Åttondelsfinal 2 25/26 Malmö - Djurgårdens IF 19/3
- Mattias_87
- Medlem: Ja, ständig medlem
- Säsongskort: Ja
Matchboll #1. Tar vi chansen och avgör?
Avskaffa tre mot tre
Kommer vara på plats. Låt oss ta över Malmö
Hoppas Malmö är kvar i sin grinbubbla och tycker synd om sig själva. Om vi fokuserar på rätt saker så slutar denna match lyckligt!
Vinn idag, annars är det nog risk för semester!
"Jag kan verkligen inte hitta en enda match där ett lag skjutit 29 skott i en period och gjort 0 mål." (detta över 33000 perioder).
- -daniel-
- Medlem: Ja, vanlig medlem
Vacation can wait. Det är långtifrån dags, kom igen nu Djurgår'n.
Låt gröthalsarna skrika sig hesa, jag lovar att domarna kommer att göra en klassisk: Vi ska inte låta oss påverkas eftersom hela Sverige har blickar på oss denna match efter tisdagens debacle.
Låt gröthalsarna skrika sig hesa, jag lovar att domarna kommer att göra en klassisk: Vi ska inte låta oss påverkas eftersom hela Sverige har blickar på oss denna match efter tisdagens debacle.
-
Osten östlund
Har Wessner lämnat Karlstad?
- Lee Harvey Oswald
Är Hellberg fortfarande svag och klen?
Känslan är att Skåne kommer levla upp ivkäll, gör dom inte det är detta över för deras del.
Så frågan är, kan DIF göra det samma?
Jag tror det
Ge bara fan i att ta korkish utvisningar (dvs, vi får inte underlätta för domaren att ta tveksamma/felaktiga)
Malmooe-DIF 2-3
Känslan är att Skåne kommer levla upp ivkäll, gör dom inte det är detta över för deras del.
Jag tror det
Ge bara fan i att ta korkish utvisningar (dvs, vi får inte underlätta för domaren att ta tveksamma/felaktiga)
Malmooe-DIF 2-3
-Det är en ganska kort tid man lever, med tanke på hur länge man ska vara död sedan
Ryktet säger att Hellberg missade matchen pga barnafödande och var med på bussen ner till malmoe igår.Lee Harvey Oswald skrev: ↑2026-03-19 09:57:50 Är Hellberg fortfarande svag och klen?
Jag tror det
Malmooe-DIF 2-3
Hoppas, hoppas, hoppas att vi får med oss ett mål efter videogranskning, då ska ni se att det blir liv i lådan 
Var kommer den infon i från? Alla andra uppgifter säger att han var sjuk???Boven skrev: ↑2026-03-19 10:39:32Ryktet säger att Hellberg missade matchen pga barnafödande och var med på bussen ner till malmoe igår.Lee Harvey Oswald skrev: ↑2026-03-19 09:57:50 Är Hellberg fortfarande svag och klen?
Jag tror det
Malmooe-DIF 2-3
- -daniel-
- Medlem: Ja, vanlig medlem
Jag tyckte allt han såg lite rund ut om magen här i förra veckan.Boven skrev: ↑2026-03-19 10:39:32Ryktet säger att Hellberg missade matchen pga barnafödande och var med på bussen ner till malmoe igår.Lee Harvey Oswald skrev: ↑2026-03-19 09:57:50 Är Hellberg fortfarande svag och klen?
Jag tror det
Malmooe-DIF 2-3
-
Osten östlund
DIF har ju varit transparenta tidigare. Lindström, Laleggia och Holm.Boven skrev: ↑2026-03-19 10:39:32Ryktet säger att Hellberg missade matchen pga barnafödande och var med på bussen ner till malmoe igår.Lee Harvey Oswald skrev: ↑2026-03-19 09:57:50 Är Hellberg fortfarande svag och klen?
Jag tror det
Malmooe-DIF 2-3
Hellberg kanske drog en rövare till Kimby. Som verkar lättlurad isåfall?
HN nedan:
Mange” var risig så det blev ingen match. Det var när han vaknade upp idag. Det är sånt som händer och som man inte kan kontrollera, säger Djurgårdens huvudtränare Robert Kimby till Hockeynews.
Jag vet inte om det stämmer utan det är bara ett rykte jag hört från flera håll. Hörde det redan innan matchen i tisdags och sedan efter.Kämpa DIF skrev: ↑2026-03-19 10:48:14Var kommer den infon i från? Alla andra uppgifter säger att han var sjuk???Boven skrev: ↑2026-03-19 10:39:32Ryktet säger att Hellberg missade matchen pga barnafödande och var med på bussen ner till malmoe igår.Lee Harvey Oswald skrev: ↑2026-03-19 09:57:50 Är Hellberg fortfarande svag och klen?
Jag tror det
Malmooe-DIF 2-3
När HN dagen efter gick ut med att HELA truppen (27 man ink långtidsskadade) var med på bussen ner till malmoe + att vi skickade tillbaka Hävelid till Nybro blev ryktet mer relevant.
Hellberg gick även ut på Instagram för ett tag sen och berättade att dom väntade tillökning i vår.
Men som sagt det är inget bekräftat utan kommer från polarn Per.
-
Tellqvist32
- Medlem: Ja, ständig medlem
Idag kommer alla 50/50 situationer gå till MIF.
Boxplay måste vara brutalt bra idag. Malmö är ruggigt vassa i PP.
Hoppas vi kan matcha in Josefson ev. Krüger (om möjligt) för ska vi slänga in Salsten/Blomgren varje gång lär det smälla ofta, tyvärr.
Boxplay måste vara brutalt bra idag. Malmö är ruggigt vassa i PP.
Hoppas vi kan matcha in Josefson ev. Krüger (om möjligt) för ska vi slänga in Salsten/Blomgren varje gång lär det smälla ofta, tyvärr.
Vinn, bara vinn.
Kommer att bli en tuff match, där domarna lär vilja kompensera mif. Men det är ju faktiskt inte jätteovanligt att vi blir bortbömda så det borde vi vara vana vid nu.
Kommer att bli en tuff match, där domarna lär vilja kompensera mif. Men det är ju faktiskt inte jätteovanligt att vi blir bortbömda så det borde vi vara vana vid nu.
It's the hope that kills you.