SHL 25/26 Örebro - Djurgårdens IF 5/3
fruktansvärt pinsamt kimby måste bort nu. han är gör inte ett skit
Otroligt vilket tragiskt lag det här är.
Vilken jävla tur att vi har en skön poängkudde, för vi kan verkligen gå från ett mediokert lag till det sämsta i serien.
Wikegårds järnkaminer
Robert Kimbys järnkaminer
Robert Kimbys järnkaminer
Domargnället här inne må allt som oftast vara extremt, men kvällens match har ju påverkats rejält av domarna, även om DIF spelar som skit. Handlar inte ens om att "förtjäna" PP, 2-1 kommer på grund av ett PP de får av ingenting och 3-1 kommer direkt efter att de tydligt trippat Sissons utan åtgärd. Båda målen är direkt påverkade av domarinsatsen, oberoende av att DIF spelar som skit.
Vilken match är det jag missar.?
Vi torskar mot Frölunda Skellefteå och Luleå.
Sen är det en till
Vi torskar mot Frölunda Skellefteå och Luleå.
Sen är det en till
Vaskad match, ses nästa vecka, på lördag är man tvingad att dra till äckel-solna och kolla på vidriga Mello.
"Jag kan verkligen inte hitta en enda match där ett lag skjutit 29 skott i en period och gjort 0 mål." (detta över 33000 perioder).
vi är det sämsta laget i serien hade vi inte haft Hellberg så hade vi legat toksist.
- Disciplinnämnden
- Medlem: Ja, ständig medlem
Gissar att vi kommer att få ett billigt pp nu i sista när det är avgjort för att de känslostyda zebrorna skall känna att dom visst har tagit bägge lag.DIFLuWi skrev: ↑2026-03-05 20:44:13Förtjänta och förtjänta… Man ska väl döma på regelbrott, inte vilket lag som har övertag…?
-Det är ingen slump!
Tydligen inte...
Åsa-Nisse och Klabbarparn som dömer ikväll...?
It's the hope that kills you.
Det spelar väl ingen roll vad jag sitter och skriver?#10 skrev: ↑2026-03-05 20:47:00Brukar vara större chanser till bp än pp om man spelar i egen zon i 20 min, oavsett nån utvisning hit eller dit så är vi typ 7 resor sämre än Örebro, se nyktert på saken istället för att leta halmstrån.DIFLuWi skrev: ↑2026-03-05 20:44:13Förtjänta och förtjänta… Man ska väl döma på regelbrott, inte vilket lag som har övertag…?
Lite som när folk tycker att polisen inte ska bötfälla fortkörare för att det förekommer gängskjutningar.
Man kan ha två tankar i huvudet samtidigt.
Det är alltid kul att spela match. Så enkelt är det.
- Mattias_87
- Medlem: Ja, ständig medlem
- Säsongskort: Ja
Kimby kan inte trolla heller. Vi är ett mediokert lag och det blir ännu värre med dom frånvarande vi har.
Avskaffa tre mot tre