Hockeyallsvenskan
-
Alberget1891
- Medlem: Ja, vanlig medlem
Hockeyallsvenskan
Årets säkraste vårtecken när råttorna åker ur som vanligt 
Hockeyallsvenskan
Hoppas verkligen att Oskarshamn inte går vidare! Nästan tomt på läktaren i en avgörande match.
Hockeyallsvenskan
Kelleher. Vilken lirare.
Hockeyallsvenskan
Modo är lika lite imponerande som under grundserien. Okej anfall men fullständigt bedrövligt försvar.
Det här blir nog året Björklöven faktiskt klarar det, mest på grund av bristen på konkurrens.
...om de nu inte gör sin sedvanliga kollaps.
Det här blir nog året Björklöven faktiskt klarar det, mest på grund av bristen på konkurrens.
...om de nu inte gör sin sedvanliga kollaps.
- Lee Harvey Oswald
Hockeyallsvenskan
Ja, det är ju bara Löven själva som kan supa bort detta, det finns ingen vettig utmanare i år
-Det är en ganska kort tid man lever, med tanke på hur länge man ska vara död sedan
-
Alberget1891
Hockeyallsvenskan
Fan gör ni tälje..
- BOMBOM BOUCHARD
- Tipsmästare 2010/11
Hockeyallsvenskan
Skönt att slippa filmaren Berg. Pajas.
Och folk ville hellre ha honom än Blixt.....
Btw, jag kan ibland fundera på varför inget lag i SHL vågat testa Kelleher senaste åren.
Han är grym på små ytor.
Btw, jag kan ibland fundera på varför inget lag i SHL vågat testa Kelleher senaste åren.
Han är grym på små ytor.
Ludvig Rensfeldt, min hjälte och förebild.
- Remy Lebeau
Hockeyallsvenskan
Modos fuskbygge visar sig mer och mer..
Skulle inte förvåna mig om sorkarna vänder denna serie.
"Jag älskar Sverige och Djurgården" - José Theodore
Hockeyallsvenskan
Vill inte att sorkarna ska vända 0-3 i matcher vore så typiskt.Remy Lebeau skrev: ↑2026-03-24 21:30:57 Modos fuskbygge visar sig mer och mer..
Hockeyallsvenskan
Mja. Önskar varken kolsäckar eller modorövar en uppgång.fryppe skrev: ↑2026-03-24 21:36:56Vill inte att sorkarna ska vända 0-3 i matcher vore så typiskt.Remy Lebeau skrev: ↑2026-03-24 21:30:57 Modos fuskbygge visar sig mer och mer..
Sen skulle det vara solklart bättre för Stockholmshockeyn om Gnaget går upp. Men i år håller jag helt och fullt på Brodda i Löven.
Jag ser gärna att Löven tar steget givet att omständigheterna pissat dem i ansiktet flera säsonger när de 'borde' gått upp på sportsliga grunder men blivit nersablade av pandemi med inställda uppspel och därefter sjuka SHL-fallouts efter det.
Jag vill se mer passion i matcher i SHL utanför när DIF spelar. Skellefteå vs Löven är ju ett sånt där hatmöte där folk tuggar fradga på både is och i publiken som ligan har för få av.
Helst hade man ju velat ha Stockholmsderbyn som fyller den funktionen men kolsäckarna och bajen är än så länge för dåliga. Så av de topplag som är klara för kvart ligger min förhoppning på Björklöven (eller snarare Brodda).
- This is not a penalty this is a thing of beauty. If you don't like it change the channel.
Hockeyallsvenskan
Han tjänar väl typ som han skulle göra i SHL och får vara stjärna i HA. Tror han inte skulle ha lika lätt på de små ytorna mot typ Malmö eller Skellefteå, så jag antar att det lockar honom mer att få lira ut mot Vimmerby än att stånga sig mot Petter Granberg.BOMBOM BOUCHARD skrev: ↑2026-03-24 20:52:28 Skönt att slippa filmaren Berg. Pajas.
Han är grym på små ytor.
Det är alltid kul att spela match. Så enkelt är det.
- BOMBOM BOUCHARD
- Tipsmästare 2010/11
Hockeyallsvenskan
Mm, sant.DIFLuWi skrev: ↑2026-03-25 11:49:03Han tjänar väl typ som han skulle göra i SHL och får vara stjärna i HA. Tror han inte skulle ha lika lätt på de små ytorna mot typ Malmö eller Skellefteå, så jag antar att det lockar honom mer att få lira ut mot Vimmerby än att stånga sig mot Petter Granberg.BOMBOM BOUCHARD skrev: ↑2026-03-24 20:52:28 Skönt att slippa filmaren Berg. Pajas.
Han är grym på små ytor.
Men jag imponeras över hur han kan vända och vrida på en femöring, skapa sig bra ytor på egen hand, sedan har han ett bra passningsspel.
Ludvig Rensfeldt, min hjälte och förebild.
Hockeyallsvenskan
Kom igen Tälje slå ut bond-Kalmar
-
Alberget1891