Landslagshockey
- Lee Harvey Oswald
Landslagshockey
Mmh, men jag hörde att han ville in då, så Mika bytte snabbt, väldresserad som han är
Äh, detta söp vi bort mot fucking Italien och Finland, sjukt underbetyg att lyckas komma 3:a i den gruppen
-Det är en ganska kort tid man lever, med tanke på hur länge man ska vara död sedan
Landslagshockey
Vilket jävla skämt att en OS-final ska avgöras i 3v3.
- Mattias_87
- Medlem: Ja, ständig medlem
- Säsongskort: Ja
Landslagshockey
Ja det är verkligen ett skämt. Borde varit fem mot fem i 20 minuter och sedan eventuell straffläggning.
Avskaffa tre mot tre
-
Donkels-3.0
- Medlem: Ja, vanlig medlem
- Säsongskort: Ja
Landslagshockey
Två onda ting Kanada och Maga möttes i finalen och traditionellt har jag alltid velat se Kanada förlora men med tanke på den apelsinfärgade pajasen så tiltade jag svagt till Kanada denna gång
- Lee Harvey Oswald
Landslagshockey
Ja, pest eller kolera.Donkels-3.0 skrev: ↑2026-02-22 18:41:09 Två onda ting Kanada och Maga möttes i finalen och traditionellt har jag alltid velat se Kanada förlora men med tanke på den apelsinfärgade pajasen så tiltade jag svagt till Kanada denna gång
Kanada var ju närmast under ordinarie tid, borde satt sina lägen där
-Det är en ganska kort tid man lever, med tanke på hur länge man ska vara död sedan
Landslagshockey
Ja man vill ju inte se någon av dem vinna, men som sagt vore det friska valet att vilja att USA skulle förlora mer än kanadickerna. Sjukt tråkigt att det blev som det blev när Kanada var så otroligt dominanta. Sämre effektivitet än årets DIF, även om de orangea hade en storspelande målvaktDonkels-3.0 skrev: ↑2026-02-22 18:41:09 Två onda ting Kanada och Maga möttes i finalen och traditionellt har jag alltid velat se Kanada förlora men med tanke på den apelsinfärgade pajasen så tiltade jag svagt till Kanada denna gång