Två veckor gammal ju
Då vill jag nog ha källan till källan.
Två veckor gammal ju
Vad precis menar du med ovan?DIF_Soldier skrev: ↑2026-03-13 10:58:44Wow... Om det stämmer har den pojken verkligen noll och inget hut i kroppen. Den totala antitesen till Krüger förkroppsligad.
Hade varit heligt förbannad som leksing just nu. Lagkapten också. Kval som stundar. Men Lukas seglar mot solen oavsett, mätt och rund.,Fy fan
Står det också att han skrivit på för Leksand om vi byter plats med dem igen nästa säsong?![]()
Fast det är ju mer komplicerat än egoism och bristande klubbkänsla. De flesta kontrakten blir ju upplösta vid degradering och/eller har klausuler för spel i högstaliganDIF_Soldier skrev: ↑2026-03-13 10:58:44Wow... Om det stämmer har den pojken verkligen noll och inget hut i kroppen. Den totala antitesen till Krüger förkroppsligad.
Hade varit heligt förbannad som leksing just nu. Lagkapten också. Kval som stundar. Men Lukas seglar mot solen oavsett, mätt och rund.,Fy fan
Står det också att han skrivit på för Leksand om vi byter plats med dem igen nästa säsong?![]()
Där ser man. Kan man ju hoppas på att det går ut över hans hockey att ha familjen på ett annat ställe och att behöva bo i bilen.
Är ju galet att hänga Vejdemo. En riktigt duktig spelare som kom hem till oss vid 27 års ålder. Var tydligt kommunicerat att han skulle gå vidare om vi inte gick upp. Han hade lätt kunnat valt lite mer pengar och lite högre nivå, även fast dom 6 månaderna handlade om att komma igång igen efter skada/lite speltid.DRC skrev: ↑2026-03-13 14:30:45Vad precis menar du med ovan?DIF_Soldier skrev: ↑2026-03-13 10:58:44Wow... Om det stämmer har den pojken verkligen noll och inget hut i kroppen. Den totala antitesen till Krüger förkroppsligad.
Ja. Han ska inte spela med oss. Skulle passa bra i Almtuna.Boven skrev: ↑2026-03-13 19:05:53Där ser man. Kan man ju hoppas på att det går ut över hans hockey att ha familjen på ett annat ställe och att behöva bo i bilen.
Visst är det så, men det smakar ändå illa. Att inte ha sitt öde knutet till klubben kan bli en mental spärr att inte ge den där sista procenten som kanske krävs. Speciellt för Leksand som ekonomiskt skulle klara HA sämre än HV.Limp skrev: ↑2026-03-13 14:44:24Fast det är ju mer komplicerat än egoism och bristande klubbkänsla. De flesta kontrakten blir ju upplösta vid degradering och/eller har klausuler för spel i högstaliganDIF_Soldier skrev: ↑2026-03-13 10:58:44Wow... Om det stämmer har den pojken verkligen noll och inget hut i kroppen. Den totala antitesen till Krüger förkroppsligad.
Sen kanske de har fört diskussioner om ett nytt kontrakt vid eventuell degradering men inte kunnat komma överens.
Vad är det exakt som Allsing har gjort bra som ledare med tanke på hur det ser/sett ut hela säsongen!? Jag skulle säga att dom inte haft någon ledare som visat vägen bara en massa namn med fina löner men sen då???rikkard skrev: ↑2026-03-14 10:47:56 Om HV åker skulle jag gärna få in Alsing. Just den typen av back som vi saknat. Klok spelare med ledaregenskaper. Förövrigt vill jag inte se förlängning med varken LaLeggia eller Kylington. Vi kan inte vara nöjda med vår defensiv under året. De här två herrarna är sämst i egen zon och kommer kosta mer än det smakar.
LaLeggia har gjort sitt jobb och utfört sin arbetsbeskrivning till 100%, han var värvad för att göra poäng och inte sin defensiv. Leder interna poängligan och är femma i poängligan bland alla backar i serien.rikkard skrev: ↑2026-03-14 10:47:56 Om HV åker skulle jag gärna få in Alsing. Just den typen av back som vi saknat. Klok spelare med ledaregenskaper. Förövrigt vill jag inte se förlängning med varken LaLeggia eller Kylington. Vi kan inte vara nöjda med vår defensiv under året. De här två herrarna är sämst i egen zon och kommer kosta mer än det smakar.
Ingen idé att försöka förklara för dom som tror han ska vara en general i försvarszonDaven skrev: ↑2026-03-14 13:15:42LaLeggia har gjort sitt jobb och utfört sin arbetsbeskrivning till 100%, han var värvad för att göra poäng och inte sin defensiv. Leder interna poängligan och är femma i poängligan bland alla backar i serien.rikkard skrev: ↑2026-03-14 10:47:56 Om HV åker skulle jag gärna få in Alsing. Just den typen av back som vi saknat. Klok spelare med ledaregenskaper. Förövrigt vill jag inte se förlängning med varken LaLeggia eller Kylington. Vi kan inte vara nöjda med vår defensiv under året. De här två herrarna är sämst i egen zon och kommer kosta mer än det smakar.
Helt enig, snarare ett underbetyg till sin backkollegor som i längden sätter honom i situationer som han inte klarar av. LaLeggia en stor enskild anledning till många vinster.Daven skrev: ↑2026-03-14 13:15:42LaLeggia har gjort sitt jobb och utfört sin arbetsbeskrivning till 100%, han var värvad för att göra poäng och inte sin defensiv. Leder interna poängligan och är femma i poängligan bland alla backar i serien.rikkard skrev: ↑2026-03-14 10:47:56 Om HV åker skulle jag gärna få in Alsing. Just den typen av back som vi saknat. Klok spelare med ledaregenskaper. Förövrigt vill jag inte se förlängning med varken LaLeggia eller Kylington. Vi kan inte vara nöjda med vår defensiv under året. De här två herrarna är sämst i egen zon och kommer kosta mer än det smakar.