Det är bra att vi var så snabba med våra kontraktsförlängningarJim Morrison skrev: ↑2026-02-19 20:22:16 Just nu känner man bara byt ut hela laget till nästa säsong. Lägstanivån är så kass.
SHL 25/26 Brynäs - Djurgårdens IF 19/2
-
AlltidOavsett
- Medlem: Ja, vanlig medlem
- DIF_Soldier
Dessa matcher är de värsta. När laget inte dyker upp från början men ändå är med målmässigt.
VARFÖR vill man inte spela 60 min, och har vi ens vunnit med Kylington i laget?
VARFÖR vill man inte spela 60 min, och har vi ens vunnit med Kylington i laget?
Säg den glädje som varar
Fisk har åtminstone tagit ledningen mot Örebro och Kaffe har drygat ut mot Slaka. Skulle kännas liiiiite lugnare om det kunde hålla i sig där.
Senast redigerad av Limp den 2026-02-19 20:29:07, redigerad totalt 1 gånger.
-
Tellqvist32
- Medlem: Ja, ständig medlem
Det kryllar av dåliga spelare i det här laget
Lite så känner man. Men samtidigt tror jag verkligen på kontinuitet. Det är inte materialet eller tränarna som är direkt dåliga utan det tar tid att få ihop skiten i en ny liga. Tålamod att bygga en stomme. Bättra grunderna mellan säsonger. Häng på förmågor och krydda med spets på stommen. Långsiktighet. Inte göra knasiga saker för att fans och styrelse blir otåliga (Lex Jocke).Jim Morrison skrev: ↑2026-02-19 20:22:16 Just nu känner man bara byt ut hela laget till nästa säsong. Lägstanivån är så kass.
- This is not a penalty this is a thing of beauty. If you don't like it change the channel.
- diftobbe89
Har sjukt svårt för Palve, en spelartyp jag inte klarar av, det ser lite elegant ut och poängen trillar in här och där men egentligen totalt menlös och oviktig att ha i ett lag.
Kylington ska vi inte prata om. Spara pengarna och gör ingen dum förlängning där som ruinerar hela sparbössan. Låt han gå.
Kylington ska vi inte prata om. Spara pengarna och gör ingen dum förlängning där som ruinerar hela sparbössan. Låt han gå.
Spela fult
Det viktigaste är att någon av Hv eller Örebro torskar. Båda får inte vinna! Då dras vi in igen!
- diftobbe89
Han är ju nästan löjligt chanslös, men varför tas han ut då? För att han fyller år? Han är inte i närheten av nivån som krävs och det såg man redan innan uppehållet. Hade det varit en junior så hade han inte spelat en minut till.
Spela fult
Hahaha, dom vågar inte ta fler utvisningar på oss
Haha… typ så?diftobbe89 skrev: ↑2026-02-19 20:32:12 Har sjukt svårt för Palve, en spelartyp jag inte klarar av, det ser lite elegant ut och poängen trillar in här och där men egentligen totalt menlös och oviktig att ha i ett lag.
Hehediftobbe89 skrev: ↑2026-02-19 20:32:12 Har sjukt svårt för Palve, en spelartyp jag inte klarar av, det ser lite elegant ut och poängen trillar in här och där men egentligen totalt menlös och oviktig att ha i ett lag.
Såga någon mer, fort som fan.diftobbe89 skrev: ↑2026-02-19 20:32:12 Har sjukt svårt för Palve, en spelartyp jag inte klarar av, det ser lite elegant ut och poängen trillar in här och där men egentligen totalt menlös och oviktig att ha i ett lag.
Wöj! Först monsterbytet av firma Björck-Blomgren-Snively-Kylington-Lindström och sen den där brytningen av Rensfeldt och struten från Palve! Fan, hände mycket bra grejer på en gång där!