Om man ser till de som tar över nu så talar mycket på något motsatt mot Bosse tyvärr. Men hoppas på det bästa.Andspe skrev: ↑2026-03-18 19:40:55 Känner mig ledsen. En epok som går i graven. Pallar inte ett nytt hattande med kortvariga sportchefer. Så nu måste det bli rätt.
Riktigt svårt att hitta kandidater. Vill inte ha någon exproffs som gjort ett fåtal minuter i DIF, känner inte heller för en dansk, Norsk etc sportchef. Vill ha en ny Bosse, men vart hittar man det.
Mardrömmen hade varit att bli aik som byter sportchef varannan vecka.
DIF Fotboll
DIF Fotboll
"98% av alla svenskar är djurgårdare, resten ljuger"
-Rolle Stoltz
-Rolle Stoltz
- BOMBOM BOUCHARD
- Tipsmästare 2010/11
- Medlem: Ja, vanlig medlem
DIF Fotboll
Jo, nu ska vi lägga våra ägg i den digitala korgen.Eriksson skrev: ↑2026-03-18 17:32:22 Lätt att bli sne på att flera värvningar inte fallit ut speciellt bra och skrika "avgå" men man skall inte glömma att Bosse har varit med och bärgat fyra SM-guld (2002, 2003, 2005, 2019), fyra cuptitlar (2002, 2004, 2005, 2018), en semifinal mot Chelsea i Conference League 2024/25 samt en åttondelsfinal 2022/23 i Conference League.
När hamn lämnade förra gången så hamnade vi på ruinens brant och var nära att åka ur och gå i KK, risken finns som sagt att samma sak sker igen
Ska bli väldigt intressant att följa kommande transferfönster och se om våra nya humana kompetenser kan övervinna Bosses dito.
De nya lutar sig tyngre mot AI och det alla förväntar sig är en bättre träff på nyförvärven.
Om inte behöver de åtminstone gå likvärdigt ekonomiskt som Bosse, annars är detta ännu ett praktfiasko.
Praktfiasko i och med att vi senaste åren utvecklats fantastiskt ekonomiskt och faciliteter och att vi nu byter ut hjärnan bakom det.
Sporten har inte varit kattskit heller även om jag såklart gärna velat se minst en pokal till senaste åren för att vara nöjd.
Hur många kort som lagts på borden vet ju ingen utom Bosse själv, men tydligen är det vi supportrar och vårt gnäll som fått honom att vilja lämna.
Hoppas dessa gnällrövar med sina banderoller är nöjda, både nu och om 2 år.
Förläng med Holm. Vår klart bästa back.
DIF Fotboll
Ligger mycket i det du skriver. Jag själv har väl inte varit så imponerad av Bosses senaste värvningar, men att sitta å gnälla och kräva hans avgång som en del så kallade fans verkar göra är i mina ögon så fel.BOMBOM BOUCHARD skrev: ↑2026-03-19 12:46:40Jo, nu ska vi lägga våra ägg i den digitala korgen.Eriksson skrev: ↑2026-03-18 17:32:22 Lätt att bli sne på att flera värvningar inte fallit ut speciellt bra och skrika "avgå" men man skall inte glömma att Bosse har varit med och bärgat fyra SM-guld (2002, 2003, 2005, 2019), fyra cuptitlar (2002, 2004, 2005, 2018), en semifinal mot Chelsea i Conference League 2024/25 samt en åttondelsfinal 2022/23 i Conference League.
När hamn lämnade förra gången så hamnade vi på ruinens brant och var nära att åka ur och gå i KK, risken finns som sagt att samma sak sker igen
Ska bli väldigt intressant att följa kommande transferfönster och se om våra nya humana kompetenser kan övervinna Bosses dito.
De nya lutar sig tyngre mot AI och det alla förväntar sig är en bättre träff på nyförvärven.
Om inte behöver de åtminstone gå likvärdigt ekonomiskt som Bosse, annars är detta ännu ett praktfiasko.
Praktfiasko i och med att vi senaste åren utvecklats fantastiskt ekonomiskt och faciliteter och att vi nu byter ut hjärnan bakom det.
Sporten har inte varit kattskit heller även om jag såklart gärna velat se minst en pokal till senaste åren för att vara nöjd.
Hur många kort som lagts på borden vet ju ingen utom Bosse själv, men tydligen är det vi supportrar och vårt gnäll som fått honom att vilja lämna.
Hoppas dessa gnällrövar med sina banderoller är nöjda, både nu och om 2 år.
Idag så verkar många tro att wow, AI kan lösa det mesta, jag själv som jobbat med AI sedan det "kom" och jobbar fortfarande med AI dagligen ser den stora risken med att så många felaktiga beslut tas av människor som egentligen inte förstår utkomsten av ett svar från AI, dvs noll faktakunskap och faktagranskning
Med risk för att låta negativ, så tror jag inte det kommer att bli "bättre" på sikt utan snarare sämre, Har vi inte lärt oss nåt av historien?
Never argue with stupid people. They will drag you down to their level and beat you with experience
DIF Fotboll
Nino kommer borta en längre tid tyvärr. När han äntligen kommit tillbaka och börjat prestera bra så händer det här.
"98% av alla svenskar är djurgårdare, resten ljuger"
-Rolle Stoltz
-Rolle Stoltz