Säsongen 2025/26: Återkomsten

Här diskuteras allt om Djurgården Hockey.
Skriv svar
Knickedick
Medlem: Ja, vanlig medlem

Inlägg av Knickedick »

Är vi inne på Krogdahl? Nog för att det är olika typer av backar. Men i vårt spel ser t.o.m. Oliver Kylington ut som f-ing bambi.
Det är strukturen det är fel på. Inte spelarnas kvalitet.
Användarvisningsbild
Limp

Inlägg av Limp »

Knickedick skrev: 2026-03-01 14:01:58 Är vi inne på Krogdahl? Nog för att det är olika typer av backar. Men i vårt spel ser t.o.m. Oliver Kylington ut som f-ing bambi.
Det är strukturen det är fel på. Inte spelarnas kvalitet.
Oliver Kylington...
Finns det någon spelare i laget som lägger sin personliga prestation beroende på hur Djurgårdens spel ser ut för stunden i matcherna mer än vad han gör? Alltså, när DIF spelar bra så är Oliver SKITBRA och är typ seriens bästa offensiva back men när det går dåligt för DIF så klarar Oliver knappt av att åka skridskor helt plötsligt och spelsinnet bara försvinner i ett svart hål.
daaviid

Inlägg av daaviid »

Art Vandelay skrev: 2026-03-01 13:41:32 Det blir lite snett att jämföra Krogdahls plus/minus i serieledande Skellefteå med hur det skulle kunna se ut hos oss.

Precis som att det är snett att vissa fortfarande hävdar att det var fel att släppa superstjärnan Ylönen till Örebro.
Ännu en som inte fattar. Eller jo, på sätt och vis är du lite rätt ute ändå.. det hade sett katastrofalt ut hos oss.
Senast redigerad av daaviid den 2026-03-01 18:54:10, redigerad totalt 3 gång.
daaviid

Inlägg av daaviid »

tadaa123 skrev: 2026-03-01 12:10:43
daaviid skrev: 2026-03-01 11:54:20
tadaa123 skrev: 2026-03-01 11:52:34
daaviid skrev: 2026-03-01 11:47:36 Men snälla.. det är ju exakt det jag menar. :lol:

Detta forum är fan magiskt.
Helt ärligt så förstår jag inte vad det är du försöker säga. Jag tolkar ditt inlägg som i ett försök att vara efterklok och säga att vi skulle behållit Krogdahl. :shrug:
Jag förstår det eftersom du tryckte på gilla när andra skribenter är helt ute och cyklar.

Ta och läs vad jag skrev till Nypovich.. hänger du fortfarande inte med när du har läst det?
Fattar bara inte poängen med att ta upp det men aja. Trevlig söndag.
Menar du att det postas saker på detta forum som saknar relevans? Det måste jag ha missat under alla år.

Okej, jag ska försöka ta det ordagrant så att du förstår. Vårat lag spelade som skit. Okej?
Skellefteå går som tåget i serien. Okej?
Krogdahl är en spelare som inte fick vara med i vårat lag och leka längre när vi gick upp i SHL. Okej?
Just nu spelar han ganska tunga minuter i Skellefteå. Okej?
Han är nog inte missnöjd över att Wikegård kickade ut honom eftersom han då hamnade i Skellefteå och får lira i ett lag som spelar bra hockey. Okej?
Det är inte mer än så man behöver förstå.

Så jag frågar igen. Hänger du med? Det fanns ingen poäng över huvud taget. Jag postade det i frustration över hur jävla uselt vårat lag är/var igår. 8)

Trevlig söndag.
Skriv svar