Hoppas man sätter Nord som 7:e back nästa säsong. Ska bli spännande att i övrigt se vad som händer med holm/Kylington.
Klurigt val när LaLeggia gör den säsong han gör samtidigt som sissons är på kontrakt. Holm tycker jag ändå kommit upp fint i nivå och vågar man chansa på Kylington?
NY/NY
LaLeggia / Holm
Sissons / Blixt
Nord?
Silly Season 2026/27
- Jim Morrison
Silly Season 2026/27
Lindström och JP ska få plats någonstans också.antondahlback skrev: ↑2026-03-15 20:36:26 Hoppas man sätter Nord som 7:e back nästa säsong. Ska bli spännande att i övrigt se vad som händer med holm/Kylington.
Klurigt val när LaLeggia gör den säsong han gör samtidigt som sissons är på kontrakt. Holm tycker jag ändå kommit upp fint i nivå och vågar man chansa på Kylington?
NY/NY
LaLeggia / Holm
Sissons / Blixt
Nord?
Mitt i livet händer det att döden kommer och tar mått på människan. Det besöket glöms och livet fortsätter. Men kostymen sys i det tysta.
-
Osten östlund
Silly Season 2026/27
Kanske en paketlösning med Nybro, ink Hävelid?Jim Morrison skrev: ↑2026-03-15 20:48:17Lindström och JP ska få plats någonstans också.antondahlback skrev: ↑2026-03-15 20:36:26 Hoppas man sätter Nord som 7:e back nästa säsong. Ska bli spännande att i övrigt se vad som händer med holm/Kylington.
NY/NY
LaLeggia / Holm
Sissons / Blixt
Nord?
- BOMBOM BOUCHARD
- Tipsmästare 2010/11
- Medlem: Ja, vanlig medlem
Silly Season 2026/27
Är Nord verkligen så bra?antondahlback skrev: ↑2026-03-15 20:36:26 Hoppas man sätter Nord som 7:e back nästa säsong. Ska bli spännande att i övrigt se vad som händer med holm/Kylington.
NY/NY
LaLeggia / Holm
Sissons / Blixt
Nord?
Borde han inte fått byta om oftare ifall man tror så mycket på honom.
Ser möjligen att han sätts som 8:a, vilket då innebär att vi startar säsongen med minst 7 beprövade backar.
Förläng med Holm. Vår klart bästa back.
Silly Season 2026/27
Vill också ha Nord som åttonde isf och Blixt som sjunde.BOMBOM BOUCHARD skrev: ↑2026-03-15 21:32:04Är Nord verkligen så bra?antondahlback skrev: ↑2026-03-15 20:36:26 Hoppas man sätter Nord som 7:e back nästa säsong. Ska bli spännande att i övrigt se vad som händer med holm/Kylington.
NY/NY
LaLeggia / Holm
Sissons / Blixt
Nord?
Ser möjligen att han sätts som 8:a, vilket då innebär att vi startar säsongen med minst 7 beprövade backar.
Silly Season 2026/27
Detta känns realistiskt och ganska tryggt.Daven skrev: ↑2026-03-15 21:34:03Vill också ha Nord som åttonde isf och Blixt som sjunde.BOMBOM BOUCHARD skrev: ↑2026-03-15 21:32:04Är Nord verkligen så bra?antondahlback skrev: ↑2026-03-15 20:36:26 Hoppas man sätter Nord som 7:e back nästa säsong. Ska bli spännande att i övrigt se vad som händer med holm/Kylington.
NY/NY
LaLeggia / Holm
Sissons / Blixt
Nord?
Nord kan vara 8:e om man tror på honom.
Erik G - Lindström
Laleggia/Ny - J. Pettersson
Holm/Ny - Sissons
Blixt
Ny