Well. Kan vara skillnaden mellan ingenmansland och 8-del…#10 skrev: ↑2026-02-07 13:50:06Tycker det är smart, bättre komma tillbaka efter uppehållet, speciellt eftersom vi har 3 raka segrar och inte ligger lika pyrt till längreDRC skrev: ↑2026-02-07 13:39:08 Ingen Hudon alltså.
Och jag kan verkligen inte förstå varför.
Hudon har tränat för fullt sen i tisdags men bedöms inte göra skillnad ikväll? Samtidigt spelar Blomgren i första kedjan med en 17 åring (fantastisk 17 åring men ändå en 17 åring som ska göra skillnad i en första lina tillsammans med David Blomgren) För att inte tala om Costmar med Stockselius.
-> Jag är inte helt övertygad om att Hudon inte skulle göra större skillnad än dessa hur omatchtränad han än må vara.
SHL 25/26 Djurgårdens IF - Linköping 7/2
Ja men är han inte helt 100 nu så kan man slå upp skadan, säkra före det osäkra i detta läge tycker jag är bättreDRC skrev: ↑2026-02-07 13:56:52Well. Kan vara skillnaden mellan ingenmansland och 8-del…#10 skrev: ↑2026-02-07 13:50:06Tycker det är smart, bättre komma tillbaka efter uppehållet, speciellt eftersom vi har 3 raka segrar och inte ligger lika pyrt till längreDRC skrev: ↑2026-02-07 13:39:08 Ingen Hudon alltså.
Och jag kan verkligen inte förstå varför.
Hudon har tränat för fullt sen i tisdags men bedöms inte göra skillnad ikväll? Samtidigt spelar Blomgren i första kedjan med en 17 åring (fantastisk 17 åring men ändå en 17 åring som ska göra skillnad i en första lina tillsammans med David Blomgren) För att inte tala om Costmar med Stockselius.
-> Jag är inte helt övertygad om att Hudon inte skulle göra större skillnad än dessa hur omatchtränad han än må vara.
Tycker Kovacs alltid är som sämst mot oss. Just för att han fokuserar på annat. Sen är han ju överlag överskattad!captcash skrev: ↑2026-02-07 12:11:52Är nog mest trist för LHC själva faktiskt att ha en spelare som växlar upp på max ENBART när de möter DIF, det visar ju bara att han skiter i LHC och spelar bara med sitt ajk-hjärta. De undrar nog varför han inte är lika tänd i övriga matcher som är precis lika viktiga i LHC's ögon men inte alls i råttfyllot's.
En riktig loser
Hudon är spelklar. Finns ingen som är med och kör för fullt en hel vecka som sen inte kan lira.. Kimby måste tycka Hudon inte tillför något.
Men Klasen går bra att ha som 13e.
Och Grewe, Costmar går också före vår Assisterande Kapten..
Ofattbara beslut av Kimby. Men Inte det minsta förvånande. 99 av 100 tränare skulle givetvis ta in Hudon i lineupen.
Svagt igen av Kimby.. Och fegt
Men Klasen går bra att ha som 13e.
Och Grewe, Costmar går också före vår Assisterande Kapten..
Ofattbara beslut av Kimby. Men Inte det minsta förvånande. 99 av 100 tränare skulle givetvis ta in Hudon i lineupen.
Svagt igen av Kimby.. Och fegt
Costmar före Hudon, Blomgren är ju som gjord för att ta Costmars plats och Hudon Blomgrens. Men Costmar verkar ju vara bestående i startuppställningen oavsett misstag.
Om det stämmer är det ett sinnesjukt val att inte spela Hudon.
"Vi älskar er, vi lever med er glädje och sorg! Vi sjunger och vi blöder på gator o på torg!"
Djurgårdens IF - Stockholms stolthet
Djurgårdens IF - Stockholms stolthet
Klasen gör hattrick
Men släpp konspirationsteorierna nu.
Klart att Hudon inte är 100 spelbar och att Kimby väljer att peta honom. hade han kunnat spela och inte riskera så hade han gjort det.
Klart att Hudon inte är 100 spelbar och att Kimby väljer att peta honom. hade han kunnat spela och inte riskera så hade han gjort det.
Det är alltid kul att spela match. Så enkelt är det.
Chansa med en så viktig spelare inför ett uppehåll känns ju sådär. Lite som när Kylington 'testar lite' och får bakslag på sin fraktur. Inga jävla chansningar med skador tack!
- SophHappyGilmore
- Medlem: Ja, vanlig medlem
- Säsongskort: Ja
Hudon är för viktig för att man ska vara annat än extra säker.
Nu sitter jag här och tittar på isen som görs redo och försöker att inte skrika ”ät ägg” till de brölande Linköpingsmänniskorna som infekterat hovet ,
Nu sitter jag här och tittar på isen som görs redo och försöker att inte skrika ”ät ägg” till de brölande Linköpingsmänniskorna som infekterat hovet ,
Ut med domaren och in med Nalle Puh
- Remy Lebeau
Folk tror alltså seriöst att Kimby inte vill spela Hudon?
Nog för att folk gillar att hacka på Kimby, men det börjar kännas oseriöst med allt gnäll.
Nog för att folk gillar att hacka på Kimby, men det börjar kännas oseriöst med allt gnäll.
"Jag älskar Sverige och Djurgården" - José Theodore
Hoppas man klistrar in Kovac i sargen
"98% av alla svenskar är djurgårdare, resten ljuger"
-Rolle Stoltz
-Rolle Stoltz
Vad fan har hänt med klacken på senaste… låter bönderna höras i våran borg är fan inte okej… ryt ifrån nu, om du inte är hes efter matchen har du sjungit för lite!
- SophHappyGilmore
- Säsongskort: Ja
Tänkte mer sänka GENOM isen eller smeta ut på plexiglaset?
Aset ska in i glaset?
Ut med domaren och in med Nalle Puh
-
AlltidOavsett
Herregud vad mikrofonen är placerad nära LHC klacken