sällskap befann oss snett ovanför våran klack i kurvan, och blev alltså tillsagda att sitta ner ungefär en minut in i matchen för att Leksingar ett par rader bakom blev störda av oss....Mash skrev: ↑2026-03-25 17:04:36Instämmer, lägg därtill deras brutalt dåliga ekonomi som körts med i botten i ren idioti.Manijock skrev: ↑2026-03-25 10:35:56 Leksingar är ju de enda supportrarna som inte vill hålla ihop. Tvärtom! De har nån pervers njutning i att sprida ut sig över en hel arena och sen spela Allan på läktarna. Alternativt som i mitt fall, bussa publikvärdar på en bara för att man står och lever sig in.
Helt ärligt, på ett DIF-evenemang ska det uppmuntras att leva rövare så mycket man kan(inom lagens gränser). Det ska vara högljutt och snudd på aggressiv stämning. Det är våran kultur. I det här fallet ska publikvärden hälsa Leksingarna "Sorry ni har bokat biljetter på Djurgårdarnas sektioner. Ni har två alternativ. Antingen står ni här och tar seden dit ni kommer, eller så får ni röra er bort mot era egna sektioner och hoppas på överblivna stolar."
Ja, där skall det fan inte sitta bortafans.dr111DIF skrev: ↑2026-03-26 09:30:59Ja det är ju sinnessjukt att man inte står upp för det som heter aktiv sittplats på biljetten.Manijock skrev: ↑2026-03-26 08:04:07Ruskigt besviken på Djurgårdens personal som gav sig för Leksingarna. Vi i mitt sällskap befann oss snett ovanför våran klack i kurvan, och blev alltså tillsagda att sitta ner ungefär en minut in i matchen för att Leksingar ett par rader bakom blev störda av oss....Mash skrev: ↑2026-03-25 17:04:36Instämmer, lägg därtill deras brutalt dåliga ekonomi som körts med i botten i ren idioti.Manijock skrev: ↑2026-03-25 10:35:56 Leksingar är ju de enda supportrarna som inte vill hålla ihop. Tvärtom! De har nån pervers njutning i att sprida ut sig över en hel arena och sen spela Allan på läktarna. Alternativt som i mitt fall, bussa publikvärdar på en bara för att man står och lever sig in.
Förstår inte surret med att folk vill ha bort Patrik, har han gjort nåt fel som backtränare eller vet ni nåt som jag inte vet ??rikkard skrev: ↑2026-03-26 09:49:48 Wikegård verkar ha lärt läxan och satsar på mer stabila backar i år. Oavsett spelsystem behövs spelare som kan göra bra bedömningar och klarar av hockeyns ABC. Det är ju bara att se förvandlingen som Frölunda gick igenom när några av deras backar blev skadade. Från bästa försvaret i ligan till öppna spjäll, trots att spelsystemet var detsamma. Med det sagt vill jag ändå ha in en mer rutinerad assisterande coach med spetskompetens i defensiven. Patrik kan användas för att scouta till och utveckla backar i juniorlagen under återstående kontraktstid. Där skulle han göra mer nytta.
Tar helllre 4 forwards i PP än satsar på en back vars enda kvalitet är i anfallszon.
Fakta är väl ändå att han fått försvarsspelet att bli bättre under säsongen? Vet inte om det ör han som styr bp, men även där var vi ju bland dom bättre andra halvan?Praljak skrev: ↑2026-03-26 14:54:39Förstår inte surret med att folk vill ha bort Patrik, har han gjort nåt fel som backtränare eller vet ni nåt som jag inte vet ??rikkard skrev: ↑2026-03-26 09:49:48 Wikegård verkar ha lärt läxan och satsar på mer stabila backar i år. Oavsett spelsystem behövs spelare som kan göra bra bedömningar och klarar av hockeyns ABC. Det är ju bara att se förvandlingen som Frölunda gick igenom när några av deras backar blev skadade. Från bästa försvaret i ligan till öppna spjäll, trots att spelsystemet var detsamma. Med det sagt vill jag ändå ha in en mer rutinerad assisterande coach med spetskompetens i defensiven. Patrik kan användas för att scouta till och utveckla backar i juniorlagen under återstående kontraktstid. Där skulle han göra mer nytta.
Tar helllre 4 forwards i PP än satsar på en back vars enda kvalitet är i anfallszon.
Ett tag skulle honken bort pga pp va uselt och kimby va för orutinerad och har inte fått ihop ett grundspel så vad har Patrik gjort ?