Anton Frondell ansluter till Chicago Blackhawks

Här diskuteras allt om Djurgården Hockey.
Skriv svar
Mash
Medlem: Ja, vanlig medlem

Inlägg av Mash »

Jag tycker Frondell förtjänar en egen tack/hyllnings/följ-tråd nu när det är klart att han flyger över Atlanten inatt. En av de största juniorerna som vi inte bara haft i Djurgården, utan i Sverige på riktigt riktigt länge. Bidragande till säkrat SHL-kontrakt och även ett legendariskt JVM-guld.

Anton kommer ansluta till Chicago Blackhawks inatt och förväntas debutera inom kort. En otrolig utmaning som kommer gynna honom väl, en resa som kommer bli intressant att följa.

Vad är bästa minnet med Frondell?

https://www.difhockey.se/article/8s6atcd-1lead/view
Intekylskoupet

Inlägg av Intekylskoupet »

Kul men, förväntningarna är att han är frälsare och kommer att leverera direkt och det gör mig lite stressad haha.
Kommer kolla matcherna i efterhand då deras schema som återstår bara har en match i (mänsklig) tid 23.00.
Difster

Inlägg av Difster »

Alla minnen är bra minnen med Fronda. Hoppas han får en bra start i NHL nu. Och sen BER VI till hockeygudarna att vi får återse Anton i dem rätta färgerna i framtiden igen.
Knickedick

Inlägg av Knickedick »

Assist!!! Första poängen kommer när Anton passar fram Ilya Mikheyev till friläge som sätter 2-1 till CHI i slutet av första perioden.
Användarvisningsbild
DIF_Soldier

Inlägg av DIF_Soldier »

Lycka till Anton och tack.

Med det sagt så ”dör” alla spelare för mig som inte spelar i DIF. Tar ju hellre ett tokfiasko och att han flyttar hem igen om tre år. NHL är ett otyg
Säg den glädje som varar
Användarvisningsbild
Limp

Inlägg av Limp »

Knickedick skrev: 2026-03-25 00:44:22 Assist!!! Första poängen kommer när Anton passar fram Ilya Mikheyev till friläge som sätter 2-1 till CHI i slutet av första perioden.
Rätt stilig förstaassist också.
Torpeden

Inlägg av Torpeden »

Grymt! Jag tror vi kommer sakna honom enormt mycket nästa säsong, panga in 20 mål är ruggigt bra!!
Skriv svar