SHL 25/26 Brynäs - Djurgårdens IF 22/1
- Mattias_87
- Medlem: Ja, ständig medlem
- Säsongskort: Ja
Har vi ett lag denna gång eller är det skador, skavanker, galor, trötthet, PRO-möten eller annat som råkar stå ivägen?
Med "fullt" lag: 3-3 och sudden vinst
Utan "fullt" lag: 5-1 till Brynolf
Med "fullt" lag: 3-3 och sudden vinst
Utan "fullt" lag: 5-1 till Brynolf
"Jag kan verkligen inte hitta en enda match där ett lag skjutit 29 skott i en period och gjort 0 mål." (detta över 33000 perioder).
En sak vet jag. Och det är att Pettersen och Costmar åtminstone kommer spela. Vartannat byte säkert!
Förstår att de får lira så mycket om man lyssnar på Kimbys inför-ord. Pratar bara om skridskoåkning, krig, aggressivitet och annat banalt trams.... Bra sätt att slippa ta ansvar.
Använd skallarna för en jävla gångs skull och sluta fladdra runt utan mål och mening istället. Kommer räcka betydligt längre!
Ja de senaste två matcherna har det varit som att vi spelat helt utan matchplan. Väldigt naivt spel både mot Växjö och Frölunda. Spretigt och virrigt. Som en orkester utan dirigent. Hoppas att det ser annorlunda ut i den här matchen. Börja med att spela enkelt. Sätt defensiven och väx in i matchen. Ha tålamod.Manijock skrev: ↑2026-01-21 21:26:48En sak vet jag. Och det är att Pettersen och Costmar åtminstone kommer spela. Vartannat byte säkert!
Förstår att de får lira så mycket om man lyssnar på Kimbys inför-ord. Pratar bara om skridskoåkning, krig, aggressivitet och annat banalt trams.... Bra sätt att slippa ta ansvar.
Använd skallarna för en jävla gångs skull och sluta fladdra runt utan mål och mening istället. Kommer räcka betydligt längre!
Skit med alla skador! Tror vi hade tagit Brynäs om vi haft alla toppgubbar med. De lyckades faktiskt med konststycket att spela ännu sämre än oss i lördags. Det var nog årets jinx när Wiken skeppade Ylönen eftersom vi hade så otroligt fullt på forwardssidan. Sedan kom skadorna… Kämpa!
Om vi ska ta utvisningar kan vi väl se till att någon får ont. Tack för mig
Sväva i det blå
Brynäs med däng mot FBK och CHL igår. Våra 2 mest stabila vinster är fan nog mot Brynäs. Hållen 0a tills 3e i båda mötena. Vi verkar lite mer avslappnade på bortais på sistone också så hoppas det håller i sig. Men med tanke på hur vi ser ut just nu så spelar det mindre roll om vi ej lyfter oss.
35/65 fördel Brynäs. Säger torsk 1-2 på förlängning.
35/65 fördel Brynäs. Säger torsk 1-2 på förlängning.
- Jim Morrison
Vi är på en resa.
Mitt i livet händer det att döden kommer och tar mått på människan. Det besöket glöms och livet fortsätter. Men kostymen sys i det tysta.
-
Stockholmimitthjärta
Flunk skrev: ↑2026-01-21 22:38:33 Skit med alla skador! Tror vi hade tagit Brynäs om vi haft alla toppgubbar med. De lyckades faktiskt med konststycket att spela ännu sämre än oss i lördags. Det var nog årets jinx när Wiken skeppade Ylönen eftersom vi hade så otroligt fullt på forwardssidan. Sedan kom skadorna… Kämpa!
Tyckte iofs att jag hörde att Ylönen också är skadad den andra Örebro tog in med så ingen av dom bidrar mer än till höjd lönekostnad.
-Sluta spela i Globen...
Länge sen jag var helt och hållet likgiltig till utgången av matchen.