DIFpodden

Här diskuteras allt om Djurgården Hockey.
Skriv svar
Användarvisningsbild
SirDIFalot
Säsongskort: Ja

DIFpodden

Inlägg av SirDIFalot »

Säsongssummering plus till Silly på väg ut.
Expert.
Svanken

DIFpodden

Inlägg av Svanken »

SirDIFalot skrev: 2026-03-24 04:32:57 Säsongssummering plus till Silly på väg ut.
Kungar!
Fragglepot

DIFpodden

Inlägg av Fragglepot »

SirDIFalot skrev: 2026-03-24 04:32:57 Säsongssummering plus till Silly på väg ut.
Trevligt trevligt, när Sanny&Svensson gått och blivit girigbukar så finns det ett hålrum för hockeypoddar!
toffffffe

DIFpodden

Inlägg av toffffffe »

Tack, ni gör ett bra jobb!
Känns oförskämt att skriva när ni lägger ner tid och gör ett bra jobb, men jag kan känna att det blir lite väl negativt? Årets målsättning är klarad med råge, och man kan nog inte undervärdera att det är svårt som nykomling. (Även fast ni säger att det inte ska spela någon roll). Jag har svårt att se att ni kommer säga samma om Björklöven? Som säkert också kommer högre budget än vanliga nykomlingar.

Det jag känner med pratet om våra enorma JVM hjältar är att tränarna ska ha hyllning över hur de har matchas, inte kritik. Många fans skriver, likt ni säger, att de skulle matchas hårdare från start. Först och främst låg vi då topp 5, så något gjordes rätt. efterJVM fick vi den skjuts (än mer än man kunnat drömma om) vi behövde i deras spel. Kolla på en sån som Ivar Stenberg som var en av SHLs bästa innan JVM men tappat enormt efter. Många experter hyllar DIF för hanteringen av våra JVM hjältar.

Sen måste man också ta i beaktning att Kruger och Josefsson varit skadade sedan första matchveckan och även Hudon.

Men hursom, är sjukt tacksam för ert jobb med podden och era kunskaper. Jag tänker bara att vi nu på riktigt är tillbaka i SHL och jag känner en positiv känsla inför nästa år medans i forum och även podd känns som är vi är på nedgående, vilket jag inte håller med om.

Heja DIF!
Användarvisningsbild
mforce
Medlem: Ja, vanlig medlem

DIFpodden

Inlägg av mforce »

”Serien har varit en lång transportsträcka”
Har ni reducerats till de såna kicksökare som vanligen gnäller över att det är för många matcher?

Håller inte alls med om påståendet. I princip alla matcher har haft något intressant.
Skriv svar