SHL 25/26 Malmö - Djurgårdens IF 31/1
Det "där" är en tavla.
- This is not a penalty this is a thing of beauty. If you don't like it change the channel.
Fronda!!! Jävlar vad snabbt det där gick!
Det DÄR klassar nog jag nog dessvärre som målvaktstavla.
Det DÄR klassar nog jag nog dessvärre som målvaktstavla.
Faan Holm skjut själv!! Du har bra skott!
Vilka jävla lägen vi har... om puckjäveln bara kunde hamna rätt på bladet,,,
Ok han tjyvar på första. Slipsar gör det ibland men det är garanterat inget som målvaktstränare gillar.
- This is not a penalty this is a thing of beauty. If you don't like it change the channel.
- diftobbe89
- Medlem: Ja, vanlig medlem
Kör ju över dom här jävla äckliga danskjävlarna. Ett jävla tjat om hur bra Malmö är och hur förträffliga föräldrar Kollar har i varenda jävla podd man lyssnar på.
Spela fult
Nog för att Öhgren, Östlund och Lekkerimäki var en väldigt talangful trio men vad vi bevittnar just nu med Fronda, Viggo och Mini-Fimpen är faktiskt sanslöst. Har en så pass ung trio någonsin varit såhär överlägsna? Möjligtvis Sedinbröderna och Marcus Näslund.
Senast redigerad av Pettsson den 2026-01-31 19:24:06, redigerad totalt 1 gånger.
- Harmageddon
Helt annan lekfullhet och energi i offensiv zon jämfört med tidigare. Kanske inbillar mig men gillar det jag ser. Ska man hoppas på något mer så är det utdelning för lägen finns
"All the gods, all the heavens and all the hells are within you."
Frondell är något annat än Holz och alla andra. Han behöver inte någon som sätter honom i bra lägen.
Delägare i DIF Hockey Partners Sweden AB
Aldrig. Naturligtvis har det som sagt funnits dominanta juniorer särskilt när de haft fin omgivning, men inte tre stycken som helt själva lirar på den här nivån.
Grewe och norrmännen har hittat ett syfte och följer det. Bra!
Då lär Kimby förändra den till nästa match.
Då lär Kimby förändra den till nästa match.
Tänk om Lindström hade lirat såhär hela säsongen? Det är ju DET HÄR man vill se av honom!
Om Hudon och Palve är tillbaka till nästa så borde de 4 kedjorna vara :
Snively - Björck - Hudon
Fronda - Krüger - Eklund
Blomgren - Palve - Klasen
Grewe - Salsten - Pettersen
Sen ska det väl in en ny offensiv värvning enligt Wiken som förhoppnings tar plats i topp 6.
Senast redigerad av Pettsson den 2026-01-31 19:37:42, redigerad totalt 1 gånger.