Skadetråden

Här diskuteras allt om Djurgården Hockey.
Användarvisningsbild
Mattias_87
Medlem: Ja, ständig medlem
Säsongskort: Ja

Skadetråden

Inlägg av Mattias_87 »

Jag antar att Kruger kommer vila tills åttondelen börjar?
Avskaffa tre mot tre
Användarvisningsbild
Mattias_87

Skadetråden

Inlägg av Mattias_87 »

Spännande att JJ närmar sig comeback.
Avskaffa tre mot tre
Stockholmimitthjärta

Skadetråden

Inlägg av Stockholmimitthjärta »

Hur gick det för Hudon efter slashingen?
-Sluta spela i Globen...
Användarvisningsbild
Jim Morrison

Skadetråden

Inlägg av Jim Morrison »

Stockholmimitthjärta skrev: 2026-03-13 09:21:55 Hur gick det för Hudon efter slashingen?
Försiktighetsåtgärd att han ej spelade enligt Kimby.
Mitt i livet händer det att döden kommer och tar mått på människan. Det besöket glöms och livet fortsätter. Men kostymen sys i det tysta.
jensa öhling #11

Skadetråden

Inlägg av jensa öhling #11 »

Hudon inte med i dag och tyckte han såg klart hämmad ut mot Luleå. Efter något skott i PP så visade han tydligt att han hade ont i handen/armen. Som att han hade för ont för att skjuta ordentligt. Vilket är ett problem, särskilt när man är Hudon. Mot Frölunda sen undvek han att skjuta direkt i ett par bra lägen där han alltid normalt skjuter och passade istället.
Användarvisningsbild
BOMBOM BOUCHARD
Tipsmästare 2010/11
Medlem: Ja, vanlig medlem

Skadetråden

Inlägg av BOMBOM BOUCHARD »

jensa öhling #11 skrev: 2026-03-14 22:30:42 Hudon inte med i dag och tyckte han såg klart hämmad ut mot Luleå. Efter något skott i PP så visade han tydligt att han hade ont i handen/armen. Som att han hade för ont för att skjuta ordentligt. Vilket är ett problem, särskilt när man är Hudon. Mot Frölunda sen undvek han att skjuta direkt i ett par bra lägen där han alltid normalt skjuter och passade istället.
Mm, blir som sagt spännande att höra vad han lidit av. Lär ju meddelas efter vi spelat klart.
Förläng med Holm. Vår klart bästa back.

Skadetråden

Inlägg av #10 »

Ska bli intressant att se om skadeläget lättar lite till veckan
Användarvisningsbild
Henkos

Skadetråden

Inlägg av Henkos »

Känns som ett par gubbar av de som varit borta ett tag kommer vara tillbaka på tisdag. Hoppas på Josef.
Tror alla som spelade mot VF men missade igår är med igen.
Användarvisningsbild
fryppe

Skadetråden

Inlägg av fryppe »

Verkar hemligt vilka som tränar idag, inga rapporter alls från eken som ändå va på plats.
Användarvisningsbild
sauron

Skadetråden

Inlägg av sauron »

Ingen som vet något om Grewe?
It's the hope that kills you.
Donkels-3.0

Skadetråden

Inlägg av Donkels-3.0 »

Vet bara att Stockselius, Nordmark, Drott och Nord lirar J20 mot Modo ikväll så då lär väl ingen av dom lira imorgon vad jag tror
Difsky

Skadetråden

Inlägg av Difsky »

Donkels-3.0 skrev: 2026-03-16 16:43:46 Vet bara att Stockselius, Nordmark, Drott och Nord lirar J20 mot Modo ikväll så då lär väl ingen av dom lira imorgon vad jag tror
Klart Stockselius ska lira! Hans injektion i fjärde gjorde för stor skillnad för att han inte ska få vara med. Tycker Drott kan vädras lite också
Användarvisningsbild
SkallePer

Skadetråden

Inlägg av SkallePer »

Difsky skrev: 2026-03-16 21:44:00
Donkels-3.0 skrev: 2026-03-16 16:43:46 Vet bara att Stockselius, Nordmark, Drott och Nord lirar J20 mot Modo ikväll så då lär väl ingen av dom lira imorgon vad jag tror
Klart Stockselius ska lira! Hans injektion i fjärde gjorde för stor skillnad för att han inte ska få vara med. Tycker Drott kan vädras lite också
Givet att Stockselius ska in på 12fw, före Klasen, Costmar och Grewe. Borde vara självklart att han går före 400K mannen också.
Sen hoppas jag att Palve inte tar plats i lineupen. Platsar inte i topp 9 och slipper gärna se en nonchalant Palve i en Fjärde. Inte det minsta sugen att göra jobbet eller ta den rollen.
Krüger får gärna vara ttillbaka, då borde det vara ett enklet val att ställa över Palve.
Användarvisningsbild
BOMBOM BOUCHARD
Tipsmästare 2010/11

Skadetråden

Inlägg av BOMBOM BOUCHARD »

Vad kul läsa att Stockselius spelar.
Såg ju illa ut när han klev av mot Sajk..
Förläng med Holm. Vår klart bästa back.
Osten östlund

Skadetråden

Inlägg av Osten östlund »

Spelat med problemet hela säsongen
Hur länge har du haft strulet med kroppen?

– Länge… Det har hållit på ett tag. Men jag har kunnat vara med och jag hade en bra stretch där jag kunde vara med. Jag missade väl början på säsongen. Tack till hela teamet här omkring. Det var 40 raka matcher eller nånting sånt där. Så ja, de har hjälpt mig mycket.

Men så var det den där matchen i Globen den 26 februari. Krüger tvingades bryta matchen.

– Det var nånting som hände mot Leksand igen. Efter det så har jag som sagt varit på is nån gång förra veckan och nu idag lite. Jag vill inget hellre än att spela, men samtidigt försöka hålla modet uppe. Grabbarna gör det sjukt bra också.

Marcus Krüger får de behandlingar som står till buds.

– Vi har hållit på hela året och mixtra så jag tycker ändå vi har hittat nån typ av det som funkar bäst. Tid är också en parameter. Och det är väl det det finns ganska lite av här. Direkt när jag känner att jag är bättre så kan jag gå. Men grabbarna gör det sjukt bra. Jag känner mig trygg även om det är nervigt att sitta vid sidan om.

/ HN
Skriv svar